مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

پرده فروشی در سعادت آباد

پرده فروشی در سعادت آباد

پرده فروشی در سعادت آباد در سایت پرده فروشی مصطفی عامری مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد.

پرده فروشی در سعادت آباد دارای ویژگی های زیر است:

  • تنوع بالای محصولات: پرده فروشی های سعادت آباد طیف گسترده ای از محصولات پرده را از جمله پرده های حریر، پرده های ضخیم، پرده های زبرا، پرده های کرکره ای و غیره ارائه می دهند.
  • قیمت مناسب: پرده فروشی های سعادت آباد با توجه به تنوع محصولات و رقابت بین آنها، قیمت های مناسبی را برای محصولات خود ارائه می دهند.
  • کیفیت بالا: پرده فروشی های سعادت آباد از محصولات با کیفیت بالا استفاده می کنند تا رضایت مشتریان خود را جلب کنند.
  • خدمات پس از فروش: پرده فروشی های سعادت آباد خدمات پس از فروش مناسبی مانند نصب و تعمیر پرده را ارائه می دهند.

در اینجا چند نکته برای خرید پرده در سعادت آباد آورده شده است:

  • قبل از خرید پرده، اندازه پنجره ها را اندازه بگیرید.
  • نوع پرده را با توجه به دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید.
  • کیفیت پرده را بررسی کنید.
  • قیمت پرده را با چند پرده فروشی مقایسه کنید.

پرده فروشی در سعادت آباد

خانه محلی برای آرامش و پناهگاهی برای استراحت است . افراد برای آرامش خاطر و رهایی از هیاهوی بیرون به خانه پناه می برند . طبیعتا هر فردی دوست دارد که محل زندگی اش زیبا و دنج باشد . عوامل زیادی در زیبایی و آرامش یک خانه تاثیر گذار است ، که یکی از آن ها انتخاب وسایل منزل مناسب با ذوق و سلیقه ی اعضای خانواده است . یکی از ملزوماتی که تاثیر به سزایی در زیبایی و آرامش خانه دارد ، انتخاب پرده متناسب با ذائقه ی اعضای خانواده ، دکور و چیدمان خانه و همچنین هماهنگی آن با دیگر وسایل موجود در منزل است .

طرح ها و مدل های مختلفی از پرده ، در بازار وجود دارد . شما می توانید رنگ و مدل پرده را با توجه به جایی که می خواهید از آن استفاده کنید انتخاب کرده و سپس اقدام به خرید آن نمایید. پرده می تواند در جاهایی مثل اتاق خواب ، پذیرایی ، اتاق مهمان و اتاق کودک مورد استفاده قرار بگیرد و زیبایی آن را دوچندان کند .

بیشتر بدانید: سایت فروش پرده

انواع پرده

پرده فروشی در سعادت آباد
پرده فروشی در سعادت آباد

پرده ها انواع مختلفی دارند که با توجه با آن عملکرد های متفاوتی دارند . بعضی از پرده ها فقط برای این طراحی شده اند که جلوی نور را بگیرند و یا از شدت آن کم کنند ، در صورتیکه انواع یگر آن جنبه ی تزئینی دارند و تنها برای زیباتر کردن منزل مورد استفاده قرار می گیرند .

بیشتر بدانید: پرده فروشی صادقیه

پرده کرکره ای

نوعی از پرده می باشد که به خاطر استفاده از آلومینیوم در ساخت آن ،  نسبت به مدل های دیگر ، وزن کمتری دارد و به صورت کرکره ای باز و بسته می شود . این نوع پرده قابلیت تنظیم شدن دارد و شما می توانید با تنظیم کردن آن به میزان دلخواه ، شدت نور ورودی را تنظیم کنید .

پرده کلاسیک

این پرده ها ، به خاطر طرح و نقش های بیشتری که دارند ، بیشتر متناسب محیط های بزرگ هستند و با این فضاها همخوانی بیشتری دارند .

پرده مدرن

برخلاف پرده های کلاسیک ، پرده مدرن از پیچیدگی کمتری برخودارند و به خاطر ظاهر ساده تری که دارند ، می توان از آن ها در اتاق خواب ، آشپزخانه و فضاهای کوچیک استفاده کرد .

بیشتر بدانید: پرده فروشی آنلاین

پرده پارچه ای

همان طور که از نام این نوع پرده مشخص است ، در ساخت و تولید چنین پرده هایی از انواع مختف پارچه مثل :

حریر ، ابریشم ، مخمل ، کتان و نخی استفاده می شود که هر کدام بستگی به کاربردی که دارند ،  در جاهای مختلف منزل مورد استفاده قرار می گیرند .

بیشتر بدانید: لوازم پرده

پرده زبرا

این نوع پرده از نوع پرده های کلاسیک می باشد . برای تولید این نوع پرده از پارچه و تور استفاده می کند . از مزایای این پرده می توان به قابلیت تنظیم نور با استفاده از بندهایی که در کنار آن تعبیه شده است ، اشاره کرد .

پرده لوردراپه

این نوع پرده بیشتر مناسب فضاهای اداری و تجاری است و با فضاهای خانگی ، هماهنگی و تناسب چندانی ندارد .

پرده شید

به پرده ای گفته می شود که با کمک یک زنجیر که در کنار آن قرار دارد ، به صورت رولی باز و بسته می شود . تفاوتی که این نوع پرده با پرده لوردراپه دارد در این است که ، استفاده از آن تنها منحصر به فضاهای اداری و تجاری نمی شود و به خاطر طرح ها و نقش های متفاوتی که دارد ، می توان از آن در فضای منزل استفاده کرد .

بیشتر بدانید: کاتینگ پرده

پرده کریستالی

از آن جاییکه در ساخت این نوع از پرده ها از قطعات کریستال استفاده شده است ، گزینه ی مناسبی برای افراد خاص پسند است . استفاده از این نوع پرده ها ، جلوه ی خاصی به خانه می دهد و تاثیر چشمگیری در زیبایی منحصر به فرد خانه دارد .

پرده توری

این نوع پرده ها علاوه بر اینکه می تواننند در اتاق ، پذیرایی و آشپزخانه مورد استفاده قرار بگیرند ، بیشتر جنبه تزئینی داشته و تاثیر بسزایی در زیبایی منزل دارند .

پرده مخمل

این نوع پرده ، جزء پرده های گران قیمت و کلاسیک محسوب می شود ، به همین خاطر با فضاهای لوکس و بزرگ تناسب بیشتری داشته و عمدتا در این فضاها مورد استفاده قرار می گیرد .

بیشتر بدانید: نحوه شست و شوی پرده زبرا

پرده کتان

این پرده ،  نوع دیگری از پرده ها هستند که از کتان در ساخت آنها استفاده می شود . پرده های کتان از جلوه و شکوه خاصی برخوردارند و در طرح ها و مدل های گوناگون ، در بازر عرضه می شوند.

شما می توانید برای سفارش هر کدام از انواع پرده های بالا در سعادت آباد ، به پرده فروشی مصطفی عامری ، مراجعه و از طرح ها و مدل های متنوع آن دیدن کنید.

پرده اتاق خواب

پرده فروشی در سعادت آباد
پرده فروشی در سعادت آباد

یکی از مهمترین نکاتی که به هنگام خرید یک پرده مناسب برای اتاق خواب باید به آن توجه داشتید باشید ، میزان ضخامت آن است .میزان ضخامت پرده اتاق خواب بستگی به انتظاری دارد که از آن دارید . اگر می خواهید نور کمی به اتاقتان وارد شود بهتر است از پرده های ضخیم مثل پرده های کتان یا پرده هایی که میزان عبور نور را تنظیم می کنند استفاده کنید ولی اگر تمایل دارید که محیط اتاقتان روشن و پر نور باشد ، بهتر است از پرده های توری و یا حریر استفاده کنید .

بیشتر بدانید: پرده چیست

پرده پذیرایی

پرده فروشی در سعادت آباد
پرده فروشی در سعادت آباد

نکات بسیاری در خرید پرده وجود دارد که رعایت هر کدام از آن ها در زیبایی منزل نقش مهمی دارد .

هنگام خرید پرده برای خانه باید به این نکته توجه کرد که قرار است از این پرده ، برای کدام قسمت از منزل استفاده کنیم .پرده ای که برای پذیرایی خانه انتخاب می کنیم ، تاثیر بسیار زیادی در زیبا نشان دادن آن دارد .

در انتخاب پرده برای پذیرایی ، هماهنگی آن با دیگر اجزای منزل به ویژه ، مبلمان از اهمیت زیادی برخوردار است . باید به این نکته توجه داشت که معمولا عرض پرده باید دو برابر عرض پنجره و ارتفاع آن از ارتفاع پنجره بلند تر باشد.مورد دیگری که در هنگام انتخاب پرده مناسب برای منزل باید مد نظر قرار دارد ، ضخامت آن است . ضخامت پرده باید طوری باشد که مانع از ورود نور زیاد به خانه شده و قابلیت کنترل دمای خانه را نیز  داشته باشد .

بیشتر بدانید:پرده توری

پرده آشپزخانه

پرده فروشی در سعادت آباد
پرده فروشی در سعادت آباد

آشپزخانه مهمترین قسمت هر خانه ای است به همین دلیل انتخاب وسایل  و چیدمان آن باید با دقت و ظرافت خاصی صورت بگیرد . یکی از مهمترین وسایلی که جلوه ی خاصی به آشپزخانه می دهد ، نوع پرده ی آن است .

پرده ای که برای آشپزخانه انتخاب می کنید باید متفاوت از پرده ی قسمت های دیگر خانه باشد .جنس پرده آشپزخانه باید طوری باشد که در هنگام پخت و پز ، اثر لکه های چربی و روغن بر روی آن نماند . همچنین باید نسبتا سبک و از ضخامت کمتری برخوردار باشد تا بیشتر بتوان آن را شست . نکته ی دیگری که در هنگام خرید پرده آشپزخانه باید مد نظر قرار دارد شکل و طرح آن است . باید سعی کنید تا جایی که امکان دارد  از پرده هایی با طرح ها و رنگ های شادتر استفاده کنید .

یکی از بهترین مراکز پرده فروشی در سعادت آباد ، پرده فروشی مصطفی عامری می باشد که با بهترین کیفیت و کمترین قیمت نسبت به رقبا اقدام به عرضه پرده مطابق با مدل های روز دنیا می کند .

بهتر است بدانید:قیمت انواع پرده اتاق کودک

توجه به نوع پنجره، اندازه گیری دقیق و کامل، مشورت با افراد متخصص، خرید پارچه مورد نظر، دوخت پرده ، خرید لوازم نصب، نصب پرده.

برای تهیه میل پرده و یراق آلات مورد نیاز می توانید از طریق تماس سفارش خود را ثبت نمایید 

علاوه بر قیمت مناسب از نظر جنس بادوام، ضد چروک، مقاوم در برابر نور خورشید و همچنین تناسب آن با مکان مورد نظر باشد.

میتوان میله پرده را بلندتر از پنجره نصب کرد تا پنجره به راحتی باز و بسته شود.

Rate this post

8 پاسخ

  1. پرده فروشی در سعادت آباد خیلی محصولات عالی داشتن حتما پیشنهاد میکنم خرید پرده منزلتون و اینجا انجام بدید.

  2. پرده فروشی در سعادت آباد واقعا از تنوع بالایی برخوردار بود و قیمتهای مناسبی داشت ممنون از مجموعتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *