مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

خرید پرده در شرق تهران

خرید پرده در شرق تهران

 پرده فروشی عامری با دوخت و نصب انواع پرده در خدمت شهروندان عزیز می باشد  برای خرید پرده در شرق تهران می توانید از متخصصین دکوراسیون داخلی  پرده فروشی عامری  کمک بخواهید تا در اسرع وقت بهترین انتخاب را از لحاظ قیمت و کیفیت داشته باشید. مجموعه پرده سرای عامری تولید کننده انواع پرده در استان تهران می باشد . همچنین ارسال به سراسر کشور هم بصورت سفارش حضوری و هم تلفنی فراهم می باشد.

انواع مختلف پرده 

مدل های متنوعی برای دوخت پرده وجود دارد که پرده فروشی عامری توانسته مدل های بی شماری را برای خرید پرده در شرق تهران فراهم آورد . انواع مدل ها با توجه به سبک به کار رفته در طراحی داخلی ومناسب با سلیقه مشتری می تواند انتخاب شود.

بیشتر بدانید: خرید پرده

خرید پرده درشرق تهران
خرید پرده درشرق تهران

انواع مختلف پرده در شرق تهران

مدل های زیادی از انواع پرده وجود دارد که در ذیل به معرفی رایج ترین آنها پرداخته ایم:

پرده پیلی دار

با استفاده از پارچه های حریر می توان مدل پیلی دار را اجرا نمود که با هر سبک دکوراسیون داخلی هماهنگی دارد جلوه ای بی نظیر به فضای می بخشند. پرده های پیلی دار برای اتاق هایی  با سقف کوتاه و پنجره های کم عرض پیشنهاد می گردد.

بیشتر بدانید: قیمت انواع پرده

پرده والان دار

مدلی محبوب برای اغلب افراد که در آن برای والان پرده، پارچه ای به عنوان شال یا والان بر روی پرده زیرین استفاده می گردد. در این مدل  اغلب پرده زیرین ساده است، و از پارچه ای طرح دار برای والان استفاده می شود و یا برعکس. استفاده از این نوع پرده ها با اکثر طراحی داخلی هماهنگی دارد. همچنین از والان های پرچین در طراحی منزل به سبک کلاسیک با الهام از سبک ویکتوریایی، استفاده می شود.

خرید پرده درشرق تهران
خرید پرده درشرق تهران

پرده رومن

این مدل پرده که به صورت کرکره ای باز و بسته می گردد از سادگی و ظرافت خاصی برخوردار است. عموما برای فضایی که طراحی آن ساده است و بیشتر از یک دست مبل در آن استفاده شده، مناسب می باشد.ویژگی بارز این پرده  در عدم استفاده از آستر  زیر آن می باشد و جزء پرده های مدرن محسوب می شود.  مکانیزم حرکتی و تنظیم پرده رومن نیز مشابه پرده شید رول است

پرده حاشیه دار

در قسمت بالا و پایین پرده های مدل حاشیه دار، از حاشیه های تزئینی استفاده شده است. پرده هایی که حاشیه آن ها در قسمت پایین قرار دارد برای پنجره های کوتاه و در مقابل پرده هایی که حاشیه آن ها در قسمت بالای پرده قرار دارد برای پنجره های بلند مناسب می باشند. طرح های حاشیه دار اغلب برای پرده اتاق خواب و یا آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند و جلوه زیبایی به آن ها می بخشند.

پرده شید رول

پرده شید رول برای پنجره های رو به داخل بسیار مناسب است. این مدل پرده ها، حالت بالا رونده اند که هنگام جمع شدن درون محفظه ای استوانه ای قرار می گیرنداین پرده تزئینی نیست و می توان در کنار آن از پرده های تزئینی نیز استفاده کرد. خرید پرده در شرق تهران در  پرده فروشی عامری یکی از بهترین گزینه ها برای خرید این نوع پرده است.

بیشتر بدانید: فروش پرده مخمل

پرده کرکره ای

با دوام ترین انواع مدل های پرده که کنترل میزان روشنایی نیز امکان پذیر است. پرده های کرکره ای برای کنترل دید انتخاب مناسبی می باشد.

پرده عمودی

پرده عمودی از دوام بالایی برخوردار است و در ساخت نوار پرده های عمودی، از پارچه، چوب مصنوعی، آلومینیوم و غیره استفاده می شود این نوع پرده ها سقف اتاق را بلند نشان می دهد.

خرید پرده درشرق تهران
خرید پرده درشرق تهران

پرده زبرا

از انوع پرده های بالارونده است که از دو لایه موازی که ترکیبی از تور و پارچه است ساخته می شود ، با استفاده از پرده زبرا می شود مقدار نور و دید را تنظیم نمود و یا کلاً پرده را در بالا جمع کرد.

پرده سه بعدی

از جدیدترین انواع پرده که می توان در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار داد و بیش تر در اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد و نمای زیبا و منحصربفردی ایجاد می نماید. خرید پرده در شرق تهران با اعتماد بر تجربه پرده فروشی عامری امکان انتخاب بهترین مدل و بهترین نوع پارچه را امکان پذیر کرده است.

سایر انواع پرده:

  • پرده پانچ
  • پرده سلطنتی
  • پرده تور
  • پرده بالا رونده یا لانه زنبوری
  • پرده چوبی
  • پرده حصیری بامبو

نکته ی مهمی که در هنگام خرید پرده در شرق تهران وجود دارد ، توجه به سابقه و تجربه ی پرده سرا است، پرده فروشی عامری یکی از خوش نام ترین و بهترین گزینه هاست که میتواند به شما یاری رساند. همچنین  پرده فروشی عامری با تنوع طیف وسیعی از انواع پرده ،خرید پرده در شرق تهران را به امری شیرین و جذاب تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید: فروش تور پرده

پرده  فروشی عامری

پرده  فروشی عامری که فعالیت خود را از سال 1381 آغاز کرده  با توجه به کیفیت کار توانسته مشتریان بی شماری را جذب نماید و تاکتون موفق به اجرا و نصب 1900 پروژه بسیار با کیفیت با رضایت بسیار بالای مشتریان شده است .  از این رو پرده سرای عامری به عنوان یکی از بهترین پرده فروشی های استان تهران در انواع سایت ها و مجلات معتبر معرفی گردیده است .و همواره با رشد و پیشرفت مطابق با جهت روز دنیا ، همگام با جهان در حال پیشرفت می باشد .

میتوانید با شماره تماس یکی از بهترین پرده فروشی در تهران، پرده فروشی عامری تماس حاصل فرمائید.

اطلاعات تماس

۰۹۳۷۱۲۳۶۰۰۷

۰۹۱۲۷۹۹۳۵۲۳

۰۹۰۳۲۹۶۱۸۱۸

برای مراجعه و بازدید حضوری نیز  می توانید از طریق آدرس ذیل اقدام نمایید:

پونک ، پاساژ بوستان ، طبقه اول ، دکوراسیون مصطفی عامری

Rate this post

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *