مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

خرید پرده در کامرانیه

خرید پرده در کامرانیه

مجموعه پرده سرای مصطفی عامری ، برای خرید پرده در کامرانیه همراه شما هستند تا بهترین و با کیفیت ترین پرده را برای منزلتان انتخاب کنید .

خانه ما به وسیله پرده زیباتر می شود. وقتی هر بار وارد خانه می شویم اولین چیزی که توجه ما را به خود جلب می کند دیزاین کلی خانه است که پرده ها نیز شامل آن می باشد .

 

خرید پرده
خرید پرده

از آنجا که پنجره در خانه از مهمترین اجزای یک خانه محسوب می شود. پرده ها هم در زیبا سازی پنجره نقش مهم و بارزی را ایفا می کنند.

بیشتر بدانید: فروش پرده

نقش پرده در دکوراسیون منزل

با انتخاب مدل پرده خوب و مناسب ، برای قسمت های مختلف خانه ، شما می توانید تغییرات چشمگیری را برای منزلتان ایجاد کنید .نقش پرده در دکوراسیون منزل بیش از چیزی است که تصور می کنید .

 

 

هماهنگی بین مدل و رنگ پرده با وسایل خانه مثل : فرش ها ، مبل ها ، و سایر وسایل خانه ، یکی از مهمترین عوامل دکوراسیون خوب است.

در انتخاب پرده مناسب باید به نکاتی از جمله : رنگ پرده ، جنس پرده ، طرح و سایز پرده و… توجه کرد.

تاثیر مدل پرده در دکوراسیون

مدل پرده یکی از مهمترین نکات انتخاب پرده مناسب برای منزل می باشد . شما با انتخاب مدل پرده می توانید برای محیط جذابیت بیشتری خلق کنید .

در خرید پرده بهتر است برای فضای سالن پذیرایی به مدل های شیک و مجلل هم توجه کنید . برای این فضاها شاید بهتر باشد از مدل های سلطنتی و کلاسیک استفاده شود . البته این به سلیقه شما و دکوراسین منزلتان بستگی دارد که چه مدلی را برای پرده انتخاب کنید .

مدل پرده
مدل پرده

 

باید حواستان به طرح و مدل کاغذ دیواری و کفپوش و مبل و نیز فرش هم باشد تا هماهنگی بین تمامی آنها ایجاد شود .

تاثیر رنگ پرده در دکوراسیون

اگر خانه شما کوچک می باشد ، برای اینکه فضای خانه تان بزرگتر دیده شود بهتر است از رنگ های روشن برای پرده استفاده کنید . رنگ های روشن محیط شما را روشن نشان می دهند .رنگ های روشن خیلی زود کثیف می شوند و کثیفی را بیشتر از رنگ های تیره نشان می دهند .

 

 

پرده روشن
پرده رنگ روشن

 

اگر خواهان این هستید که نور بیشتری در منزل داشته باشید ، از رنگ های روشن مانند سفید استفاده کنید چون نور را به راحتی از خود عبور می دهند و خانه را دلباز تر نشان می دهند .

پرده های تیره فضای خانه را کوچکتر نشان می دهند . شما می توانید از رنگ های تیره برای جلوه دادن به منزلتان استفاده کنید چون رنگ های تیره جلوه خاصی به خانه شما داده و آن را لوکس تر نشان می دهد .

 

پرده رنگ تیره
پرده رنگ تیره

رنگ پرده پذیرایی بهتر است با رنگ دیوار ها هماهنگی داشته باشد . رنگ پرده با دیوار باید یک الی دو درجه تفاوت داشته باشد .

بیشتر بدانید: انواع مدل های پرده

تاثیر جنس پرده در دکوراسیون

جنس پرده در دکوراسیون از اهمیت بالایی برخوردار است .جنس رایج برای پرده معمولا ، ابریشم ، تور ، حریر ،کتان ، مخمل ، و … می باشد .

خریدهر نوع پرده با توجه به اینکه چه جنسی دارذ ، می تواند جلوه خاصی به منزلتان بدهد .به طور مثال : پرده با جنس مخمل نمای مجلل و لوکسی را به خانه ما می دهد و جلوه زیبایی را خلق می کند .

بهتر است بدانید: خرید تور پرده

 

جنس پرده
جنس پرده

استفاده از پارچه ساتن برای پرده ، در سالن پذیرایی ، به آن جلال و شکوه بسیار زیادی می بخشد .

جمع بندی

نوع انتخاب دکوراسیون خانه ، از جمله انتخاب پرده ها نشان دهنده سلیقه شما می باشد . باید به این توجه داشته باشیم ، که انتخاب پرده برای منزل می تواند با کمی استرس و سخت پسندی همراه باشد ولی در هر صورت نظر شخصی شما درانتخاب پرده خیلی مهم می باشد .

شما برای خرید پرده در کامرانیه می توانید پرده مناسب خانه تان را با کیفیت خوب و قیمت مناسب از مجموعه پرده سرای مصطفی عامری تهیه فرمایید و رضایت کامل را از خرید خود داشته باشید .

بهتر است بدانید: خرید پرده مخمل

Rate this post

19 پاسخ

  1. در مقاله خرید پرده در کامرانیه به خوبی درباره نقش پرده در دکوراسیون صحبت شده

  2. خرید پرده در کامرانیه با کیفیت و قیمت مناسبی داره ممنون از سایت خوب مصطفی عامری

  3. در این مقاله خیلی خوب و کاربردی در مورد خرید پرده در کامرانیه توضیح دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *