مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

پرده فروشی در نیاوران

پرده فروشی در نیاوران

پرده فروشی در نیاوران یکی از دغدغه بانوان بعد از جابه جایی منزل که انتخاب پرده جدیدو  دوخت پرده جدید هستند را از بین می برد.

شمار زیادی از افراد نیز هر چند وقت یک‌بار پرده‌های قدیمی خانه را با پرده‌های نو تعویض می‌کنند؛ زیرا پرده در دکوراسیون داخلی نقش بسیار مهمی داشته و تحول چشمگیری در محیط داخلی ایجاد می‌کند.

پرده نه‌تنها مانع نفوذ نور آفتاب است. بلکه. مانع. دیده. شدن. محیط داخلی خانه از بیرون می‌شود. همچنین پرده‌ها با ایجاد جلوه‌ای زیبا محیط داخل خانه را دل‌انگیز و رؤیایی می‌کنند. به همین خاطر برای انتخاب مدل پرده پذیرایی یا مدل پرده اداری باید دقت و وسواس خاصی به خرج داد.

به همین دلیل باید تلاش کنید که نهایت سلیقه تان را در انتخاب نوع پرده خانه خود به خرج دهید.پرده فروشی عامری، یکی از باتجربه ترین در این صنف به شما میگوید برای خرید پرده در نیاوران نیازی نیست متحمل هزینه گزافی شوید. کافی است به نکات توجه کنید و مقرون به صرفه ترین خرید را از بهترین پرده فروشی تهران تجربه کنید.

بهتر است بدانید: پرده رومن

 فروش انواع پرده

در انتخاب پارچه پرده ای برای اتاق خواب، عوامل مختلفی مانند سن، جنسیت، روحیه و علایق و سلیقه ها باید مورد توجه قرار بگیرند که پرده باب میل شخص مصرف کننده قرار بگیرد.

مقاله های متنوعی در پرده سرای عامری از جمله پرده فروشی در نیاوران وجود دارد که شما را راهنمایی میکند.

برای مثال اگر قصد انتخاب پرده برای اتاق کودک را دارید، بهتر است از پارچه پرده ای با رنگ‌ شاد و دارای طرح و شکل بیشتر استفاده کنید.

از طرفی بهتر است، پرده اتاق خواب را بهتر است با طرح و رنگ روتختی و سایر لوازم محل هماهنگ کرد.

به طور کلی پرده‌های اتاق خواب قابلیت آن را دارند که با تنوع بیشتر انتخاب شوند.

ولی بهتر است به روحیات کودک بیشتر توجه کرد و از رنگ‌های انتخاب کرد که در روحیه ی او تاثیر مثبت بگذارد.

مثلا انتخاب رنگ قرمز تند به عنوان پرده ی اتاق خواب مناسب نیست، چون رنگ قرمز بسیار محرک است و آرامش قبل از خواب کودک را بر هم می‌زند.

جنس پرده ی انتخابی نیز در جلوه ی پرده بسیار تاثیر گذار است.

بهتر است بدانید: انواع پارچه پرده ای

 پرده توری تولینت

پرده توری تولینت جدید ترین و پرطرفدارترین نوع توری های اخیر است. این پرده ها با جنس توری در انواع قابی و صدفی تولید می شوند. بیشتر به عنوان پرده پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر به بازار پرده فروشان سر بزنید، پارچه های پرده ای مختلفی با طراحی های زیبا به چشمتان می خورد. طرح ها و رنگها و جنس های بسیاری وجود دارند. ولی اکثرا فقط می‌توان از آنها به عنوان پرده تزیینی استفاده کرد. انتخاب این نوع پرده ها برای منازل به فاکتورهای مختلف بستگی دارد. و زیبایی فقط یکی از دلایل انتخاب آن ها است. اگر از قشنگی آن ها بگذریم. مواردی مانند مقدار پارچه مورد نیاز،چوب ریل استفاده. شده.در نصب آن، آویزهای نصب شده. برای دکورهای آن و روش های دوخت مختلف دیگر فاکتورهایی هستند. که در این انتخاب باید مورد توجه قرار بگیرند.

بهتر است بدانید: طریقه شستن پرده

پرده کرکره

پرده کرکره نیز از انواع پوشش ها برای پنجره محسوب می شود که ظاهری متفاوت از سایر پرده ها بخصوص پرده های پارچه ای دارند. به طور معمول پرده کرکره ای نوارهای. بلند افقی تشکیل. شده اند. که برای بسته. شدن. روی هم قرار می گیرند. و هنگام باز شدن. از هم جدا می شود.

این نوع پرده ها با یک اهرم. یا طناب باز و بسته. می شوند. و اتصال نوارها نیز. با طناب های. باریکی. صورت.گرفته. است. هرچند انواع پرده کرکره ای. وجود دارند. که به شکل عمودی طراحی شده اند. و باز و بسته شدن. آن ها از چپ به راست است.

این نوع پرده ها اغلب برای پنجره ها یا درب هایی که نیاز است کاملا باز شوند، همانند درب پاسیو یا بالکن، مورد استفاده قرار می گیرند. پرده های کرکره نه تنها از نظر افقی یا عمودی بودن متفاوت هستند. بلکه انواع آن در جنس های مختلف از جمله چوبی یا فلزی وجود دارد.

بهتر است بدانید: نکات خرید پرده

پرده زبرا

پرده زبرا را ممکن است با نام‌های مختلف از جمله پرده دابل رول بشناسند. بنابراین لازم است. پیش از هر چیزی به توضیح اینکه پرده دابل رول چیست و چرا با این نام خوانده.می‌شود. بپردازیم. این نوع پرده زبرا یا دابل رول یکی از انواع پرده‌های کرکره‌ای است. که همانند پرده‌های. شید و کرکره‌ها. به سمت بالا و پایین باز و بسته. می‌شود. به طور کلی تمامی پرده‌های رولی از جمله کرکره‌ها و شیدها به دو نوع جنس تقسیم می‌شوند:

  • جنس بلک اوت که می‌تواند تا حد زیادی از ورود نور به داخل خانه جلوگیری کند.
  • اسکرین شفاف که در طول روز اجازه عبور نور را با شرط فیلتر کردن اشعه‌های مضر نور صادر می‌کند. اما این نوع پرده‌ها در طول شب که نوری وجود ندارد حریم خصوصی را به خوبی حفظ نمی‌کند و داخل اتاق از بیرون مشخص خواهد بود.

هر دوی این گزینه‌ها مزایا و معایبی دارند. که گاهی موجب می‌شود از انتخاب شیدهای مختلف منصرف شوید. تاریکی بیش از حد و حفظ نشدن حریم خصوصی دو عیب اصلی این نوع پرده‌ها محسوب می‌شود.

حال اگر این دو مشکل برطرف شود چه گزینه‌ای پیش رویتان قرار می‌گیرد؟ دابل رول دقیقا پرده‌ای است. که مزایای این دو نوع جنس پرده کرکره را یکجا قرار داده و معایب آن را پوشش می‌دهد.

در حقیقت پرده‌ دابل رول دو پرده شید در کنار هم است. که یکی روی دیگری قرار می‌گیرد. معمولا شید رویی از جنس شفاف است. که اجازه عبور نور را می‌دهد. و شید زیرین بلک اوت بوده. که در صورت نیاز. در طول شب بسته. می‌شود.

شاید این سوال برایتان بوجود بیاید که چطور چنین چیزی ممکن است؟ یا آیا به سادگی می‌توان دو پرده شید را بدین شکل روی هم قرار داد؟

اساسی‌ترین فرق پرده دابل رول با سایر شیدها نوع نصب آن و مکانیزم حرکتی آن است. چرا که برای. حرکت دادن. دو شید. که روی هم قرار گرفته‌اند. تجهیزات و شرایط متفاوتی لازم است.

بهتر است بدانید: تفاوت پرده شید و زبرا

 

پرده پانچ

پرده پانچ سبک جدیدی از پرده های پوششی پنجره منازل و شرکت ها میباشد که نسبت به پرده های قدیمی مزیت های جالب توجهی دارد، در ادامه به بررسی این مزیت ها میپردازیم.
و پرده پانچی به پرده ای. گفته. می‌شود. که در قسمت بالای پرده از حلقه های فلزی. یا پلاستیکی. استفاده .شده. و برای نصب آن نیازی به گیره پرده های قدیمی نیست.
این نوع پرده در جنس های مختلفی عرضه می‌شود که با توجه به نیاز مشتری میباشد مدلی از آن نور را عبور می‌دهد و مدلی خیر، مدلی ضخیم هست و مدلی نازک، مدلی دید دارد و مدلی خیر و شما به راحتی میتوانید با توجه به نیاز خود جنس مورد نظر را انتخاب کنید.
اکثر پرده های پانچی قابلیت شستشو را دارند و شما میتوانید به راحتی آن را در آب سرد با دست یا لباسشویی آن را بشویید.
مدل تنظیم این مدل از پرده ها به دو حالت میباشد، حالت اول به اینصورت است که ارتفاع پرده بلندتر از ارتفاع سقف میباشد که به آن ارتفاع استاندارد میگویند و مقداری از پارچه روی زمین قرار میگیرید.

و زیبایی خاص خود را دارد،حالت دوم به صورتی است. که ارتفاع این پرده هم اندازه با ارتفاع سقف میباشد و کمی از زمین فاصله دارد این حالت طرفدار های بیشتری نسب به حالت اول دارند و دلیل آن این میباشد. که برای تمیز کردن. زیر پرده .یا جارو. کشیدن. مزاحمتی ایجاد نشود. که این مورد بیشتر برای پنجره هایی کاربرد دارد که مشتری مالک خانه باشد از طرفی مزیت حالت اول که شاید بتوان گفت مزیت فوق العاده ای است.

اینکه این نوع پرده به هر پنجره ای نصب می‌شود و ارتفاع آن به همه پنجره ها می‌خورد که این مورد برای عزیزانی که خانه استیجاری دارند بسیار مناسب و بصرفه است.
پرده های پانچی بر خلاف پرده های پلیسه ای یا چین دار به راحتی نصب می‌شود. و نیازی به تخصص خاصی نیست.برای اینکار فقط کافی است. چوب پرده  که بصورت گرد میباشد. را از حلقه های پرده عبور دهید. و چوب پرده .را به روی پایه نصب . شده. قرار دهید.

بهتر است بدانید: شستن پرده سفید

هزینه دوخت پرده و قیمت نصب پرده چقدر است؟

قبل از اینکه قیمت دوخت پرده مشخص شود، باید متراژ پرده را مشخص کرد. معمولا پارچه مورد نیاز. برای.دوختن. پرده برای یک پنجره، 3 برابر طول پنجره است. که البته به نوع دوخت پرده نیز بستگی دارد. به همین دلیل نمی‌توان قیمت مشخصی برای این خدمات در نظر گرفت؛ زیرا پرده هرچقدر ساده‌تر باشد، هزینه دوخت آن نیز کمتر است.همچنین قیمت نصب انواع پرده پذیرایی، پرده‌کرکره‌ای، پرده شید و زبرا و تمامی مدل‌های مدرن پرده نیز باهم متفاوت است و قیمت آن معمولاً بعد از کارشناسی ارائه می‌شود. و از جمله مزایای بی نظیر پرده فروشی در نیاوران قیمت مناسب آن است.

بهتر است بدانید: موارد لازم برای نصب پرده

فروش اینترنتی پرده پذیرایی

فروش اینترنتی پرده پذیرایی پدیده‌ای مدرن در ایران محسوب می‌شود. خوشبختانه فروشگاه اینترنتی. پرده سرای عامری با فروش پرده‌هایی با بهترین کیفیت‌ها و با قیمت‌های. مناسب و همچنین جلب رضایت مشتریان، خود را تبدیل به یکی از مهمترین مراکز فروش اینترنتی پرده پذیرایی در تهران کرده است. فروش پرده پذیرایی به صورت عمده برای تامین کالای همکاران سراسر کشور امکان پذیر است.

بهتر است بدانید: قیمت آستری پرده
Rate this post

21 پاسخ

  1. سلام با انواع پرده در مقاله پرده فروشی در نیاوران آشنا شدم ممنون

  2. محتوا پرده فروشی در نیاوران در سایت مصطفی عامری بهترین انتخابه.

  3. من از پرده فروشی درنیاوران برای منزل مادرم پرده خرید کردم و بسیار راضی بودم و موردپسند واقع شد.

  4. خدمات پرده فروشی در نیاوران خیلی رضایت بخش بود ممون از سایت خوبتون.

  5. کادر حرفه ای و مجرب پرده فروشی در نیاوران باعث شد من بیشتر از کارشون راضی باشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *