مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

پرده فروشی در مینی سیتی

پرده فروشی در مینی سیتی

پرده فروشی در مینی سیتی در سایت مصطفی عامری به بررسی و تحلیل آن می پردازیم .

در دنیای امروز ، پرده یکی از ملزومات هر خانه به شمار می آید . در صنعت مد و دکوراسیون نیز ، توجه بسیاری به پرده می شود. پرده تاثیر بسیار زیادی در زیبایی منزل و حتی محل کار دارد و در سبک ها و رنگ های مختلفی تولید می شود . به هنگام خرید پرده ابتدا دکوراسیون خانه و محل کار خود را در نظر بگیرید .در هنگام خرید پرده ، می بایستی با توجه به چیدمان و رنگ دیگر وسایل ، پرده ی مناسب با آن قسمت از خانه را انتخاب کنید . شما می توانید برای انتخاب و خرید پرده در مینی سیتی به یکی از مراکز پرده فروشی در مینی سیتی مرجعه کنید. همچنین می توانید سفارش های خود را به صورت آنلاین در سایت پرده فروشی مصطفی عامری ثبت کنید.

برای خرید پرده به عوامل مهمی از جمله رنگ پرده ، نوع پارچه آن و مدل پرده توجه کنید . با در نظر گرفتن همه ی این موارد پرده ای را انتخاب کنید که هماهنگی بیشتری با سبک و سیاق منزلتان دارد .

در ادامه به معرفی انواع پرده می پردازیم. تا با بررسی ویژگی های هر کدام از آن ها ، پرده ی مناسب برای قسمت های مختلف منزلتان را انتخاب و خریداری نمایید .

بهتر است بدانید: طراحی اختصاصی پرده

پرده ی اتاق خواب

پرده فروشی در مینی سیتی
پرده فروشی در مینی سیتی

اتاق خواب هر خانه ،  محلی برای آرامش و آسایش است ، بنابراین بسیار مهم است که در انتخاب وسایل آن ، به رنگ بندی این وسایل و همخوانی آن ها با هم توجه ویژه ای شود .

یکی از این مواردی که باید در آن دقت زیادی به خرج دهید ، انتخاب پرده ی مناسب برای اتاق خوابتان است . پرده ای که در عین اینکه زیبا باشد ، محیط آرامش بخشی را برای شمل فراهم کند . پرده ای که برای اتاق خوابتان انتخاب می کنید باید بتوان شدت نور را تنظیم کند نه آنقدر نازک باشد که نتوانید به استراحت بپردازید و نه آنقدر ضخیم که محیط را کاملاتاریک کند .

بهتر است بدانید: ست کردن پرده و مبل

انواع پرده ی مناسب برای محیط اتاق خواب

پرده ی توری

شما می توانید برای اتاق خوابتان از پرده های توری ، استفاده کنید این پرده ها بیشتر حالت تزئینی داشته و تاثیر زیبایی در زیبایی محیط اتاق خواب شما دارد به شرط آن که به همراه آستر استفاده شوند .

پرده ی حریر

پرده ی دیگری که می توانید از آن برای محیط اتاق خوابتان استفاده کنید استفاده از پرده ی حریر و یا پرده های نازک دارای آستر است. زیرا اگر به تنهایی استفاده شوند قابلیت تنظیم نور را ندارند و به همین دلیل نور زیادی وارد اتاق خوابتان می شود.

پرده شید رول

استفاده از این نوع پرده ها انتخاب مناسبی برای محیط اتاق خواب به حساب می آید زیرا با استفاده از زنجیری که در کنار آن  قرار دارد ، به صورت رولی باز و جمع می شوند و نور را از خود عبور نمیدهند.

بهتر است بدانید: قیمت آستری پرده

پرده آشپزخانه

پرده فروشی در مینی سیتی
پرده فروشی در مینی سیتی

آشپزخانه پر روح ترین قسمت خانه است ، از این رو انتخاب رنگ و مدل پرده و تطابق آن با محیط و سبک سایر وسایل ، می تواند زیبایی و انرژی آن را چند برابر کند .

در انتخاب پرده ی مناسب برای آشپزخانه تان ، علاوه بر در نظر گرفتن ویژگی های بالا ، باید به جنس آن نیز توجه کنید . پرده ی آشپزخانه باید طوری باشد که قابلیت شست و شوی بالایی داشته باشد . زیرا همان طور که می دانید محیط اشپزخانه به خاطر پختن غذا پر از لکه های چربی می شود به همین جهت بسیار مهم است که پرده ای که انتخاب می کنید  ، جنسی با قابلیت شست و شوی بالا داشته باشد.

بهتر است بدانید: پرده پانچی

 

انواع پرده مناسب برای آشپزخانه

پرده پلیسه ای

این نوع از پرده ها از پرطرفدارترین پرده های آشپزخانه هستند که محبوبیت بسیاری در بین مردم دارند . پرده های پلیسه ای در دو نوع طرحدار و ساده در بازار وجود دارند . اینکه کدام نوع را انتخاب کنید بستگی زیادی به دکوراسیون محیط آشپزخانه شما دارد .

پرده توری

همان طور که قبلا گفته شد این پرده مناسب محل هایی است که نور کمی دارند. همچنین می توان از این پرده برای ورود نور کافی و مناسب به محیط آشپزخانه ، استفاده کرد .

پرده شید

جنس این نوع پرده ها از پارچه های نرم مثل پنبه و کتان است .شما می توانید با استفاده از بندی که در اطراف این پرده ها قرار دارند میزان شدت نور را به دلخواه تنظیم کنید. این نوع پرده ها تنوع بالایی دارند. از پرده های شید می توان علاوه بر محیط اتاق خواب ، در آشپزخانه و پذیرایی نیز ، استفاده کرد.

پرده زبرا

این نوع پرده نیز مانند پرده شید به صورت رولی باز و بسته می شود . تنها تفاوت این پرده با پرده ی شید در این است که  پرده زبرا ، از دو لایه پارچه و تور تشکیل شده و به خوبی میزان شدت نور را تنظیم می کند .

بهتر است بدانید: کاتینگ پرده

پرده پذیرایی

پرده فروشی در مینی سیتی
پرده فروشی در مینی سیتی

پذیرایی مهمترین قسمت هر خانه و به نوعی ویترین آن محسوب می شود . افراد منزل بیشتر اوقات خود را در پذیرایی سپری می کنند . بسیار اهمیت دارد که در انتخاب وسایل و دکوراسیون این قسمت از منزل حساسیت بیشتری به خرج دهیم .

یکی از وسایلی که انتخاب مناسب آن تاثیر زیادی در زیبا نشان دادن پذیرایی دارد ، پرده است . پرده یکی از مهترین وسایل پذیرایی است که هماهنگی آن با نوع مبلمان به زیبایی این قسمت از منزل کمک شایانی می کند .

بهتر است بدانید: قیمت شستشوی پرده زبرا

انواع پرده مناسب برای پذیرایی

پرده کلاسیک

این پرده ها دارای طرح ها و نقش های زیادی هستند .  از این پرده ها بیشتر در محیط های بزرگ و پر زرق و برق استفاده می شود .

پرده مخمل

این پرده ها نیز مانند پرده های کلاسیک جزء پرده های گران هستند . پرده های مخمل بیشتر مناسب خانه های بزرگ و افراد لوکس پسند است .

در این مقاله در مورد پرده و انواع آن اطلاعاتی را به شما دادیم . امی بر این است که بتوانید با دیدبازتری اقدام به خرید پرده ی مناسب با محیط منزل یا کارتان کنید.

همچنین شما می توانید برای خرید پرده در مینی سیتی به صورت آنلاین از سایت پرده فروشی مصطفی عامری دیدن کرده و یا به صورت حضوری به مرکز پرده فروشی در مینی سیتی مراجعه کنید.

بهتر است بدانید: انواع جنس پرده
Rate this post

9 پاسخ

    1. انواع پرده مناسب اشپزخانه که ذکر شده باعث میشه که در خرید پروه برای اشپزخانه دقت کافی را داشته باشیم

  1. من تمام پرده های منزل رو از پرده فروشی در مینی سیتی در سایت مصطفی تهیه میکنم.

  2. سفارش پرده ها از پرده فروشی در مینی سیتی واقعا سریع تحویل داده شد

  3. من خودم همه پرده های منزلمو از پرده فروشی در مینی سیتی تهیه کردم عالی هستن

  4. مقاله پرده فروشی در مینی سیتی خیلی مفید وجذاب بود ممنون از نویسنده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *