مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

خرید پرده در تهران ویلا

خرید پرده در تهران ویلا

اگر قصد خرید پرده در تهران ویلا را دارید و به دنبال یک فروشگاه پرده  با پرده های خاص و متفاوت هستید، پیشنهاد میکنیم حتما سری به پرده سرا مصطفی عامری بزنید.

مشاوران متخصص در فروشگاه مصطفی عامری پذیرای شما خواهند بود و شما را در این زمینه برای انتخاب بهترین پرده راهنمایی خواهند کرد.

هنگام خرید پرده باید به فاکتور ها یی مانند جنس پارچه ، طرح، رنگ ، سبک و اندازه آن توجه کرد. در مقاله خرید پرده در تهران ویلا نکات مهم برای انتخاب پرده مناسب بیان شده است.

خرید پرده جدید یک نمونه از کارهایی است که می‌ تواند به تغییر دکوراسیون منزل کمک کند. پرده برای پوشاندن پنجره ها و زیبایی اتاق استفاده می‌ شود. برای جلوگیری از ورود نور خورشید به داخل منزل نیز از پرده استفاده می‌ شود. انتخاب پرده خوب و مناسب تاثیر زیادی در زیبایی هر منزل دارد. عوامل زیادی باید برای خرید پرده در نظر گرفته شوند. جنس پارچه، رنگ ، اندازه و طرح باید در زمان انتخاب پرده ارزیابی شود. برای انتخاب پرده باید به دکوراسیون منزل نیز توجه شود. علاوه بر این اندازه و شکل منزل نیز از عوامل مهم در انتخاب و خرید پرده هستند.

خرید پرده در تهران ویلا
خرید پرده در تهران ویلا

بهتر است بدانید: خرید پرده

نکات مهم خرید پرده

از مهم ترین موارد ی که هنگام خرید پرده باید در نظر داشته باشیم ، اندازه و مدل پنجره‌ های منزلمان است. وقتی قرار است پرده‌ ای برای پنجره‌ های خانه انتخاب کنیم ،باید با دقت زیاد اندازه پنجره را به دست بیاوریم . بعضی اوقات افراد پنجره دیگری را به جای پنجره مد نظرشان به اشتباه اندازه گیری می کنند .

باید توجه داشته باشیم که پرده‌ های اتاق خواب با پرده‌ ها یی که در پذیرایی استفاده می‌ شوند، بسیار فرق دارند. از مهم ترین این تفاوت‌ ها می‌ توان به نوع پارچه، رنگ و طرح آن اشاره کرد. سعی کنید با توجه به نیاز منزلتان بهترین پرده را برای خرید انتخاب کنید. به برسی بعضی از نکات ضروری در انتخاب پرده می پردازیم .

نکات مهم در خرید پرده
نکات مهم خرید پرده

اندازه مناسب برای پرده

یکی از مهم ترین نکاتی که باید قبل از خرید پرده به آن توجه کنید، اندازه آن است. طول و عرض مناسب برای پرده، در زیباتر نشان دادن فضای منزل، تأثیر بسزایی دارد. پرده‌ های بلند که ادامه آن‌ ها روی زمین پهن می‌ شوند، بیشتر برای اتاق‌ های پذیرایی مناسب هستند. این مدل پرده‌ های بلند محیط را شیک و لوکس تر نشان می‌ دهند.

 

اگر دیزاین شما سنتی و یا کلاسیک است، می‌ توانید از پرده‌ ها یی با طول کوتاه تر استفاده کنید. اگر در منزل کودک یا حیوان خانگی دارید از پرده‌ های کوتاه برای جلوگیری از آسیب دیدن یا کثیف شدن استفاده کنید .برای داشتن پرده‌ ای با چین‌ های زیبا ، شما می توانید طول پرده را حدوداً ۲.۵ برابر طول پنجره تان در نظر بگیرید .

از پرده‌ های کوتاه برای آشپزخانه استفاده کنید . اندازه پرده آشپزخانه را تا پایین پنجره در نظر نگیرید چون مقدار زیادی از چربی‌ ها را به خود جذب می کنند .

 

پرده مناسب برای انواع پنجره‌

ممکن است پنجره ها انواع مختلف داشته باشند. به طور مثال به بالا یا پایین، افقی یا عمودی باز شوند. به همین علت باید توجه داشته باشید که پرده شما مانع از باز شدن پنجره‌ ها نشود.

بهتر است بدانید:قیمت انواع پرده

 

جنس پارچه برای پرده

یکی از دلایل استفاده از پرده‌ برای پنجره‌، جلوگیری از تابیدن نور مستقیم خورشید است . انتخاب نوع پارچه به نیاز و سلیقه شما و کاربرد آن ، بستگی دارد.

 

جنس پارچه یک پرده می‌ تواند احساس رسمی بودن و یا راحت بودن را به ما آدم ها القاء کند. باید در نظر گرفت ، پرده‌ ای که برای پنجره پذیرایی استفاده می‌ شود، باید با پرده اتاق خواب متفاوت باشد.

برای اینکه تا حدودی مانع از تابش نور خورشید به منزل بشویم ، بهتر است از پرده‌ ها یی با پارچه ضخیم استفاده کنیم . پارچه‌ های ضخیم مثل پارچه‌ های مخمل ، پشمی و کبریتی برای زمستان بسیار مناسب هستند. این پارچه‌ ها یک عایق جهت جلوگیری از سرما هستند.

 

بهتر است بدانید: فروش تور پرده

با ورود نور و صدا در هنگام خوابیدن اگر دچار مشکل می‌ شوید، بهتر است از پرده‌ های تیره که از پلی استر سنگین ساخته شده‌ ا ند و عایق خوبی در برابر نور و صدا هستند، استفاده کنید. می‌ توانید در زمستان برای جلوگیری از سرما، پرده‌‌ای با پارچه ضخیم را به پرده نازک اضافه کرده تا به گرم تر شدن منزل، کمک کنید. تا حد امکان از پرده‌ های ضخیم برای اتاق‌ های کوچک استفاده نکنید. این کار اتاق شما را کوچک تر نشان می دهد .

پنجره‌ های منزل شما اگر رو به حیاط خلوت و یا رو به محیطی که سایه دارد، باز می‌ شود، بهتر است از پارچه نازک برای پرده استفاده کنید. تور و حریر از تهویه هوا به منزل جلوگیری نمی کند . همچنین پارچه‌ های حریر مانعی برای  ورود گرد و غبار به اتاق هستند . بهتر است از پارچه‌ های نیمه شفاف و نازک برای اتاق‌ های کوچک استفاده کنید. پرده‌ های حریر به معمولا بدون کم کردن روشنایی، باعث حفظ حریم شخصی اتاق نیز می‌ شوند.

رنگ مناسب برای پرده

از دیگر نکات مهم برای خرید پرده مناسب، رنگ آن است. بهتر است رنگ پرده‌ ها با دکوراسیون منزلتان هماهنگی داشته باشد. برای مثال اگر دیوارهای منزلتان سفید و یا روشن است، می‌ توانید از پرده‌ های پر رنگ و طرحدار برای پنجره‌ تان استفاده کنید. توجه داشته باشید اگر دیوارهای منزلتان از کاغذ دیواری‌ طرحدار و رنگی پوشیده شده است، هرگز از پرده‌ های طرحدار و پر رنگ استفاده نکنید.

 

همیشه سعی کنید از رنگ‌ های مکمل برای چیدمان خانه تان استفاده کنید. علاوه بر هماهنگی رنگ ها ، بهتر است بافت وسیله‌ ها نیز با یکدیگر هم خوانی داشته باشند.

سبک و طرح مناسب برای پرده

بهتر است از چیدمان و دکوراسیون سبک مدرن در منزل خود استفاده کنید. اگر مبل مان شما طرح ساده است،  پرده‌ های طرحدار محیط منزلتان را جذاب تر می‌ کند. کاغذ دیواری‌ یا مبل مان شما اگر طرحدار است ، بهتر است پرده‌ های منزلتان را بدون طرح و ساده انتخاب کنید.

 

منزلتان اگر سقفی کوتاه دارد، می‌ توانید برای بلند تر نشان دادن آن، از پرده‌ ها یی با طرح‌ یا خطوط عمودی استفاده کنید. برای محیط‌ های رسمی از پرده‌ های چند لایه، سنگین و ضخیم مناسب این فضا ست.

ماندگاری و قابلیت شستشوی پرده

پرده‌ ها در طول زمان و با قرار گرفتن در معرض تابش آفتاب، دچار پوسیدگی می‌ شوند. بعضی از پرده‌ ها کیفیت بالاتری دارند و در برابر تابش خورشید، مقاوم تر هستند. جنس پرده در ماندگاری آن تأثیر خیلی زیادی دارد. گاهی اوقات بعضی از پارچه‌ ها پس از شستن، دچار تغییر در فرم می‌ شوند. همچنین برخی از پارچه‌ ها در معرض دوده و چربی ، زودتر کثیف می‌ شوند و نیاز به شستشو دارند.

در مقاله خرید پرده در تهران ویلا  به راهنمای خرید بهترین پرده پرداختیم. برای انتخاب و خرید پرده تمامی موارد ها یی که گفته شد را در نظر بگیرید. گاهی بی توجهی به یکی از نکات مهم، باعث دوباره کاری و متحمل شدن خسارت می‌ شود. اگر به دنبال خرید پرده‌ های ارزان قیمت هستید، پرده‌ های حریر و کنفی قیمت پایین تری نسبت به پرده‌ های دیگر دارند.

 

بهتر است بدانید: فروش پرده مخمل

 

مجموعه پرده فروشی مصطفی عامری با تنوع محصولات، توانسته مطابق با نیاز مشتریان، کالاهای با کیفیتی در اختیار آن‌ ها قرار دهد. یکی دیگر از مزایای استفاده از این فروشگاه ، امکان خرید غیر حضوری در هر ساعت از شبانه روز است.

Rate this post

7 پاسخ

  1. یکی از ویژگی های مهم خرید پرده اینه که باید به خونه و وسایل آن بیاد که با خواندن این مقاله متوجه شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *