مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

خرید پرده در اندرزگو

خرید پرده در اندرزگو

خرید پرده در اندرزگو ، در سایت مصطفی عامری به بررسی و تحلیل آن می پردازیم .

پرده

بی شک پرده یکی از ابزاری است که در تزئین و زیبا نشان دادن خانه اهمیت ویژه ای دارد .

پرده روح و جان تازه ای به خانه می بخشد . بدون پرده خانه چیزی کم دارد . این به این معنی نیست که هر پرده ای می تواند باعث زیبایی و طراوت خانه شود .

پیش از خرید پرده باید نکاتی را در نظر بگیریم . نکاتی که رعایت هر چه بیشتر آن ها در زیباتر نشان دادن خانه و زنده کردن محیط آن ، تاثیر بسزایی دارد . قبل از خرید پرده به هماهنگی رنگ و طرح پرده با سایر وسایل منزل توجه کنید . ابعاد پرده خیلی مهم است . پرده ای که خریداری می کنید باید کمی بلند تر از اندازه چهارچوب پنجره در نظر گرفته شود .

بهتر است بدانید:پرده فروشی مصطفی عامری

این کار باعث بزرگ تر نشان دادن فضای منزل ، کمی بیشتر از آن چه که هست میشود. نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید ، نوع پرده است .

در بازار انواع متفاوتی از مدل های مختلف پرده در بازار وجود دارد . بعضی از این پرده ها مناسب فضای اتاق و بعضی دیگر هماهنگی و تناسب بیشتری با محیط آشپزخانه و پذیرایی دارند .

رعایت هر چه بیشتر این نکات ، به جلوه و زیبایی هر چه بیشتر فضای منزل شما کمک می کند .

شما می توانید برای انتخاب و خرید پرده در اندرزگو به یکی از مراکز پرده فروشی در اندرزگو مراجعه کرده و یا سفارش های خود را به صورت آنلاین در سایت پرده فروشی مصطفی عامری ثبت کنید.

بهتر است بدانید:انواع پرده

در ادامه به بررسی و معرفی انواع پرده می پردازیم .امیدواریم با آشنایی با انواع پرده ها ، به شما در انتخاب پرده مناسب برای نقاط مختلف منزلتان کمک کرده باشیم .

انواع پرده ها

پرده سه بعدی

این پرده ها از جدیدترین مدل های پرده می باشند . ماهیت این پرده ها بیشتر با فضای اتاق خواب سازگار است . استفاده از این پرده در اتاق خواب باعث خلق محیط زیبا و منحصر به فرد می شود .

پرده توری

این پرده ها از ساده ترین مدل های پرده می باشند . پرده های توری در عین سادگی باعث زیباتر نشان دادن فضای داخلی خانه می گردد .

پرده سلطنتی

استفاده از این پرده ها به علت قیمت بالای آن بیشتر در محیط های لوکس و فاخر به چشم می خورد . پرده های سلطنتی هم چون پرده های کلاسیک با محیط های مجلل تناسب بیشتری دارند .

این پرده مثل پرده توری از انواع پرده های ساده می باشد . پرده های پانچ دارای چین های زیادی هستند ک به زیبایی بیشتر محیط خانه کمک می کنند .

 پرده زبرا

از ویژگی های بارز این پرده می توان به نقش ویژه ی آن در تنظیم نور ورودی به فضای خانه اشاره کرد . پرده زبرا از دو لایه پارچه تشکیل شده است . با استفاده از بند هایی که در اطراف پرده قرار دارد می توان میزان نور ورودی را تنظیم و یا کلا با جمع کردن پرده به روشنایی هر چه بیشتر خانه کمک کرد . به دلیل تنوع بالای پرده های زبرا ، بیشتر در محیط آشپزخانه از آن ها استفاده می شود .

بهتر است بدانید:قیمت پرده مخمل

پرده ی قسمت های مختلف منزل

پرده اتاق خواب

خرید پرده در اندرزگو
خرید پرده در اندرزگو

انتخاب پرده برای محیط اتاق خواب به عوامل مختلفی بستگی دارد . شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی تان اقدام به خرید پرده برای محیط اتاق خواب خود کنید. در صورت نورگیر بودن فضای اتاق خواب و تمایل به نور زیاد ، می توانید از پرده های ضخیم و یا پرده های دارای آستر استفاده کنید. در غیر این صورت استفاده از پرده های نازک مثل پرده های توری و یا حریر گزینه ی خوبی است .

پرده آشپزخانه

 

خرید پرده در اندرزگو
خرید پرده در اندرزگو

سادگی و هماهنگی رنگ پرده با سایر وسایل و امکانات موجود در آشپزخانه ، یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید پرده آشپزخانه است . پرده آشپزخانه باید باعث تابش نور مناسبی به فضای آشپزخانه شود . استفاده از پرده های زبرا ، گزینه جالبی برای محیط آشپزخانه به حساب می آید .

بهتر است بدانید:قیمت تور پرده

پرده پذیرایی

خرید پرده در اندرزگو
خرید پرده در اندرزگو

همانطور که در بالا به آن اشاره شد ، نحوه ی ذکوراسیون مبلمان و رنگ وسایل موجود در پذیرایی یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید پرده پذیرایی می باشد .

پرده پزیرایی باید بتواند نور ورودی به فضای نشیمن را به خوبی کنترل کند . در صورت انتخاب پرده ای نامناسب برای محیط پذیرایی ، نور تابیده به تلویزیون باعث ایجاد آسیب به تلویزیون و کاهش کیفیت تماشای تلویزیون می شود .

 

همچنین شما می توانید برای خرید پرده در اندرزگو به صورت آنلاین از سایت پرده فروشی مصطفی عامری دیدن کرده و یا به صورت حضوری به مرکز پرده فروشی در اندرزگو مراجعه کنید.

Rate this post

14 پاسخ

  1. خرید پرده در اندرزگو رو بهتون پیشنهاد میکنم چون مشاوره ای که در کورد خرید بهتون میدن عالیه

  2. خرید پرده در اندرزگو به محل زندگی من نزدیک بود و به راحتی اقدام به خرید کردم

  3. من از خرید خرید پرده در اندرزگو خیلی راضیم چون خیلی با کیفیت و خوب بود ممنون از سایت مصطفی عامری

  4. از راهنمایی مشاوران خرید پرده در اندرزگو بسیار راضی هستم و بشدت پیشنهاد میشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *