مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

خرید پرده در اقدسیه

خرید پرده در اقدسیه

خرید پرده در اقدسیه در پرده فروشی مصطفی عامری با بهترین کیفیت.

خرید پرده در اقدسیه

پرده از جمله مهمترین وسایل در دکوراسیون منزل محسوب میشود از جمله ویژگیهای خرید پرده در اقدسیه تنوع و کیفیت بالای محصولات می باشد.

پرده سرای عامری با ایجاد شعب های بسیاری در جای جای تهران خرید حضوری را برای مشتریان آسان گردیده.

در نگاه اول بعد از ورود به پرده سرا با دیدن جلوه ای از پرده های موجود میتوانیم به تمیزی ، ظرافت کار و میزان سلیقه خیاط پی برد از جمله ویژگی های دیگر پرده سرای عامری در اقدیسه داشتن ژورنال با تنوعی بالا و مختص به خود پرده سرا می باشد.

در ادامه مطلب میخواهیم درمورد ویژگی یک پرده مناسب صحبت کنیم با ما در مقاله خرید پرده در اقدسیه همراه باشید.

بهتر است بدانید: خرید پرده

ویژگی پرده مناسب

جنس پرده

در انتخاب پرده باید به این نکته توجه کنیم که عوامل تأثیرگذار در انتخاب برای هر مکان متفاوت است. مثلاً جنس پرده‌ای که در پذیرایی استفاده می‌کنیم با جنس پرده اتاق خواب و آشپزخانه یکسان نیست. عموماً در پذیرایی از پارچه‌هایی ضخیم‌تر استفاده می‌کنیم که شکیل‌ و شیک‌اند. این پارچه‌ها می‌توانند درجه حرارت و نور را به میزان مطلوبی کنترل کنند. بهتر است پرده‌ها را طوری بدوزیم که قابلیت جابه‌جایی داشته باشند تا در صورت نیاز به نور بیشتر بتوانیم آن‌ها را جمع کنیم. در صورت امکان، پرده‌ها را دو یا چندلایه نصب کنیم تا در تابستان از ورود گرما و در زمستان از خروج آن جلوگیری شود.

برای آشپزخانه می‌توانیم از پرده‌های نازک و روشن استفاده کنیم چون به راحتی قابل‌شست‌وشو هستند و نور کافی را عبور می‌دهند. پارچه‌ی پرده اتاق خواب به ضخامت پرده هال نیست، اما به خاطر اینکه در این اتاق استراحت می‌کنیم، پرده باید طوری باشد که دمای هوا را حفظ کند.

برای این‌که هزینه‌ی پرده‌های اتاق خواب زیاد نشود، می‌توانیم از زیرپرده استفاده کنیم و پشت پرده اصلی یک پارچه‌ی ضخیم ساده نصب کنیم. پارچه‌های توری، علی‌رغم سبک بودنشان و حس خوبی که به فضا می‌دهند، بدون استفاده از زیرپرده مناسب نیستند چون ممکن است حریم خصوصی اتاق از بین برود.

بهتر است بدانید: فروش پرده مخمل

بهترین رنگ برای انتخاب پرده

قطعاً بهترین رنگ پرده، رنگی نیست که با بقیه‌ی وسایلمان ست باشد! بهتر است در انتخاب رنگ پرده هم تا حد زیادی به نقش فضا دقت کنیم، اما به طور کلی می‌توان گفت استفاده از رنگ‌های تیره برای خانه‌های  کوچک باعث دلگیر شدن فضا می‌شود. البته استفاده از رنگ‌های تیره به صورت نوارهایی باریک یا بخش‌هایی جزئی از پرده، کنتراست خوبی به وجود می‌آورد و به زنده بودن فضا کمک زیادی می‌کند. در صورتی که نور خانه بیشتر از نیازمان باشد، بهتر است از پرده‌های رنگی استفاده کنیم تا کمی از میزان نور را کنترل کند. اگر نور خانه‌ی ما کم است حتماً باید از پرده‌های روشن استفاده کنیم تا همان مقدار نور را از دست ندهیم.

محاسبه اندازه پرده

اندازه‌ی پرده عموماً از ابعاد پنجره بیشتر است. البته این کاملاً بستگی به سبکی دارد که برای پرده انتخاب می‌کنیم، اما در اغلب موارد عرض پرده به خاطر چین‌خوردگی و لایه‌لایه شدن حداقل دو برابر عرض پنجره است. علاوه بر آن برای حفظ دمای محیط و زیبایی ظاهری، بهتر است ارتفاع پرده چند سانتی‌متر از پنجره بیشتر باشد، هرچند این موضوع کاملاً سلیقه‌ای است.

انتخاب میل پرده

بعد از انتخاب جنس پارچه، رنگ و اندازه‌ی آن، وقتش رسیده که دنبال انتخاب میله پرده باشیم. میله پرده باید متناسب با جنس پارچه باشد. پارچه‌های سنگین‌تر مانند مخمل را باید روی میله‌های بزرگ و حتی دکوری آویزان کرد، در حالی که برای پرده‌های ابریشمیِ سبک و پارچه‌های نازک می‌توان از میله‌های ظریف‌تر استفاده کرد.

بهتر است بخوانید: قیمت انواع پرده

نوع پنجره

اگر در منزل خود پنجره‌های باریکی دارید که وسط آن‌ها دیوار قرار گرفته است، بهتر است پرده آن‌ها را مجزا نصب نکنید. در نظر گرفتن یک پرده یکپارچه برای چنین وضعیتی مناسب‌تر است و ظاهر زیباتری به پنجره‌ها می‌دهد.

ست کردن با فرش

معمولا ما ایرانیان دوست داریم که فرش‌هایی با طرح‌های شلوغ و گل‌دار روی کف خانه خود پهن کنیم. پرده های ساده و شیک پذیرایی، بهترین انتخاب برای ترکیب با فرش‌های طرح‌دار هستند. برای زیبایی و جذابیت بیشتر، می‌توانید رنگ پرده ساده را مطابق با بیشترین رنگی که در فرش به‌کار رفته است، انتخاب کنید.

این مقاله یک سری از اطلاعات درمورد داشتن پرده ای مناسب درکور منزل شما میباشد که در مقاله خرید پرده در اقدسیه برای شما گفته شد.

بهتر است بخوانید:فروش تور پرده
Rate this post

14 پاسخ

  1. اگر به دنبال خرید پرده در اقدسیه هستید مصطفی عامری بهترین گزینه است.

  2. من از خرید پرده در اقدیسه راضی ام جنس پرده ها و کیفیت دوختش حرف نداره

  3. در این مقاله اطلاعات خوبی در مورد خرید پرده در اقدسیه کسب کردم ممنون از سایت خوب مصطفی عامری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *