مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

نحوه شست و شوی پرده ی زبرا در خانه

نحوه ی شست و شوی پرده ی زبرا در خانه

نحوه ی شست وشوی پرده ی زبرا در خانه ، در سایت پرده فروشی مصطفی عامری مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد .

 

نحوه ی شست و شوی پرده ی زبرا در خانه

پرده ی زبرا یکی از زیبا ترین و به روزترین مدل های پرده می باشد که امروزه مورد توجه سلیقه ی اکثر طرفداران مد و زیبایی قرار گرفته است . از پرده ی زبرا می توان در قسمت های مختلف خانه اعم از آشپزخانه و اتاق خواب استفاده کرد . نوع اداری پرده های زبرا در سبک ها و طرح های مختلف نیز در بازار موجود است . یکی از مشکلاتی که اکثر خانم های خانه دار در رابطه با پرده ی زبرا با آن رو به رو هستند ، نحوه ی شست و شوی پرده ی زبرا در خانه می باشد . در ادامه  روش های مختلف شست و شوی پرده ی زبرا در خانه را مورد بررسی قرار می دهیم تا خانم های خانه دار به راحتی بتوانند کار شست و شوی این مدل پرده ها را به راحتی در منزل انجام دهند. 

 

زمان شست و شوی پرده ی زبرا

زمان شست و شوی پرده های زبرا با توجه به اینکه در کدام قسمت خانه مورد استفاده قرار می گیرند ، متفاوت است .

پرده های اتاق خواب را می توان هر 6 ماه یک بار مورد شست و شو قرار داد . با توجه به محیط آشپزخانه و میزان بالای چربی و آلودگی بیشتر محیط آشپزخانه ، معمولا پرده های آشپزخانه را باید در فواصل زمانی کوتاه تری مورد شست و شو قرار داد .

 

بیشتر بدانید:قیمت انواع کرکره

مراحل تمیز کردن پرده ی زبرا در خانه

شما می توانید پرده های زبرا را به صورت هفتگی و یا هر چند و قت یک بار گردگیری کنید . برای این کار نیازی به باز کردن پرده به صورت کامل ندارید . برای تمیز کردن پرده به صورت هفتگی ، در ابتدا پرده را به صورت کامل باز کرده و سپس با استفاده از جاروبرقی و یا دستمال گرد و غبار را از روی پرده پاک می کنیم . پس از پاک کردن گرد و غبار پرده ، می توانید از بخار شوی و یا شامپوی فرش برای برطرف کردن آلودگی های موجود بر روی پرده استفاده کنید .

1-استفاده از بخار شوی برای تمیز کردن پرده ای زبرا

برای تمیز کردن پرده های زبرا با استفاده از بخار شوی می بایستی در ابتدا با درجه و حرارت مناسب ، پرده های زبرا را به آرامی و با دقت از بالا به پایین بشویید .

 

2-شست و شوی پرده ی زبرا با استفاده از شامپو فرش

در ابتدا مقداری شامپو فرش را در آب حل می کنیم . پس از رقیق شدن شامپو فرش ، اسفنج را به محلول آغشته و به آرامی بر روی پرده می کشیم . بعد از چند دقیه ، با اسفنج یا پارچه ی تمیز نمدار ، پارچه را آبکشی می کنیم .

3-تمیز کردن پرده های زبرا با استفاده از اسپری نانو

یکی دیگر از روش های دیگر تمیز کردن پرده های زبرا ، استفاده از اسپره ی نانو می باشد . اسپره ی نانو با ایجاد یک لایه ی حفاظتی نامرئی بر روی پرده مانع از لکه شدن پرده و نفوذ مایعات مختلف اعم از شربت ، چای و قهوه بر روی پرده می شود . اسپری نانو بر روی انواع مختلف پرده ها قابل استفاده بوده و مانع از نفوذ گرد و غبار و رطوبت به بافت پارچه می شود . استفاده از اسپری نانو طوا عمر پرده را زیاد کرده و مانع از رنگ کرفتن آن می شود .

بیشتر بدانید:تکنیک های ست کردن مبلمان با پرده

نحوه ی شست و شوی پرده ی زبرا در خانه

روش های گفته شده در بالا برای تمیز کردن پرده به صورت هفتگی می باشد . گاهی اوقات مقدار گرد و غبار و لک ها و چربی های موجود بر روی پرده به اندازه ای زیاد می شود که تنها کار باز کردن و شست و شوی پرده می باشد .

به دلیل بافت و مواد تشکیل دهنده ی پرده ی زبرا ، نمی توان از ماشین لباسشویی برای شست و شوی پرده استفاده کرد ، در ادامه انواع مختلف روش های شست و شوی پرده ی زبرا را مورد بررسی قرار می دهیم .

مرحله ی اول در هنگام شست و شوی پرده زبرا ، باز کردن پرده می باشد . برای باز کرده پرده در ابتدا ، زنجیر پرده را به صورت  کامل رو به بالا در قاب خود جمع می کنیم . پس از جمع کردن کامل پرده ، قاب پرده را از قسمت بست آن جمع می کنیم .

 

بعد از باز کردن قاب پرده ، پرده را بر روی یک سطح تمیز و عاری از هر گونه لک ، چربی و یا کثیفی پهن می کنیم . پرده را به طور کامل بر روی زمین باز می کنیم و با استفاده از مواد شوینده رقیق مثل شامپو فرش با یک اسفنج و یا پارچه ی نرم می شوییم . بعد از شست و شوی پرده ، پرده را به طوری که چروک نشود ، از قلاب آویزان می کنیم تا کامل خشک شود .

نصب پرده

پس از خشک شدن پرده ، آن را در قاب خودش جمع می کنیم و در محل نصب قرار می دهیم .

بهتر است بدانید:قیمت انواع پرده هتلی
Rate this post

10 پاسخ

  1. نحوه شست شوی پرده زبرا واقعا کار تخصصی و حرفه ای است و من مدت ها بود دنبال روش شست وشوی پرده زبرا بودم که پیدا کردم واقعا ممنونم

  2. نحوه شست و شوی پرده ی زبرا در خانه را خیلی خوب و کامل بیان کردین

  3. خیلی مممنون از سایت پرده فروشی مصطفی عامری در رابطه با نحوه ی شست وشوی پرده ی زبرا در خانه ، بنده از این مدل پرده ها استفاده می کنم الان در رابطه با نحوه ی شست وشوی اون اطلاعات خوبی کسب کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *