مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

سایت فروش پرده

سایت فروش پرده

سایت فروش پرده مصطفی عامری ارائه دهنده انواع پرده با کیفیت و مناسب، امکان خرید پرده به صورت غیرحضوری را نیز فراهم کرده است.

بهترین سایت فروش پرده ارزان و با کیفیت در ایران کدام است؟

این روزها با وجود اینترنت و البته کرونا، اکثر مردم خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می‌دهند. برای خرید پرده هم اوضاع به همین شکل است. همه ما برای خرید ابتدا سراغ گوگل یا اینستاگرام می‌رویم و انواع مدل پرده را می‌بینیم. سپس برای خرید، به دنبال سایت فروش پرده می‌گردیم.

از آنجایی که وضع مالی اغلب ما، متوسط است، دوست داریم از فروشگاه اینترنتی پرده‌ای خرید کنیم که قیمت پایین‌تری داشته باشد. اما ضرب المثل «هر ارزونی بی دلیل نیست» را نیز همه شنیده‌ایم.

اغلب مواقع مردم قیمت پایین را نشانه بی‌کیفیتی می‌دانند. اما در مواردی ارزانی می‌تواند دلایل دیگری هم داشته باشد. در این مطلب می‌خواهیم به شما بگوییم چطور می‌توانید یک پرده ارزان بخرید.

بیشتر بدانید: پرده پنجره آشپزخانه

چطور می‌توان یک پرده ارزان را از سایت فروش پرده معتبر خرید؟

در قدیم مادربزرگ‌های ما مجبور بودند برای تهیه پرده، به سراغ پارچه فروشی‌ها رفته و پارچه پرده خریداری کنند. سپس آن را یا به خیاط داده و یا خودشان آن را دوخته و بعد با گیره به یک میل پرده نصب می‌کردند. در واقع کمتر کسی به سراغ پرده فروشی می‌رفت.

بنابراین یک روش ساده خرید پرده ارزان، خرید پارچه پرده و دوخت آن است. اما همیشه هم نمی‌توان این کار را انجام داد. مثلاً برای پرده آشپزخانه شاید بتوان خود ما پارچه پرده‌ آشپزخانه خریده و ساده بدوزیم. اما برای پرده سالن پذیرایی و یا پرده اتاق خواب حتی خیاطان حرفه‌ای هم در بیشتر اوقات برای خودشان پرده نمی‌دوزند.

این روزها برای خرید پرده همه به دنبال پرده سرا هستند تا بتوانند پرده مورد نظر خود را تهیه کنند. البته در این میان مسلماً اگر سایت فروش پرده که از یک طرف بورس انواع پرده بوده و از سویی دیگر قیمت ارزانتری هم دارد به تورشان بخورد، بسیار راضی‌تر خواهند بود.

ولی نکته مهم که باید به آن دقت کرد این است که دلیل ارزانی پرده فروشی به خاطر چیست؟ چرا باید مثلاً قیمت پرده در این فروشگاه آنلاین پرده ارزانتر بقیه جاها باشد؟ آیا هر پرده سرایی که قیمت پایین دارد، بلااستثنا اجناسش نامرغوب هستند؟ جواب این سؤالات خیر هست. چراکه ارزانی می‌تواند به خاطر برخی دلایل مثل موارد زیر باشد.

بیشتر بدانید: مدل پرده فانتزی

سایت فروش پرده

مهمترین دلایل فروش پرده ارزان در یک سایت فروش پرده

کیفیت پارچه پرده

همه میدانیم که پرده جنس‌های مختلفی دارد. با توجه به افزایش تورم و قیمت ارز، تمامی پارچه‌های پرده گران شدند. بنابراین این امر در قیمت همه مدلهای پرده بسیار تأثیرگذار بوده است. پس در بیشتر مواقع پرده ارزانتر ممکن است پارچه و دیگر ملزومات ارزانتری داشته باشد.

بیشتر بدانید: مدل پرده پانچ

محل پرده فروشی

دلیل دیگر این که یک پرده فروشی پردههای ارزانتری دارد، موقعیت جغرافیایی فروشگاه است. هر چه قیمت مغازه یا اجاره آن بالاتر باشد، قیمت پرده هم گرانتر خواهد بود. اما ممکن است پرده سرا در راسته مخصوص پرده فروش‌ها یا مراکز خرید پرده باشد. در این مغازهها به علت رقابت بالا معمولا راحتتر میتوانید پرده ارزان قیمت پیدا کنید. مثل خرید پرده از عبدل آباد تهران

عمده فروشان یا تولید کنندگان پرده

در برخی موارد هم ممکن است یک پرده فروشی خود تولید کننده بوده و دارای زیرمجموعه هم باشد. در این پرده سراها پارچه پرده به صورت عمده و گاهی از کارخانه‌ها تهیه می‌شود. از این رو قیمت پرده هم کمتر است.

بیشتر بدانید: پرده ۳ بعدی

تبلیغات و تخفیفات

اغلب پرده فروشی‌ها در روزهایی خاصی از سال به خصوص اواخر زمستان و موقع خانه تکانی برای جذب مشتری تخفیف خوبی می‌گذارند. همچنین برخی از پرده سراها برای خریدهای بعدی یا معرفی مشتری جدید تخفیف می‌دهند.

علاوه بر این، اکثر مغازهها برای افتتاحیه یا شعب جدید خود جشنواره تخفیفی فروش پرده برگزار می‌کنند و با تبلیغات سعی در جذب مشتری دارند. همین امر سبب می‌شود که حتی بعد از ماهها و سالها در میان مردم به اسم پرده فروشی ارزان شناخته شود.

 

خرید اینترنتی پرده

در دنیای امروز هر کسب و کاری که شعبه آنلاین خود را افتتاح نکرده باشد محکوم به شکست است. در حال حاضر تعداد سایت فروش پرده زیاد بوده و رقابت فراوانی در میان آن‌ها وجود دارد. بنابراین سعی می‌کنند با انواع روش‌های تبلیغاتی و برگزاری کمپین‌ها، مسابقات و فروش فوق‌العاده قیمت پرده را پایین آورده تا مشتریان بیشتری از فضای وب جذب کنند.

سایت فروش پرده

نتیجه گیری

با توجه به مطالب بالا، فهمیدیم که یک سایت فروش پرده می‌تواند به برخی دلایل پرده ارزان بفروشد. به طور مثال شما در فروشگاه اینترنتی مصطفی عامری، به دلیل سابقه بسیار زیاد، انصاف و کار با تولید کنندگان بزرگ، قیمت انواع پرده مناسب‌تر از سایر فروشگاه‌های پرده فروشی است. پیشنهاد می‌کنم برای کسب اطلاعات بیشتر حتما با مشاوران ما تماس بگیرید.

بیشتر بدانید: انواع پرده زبرا

Rate this post

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *