مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

خرید پرده در سوهانک

خرید پرده در سوهانک

مجموعه پرده سرای عامری با بیش از چند سال تجربه مفتخر به ارائه انواع پرده های جدید و با کیفیت در متنوع ترین رنگ ها است .برای خرید پرده در سوهانک ، و سایر مناطق تهران شما می توانید از تیم ما کمک بگیرید . تمامی مجموعه در تلاش برای رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود هستند . همیشه سعی دارند تا محصولات خود را با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه کنند .

خرید پرده در سوهانک

خرید پرده در سوهانک

بهتر است بدانید:پرده فروشی مصطفی عامری

خرید پرده در سوهانک

به طور کلی یکی از راحت ترین و عملی ترین راه های تغییرات دکوراسیون در منزل ، عوض کردن پرده و خرید پرده جدید است .شما با هزینه کم هم می توانید پرده جدید خریداری کنید . با تعویض پرده و نصب پرده جدید شما در واقع قسمتی از منزلتان را تغییر می دهید .

برای اینکه بدانید چه پرده ای برای منزلتان بهتر و مناسب تر است ، با ما همراه باشید . ما در این مقاله شما را با نکاتی که به زیباتر شدن فضای منزلتان کمک می کند ، آشنا می سازیم .

برای پنجره های کوتاه پرده بلند بخرید

اگر پنجره پذیرایی منزلتان قدی نیست ، دلیل نمی شود که شما پرده ای همان اندازه آویزان کنید . شما برای این نوع پنجره ها هم میتوانید پرده های بلند تهیه کنید . پرده های قدی و بلند ، ارتفاع دیوار و سقف را بلند تر نشان می دهند .همچنین محیط منزل را رسمی تر می کند .

شما می توانید با وجود پنجره های کوتاه ، اندازه پرده تان را یک متر از حد معمول بلند تر بگیرید . می توانید مقداری از پرده را روی زمین پهن کنید . با این کار ابهت پرده بیشتر شده و جلوه زیبایی به خانه شما می دهد .

روی دیوار تان از دکور استفاده کنید

اگر روشنایی و نور فضای منزلتان کم است و با این حال دوست دارید کنار پرده با پارچه ای ضخیم دکور هم بخورد . در صورتی که دو طرف پنجره دیوار خالی وجود دارد ، میل پرده را بزرگتر نصب کنید . دکور ها را در واقع روی دیوار نصب کنید . با این کار فضایی از پنجره اشغال نشده و جلوی نور نیز گرفته نمی شود .

بهتر است بدانید: انواع پرده

اگر منزلتان یک دیوار بزرگ ، بین دو پنجره کنار هم دارید و بین آنها هم دیوار کوچکی وجود دارد . می توانید دو پرده جداگانه آویزان کنید و روی دیوار بین پنجره ها تابلو نصب کنید . حتی می توانید مناسب با عرض دیوار بین پنجره ها ، یک بوفه هم آنجا بگذارید .

پنجره های شما اگر با فاصله کم از هم قرار دارند ، می توانید برای عریض تر نشان دادن فضای خانه تان یک پرده بزرگ بزنید . با این کار به فضا ابهت می بخشید . بهتر است این پرده را دو تیکه در نظر بگیرید . چون در این صورت شما می توانید پنجره ها را باز کنید . با این کار موقع شستن هم با مشکل کمی مواجه می شوید . اگر برای این کار نگران مشخص بودن محل اتصال دو تکه به هم هستید ، پرده را به جای چین دادن به صورت پیلی بدوزید .

پارچه پرده را با نور های مختلف امتحان کنید

باید توجه داشته باشید رنگ پارچه ای که در فروشگاه می بینید ، لزوما همان رنگی نمی شود که شما در خانه خواهید دید . بنابر این زمان انتخاب پارچه به نور داخل خانه تان توجه کنید .

از فروشنده فروشگاه در خواست کنید نور های اضافی را خاموش کند . تا شما در نور غیر مستقیم هم رنگ پارچه پرده را ببینید . بهترین کار این است که روز برای خرید پرده اقدام کنید . تا هر دو نور در دسترس باشد .

بهتر است بدانید: پرده مخمل

پرده را بدون والان بدوزید

زمانی که قسمتی از بالای پرده به زیر سقف کاذب و یا قاب پرده می رود ، دیگر لازم نیست یک والان هم برای آن تهیه کنید .

برای جلوه بیشتر و بهتر پرده می توانید از پرده های کناری که به دکور نیز معروف هستند ، استفاده کنید .

فروشگاه پرده سرای عامری بیش از چندین سال سابقه در زمینه فروش ، دوخت ، طراحی ،و نصب پرده دارد . این مجموعه به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش تخصصی پرده به شمار می رود .

مجموعه عامری همواره سعی بر آن داشته است تا همه محصولات خود را در جنس و مدل و سبک های مختلف با تنوع بالا ، در اختیار مشتریان قرار دهد .

شما با خرید پرده در سوهانک ،  می توانید از تمامی خدمات خوب و بدون واسطه مجموعه عامری بهره مند شوید .

بهتر است بدانید: تور پرده

Rate this post

8 پاسخ

  1. از خرید خرید پرده در سوهانک در سایت مصطفی عامری خیلی راضی هستم.

  2. من از خرید پرده در سوهانک بسیار راضی بودم، رفتار بسیار عالی داشتند و بسیار محترمانه رفتار کردند

  3. خرید پرده در سوهانک یک خرید عالی بود و پرده ای که از این شعبه خریداری کردم بسیار زیبا بود و همسرم شیفته اون شده ممنون از قیمت ها و خدمات عالی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *