مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

پرده فروشی در ولنجک

پرده فروشی در ولنجک

پرده فروشی در ولنجک مصطفی عامری همه نوع پرده برای انواع سبکهای دکوراسیون را دارد. برای خرید پرده در ولنجک به سایت مراجعه کنید.

یکی از آسان‌ترین را‌ه‌های خرید پرده در ولنجک مراجعه به فروشگاه مصطفی عامری است. در این فروشگاه پرده فروشی در ولنجک انواع مدل پرده‌ها متناسب با هر سبکی وجود دارد. راستی در مورد انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل چه می‌دانید؟

آیا می‌دانید که برای این که بهترین نوع پرده را خریداری کنید باید در ابتدا یک سبک مشخص را برای چیدمان انتخاب کنید؟ پس تا انتها همراه من باشید تا شما را با انواع سبک چیدمان خانه و دکوراسیون آشنا کرده و مدل پرده مرتبط با آن را معرفی کنم.

بیشتر بدانید: فروش لوازم پرده

معرفی انواع پرطرفدار و محبوب مدل پرده برای خرید پرده در ولنجک

همان طور که در مقدمه هم اشاره کردم برای یک انتخاب ایده‌آل پرده باید کمی درباره سبک‌های دکوراسیون داخلی بدانیم. در این صورت هر چه مدل پرده ما با سبک مورد نظر همخوانی بیشتری داشته باشد، چیدمان بهتر و اصولی‌تری خواهیم داشت.

هر چند همیشه هم این طور نیست. مثلا ممکن است به یک پرده فروشی در ولنجک مراجعه کرده و یک نوع پرده آن چنان دل ما را ببرد که دیگر به فکر سبک نباشیم. اما در حالت معمول بهتر است که این طور نباشد. مسلماً یک پرده سلطنتی هر چقدر به تنهایی زیبا باشد، هیچ تناسبی با مبلمان مدرن ندارد و زیبایی آن به چشم نخواهد آمد.

بیشتر بدانید: خرید پرده ارزان

پرده فروشی در ولنجک

انواع سبک و چیدمان منزل سال 2021

این روزها با توجه به انواع متریال و تغییر در سبک زندگی افراد، سبک دکوراسیون زیادی به وجود آمده است. با انتخاب هر یک از آن‌ها نوع وسایل از جمله پرده هم تغییر می‌کند. این تغییرات فقط در مدل نبوده و رنگ، طرح و حتی نحوه نصب پرده را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد که باید هنگام خرید پرده در ولنجک به آن توجه کرد. معروف‌ترین سبک دکوراسیون‌ها عبارتند از:

بیشتر بدانید: پرده فروشی آنلاین

21 سبک معروف دکوراسیون داخلی در دنیا

  1. مدرن
  2. نئوکلاسیک
  3. بوهمیان
  4. ایران باستان
  5. شبی شیک (Shabby Chic)
  6. امروزی
  7. روستایی (rustic)
  8. دکوراسیون با آجر
  9. سنتی خاورمیانه
  10. ساحلی
  11. فرانسوی
  12. مینیمال
  13. سنتی غربی
  14. انتقالی (Transitional)
  15. مونوکروم
  16. هایوودی
  17. مدرن قرن بیستم
  18. اسکاندیناوی
  19. یونان باستان
  20. سنتی شرق دور
  21. صنعتی

بیشتر بدانید: دوخت پرده در ولنجک

چگونگی انتخاب مدل پرده بر اساس سبک در پرده فروشی در ولنجک

چنان چه قصد تغییر دکوراسیون کلی دارید و می‌خواهید از اول تمام چیدمان خود را عوض کنید، بهترین کار این است که اول در اینترنت درباره انواع سبک چیدمان تحقیق کنید. یا این که با یک مشاور دکوراسیون صحبت کنید.

اما اگر فقط قصد تعویض پرده را دارید می‌توانید با طراحان و کارشناسان پرده فروشی در ولنجک تماس بگیرید. سپس آن‌ها بر اساس نوع مبلمان، فرش و رنگ آن‌ها به شما کمک می‌کند بهترین نوع پرده را انتخاب کنید.

انواع سبک پرده

در حالت کلی سبک مدل پرده‌ها 2 نوع زیر است:

1. سبک پرده مدرن

پرده‌های از این دسته جدید بوده و برای انواع سبک دکوراسیون مدرن، امروزی، مینیمال و غیره مناسب هستند. مثلاً پرده حصیری می‌تواند گزینه مناسبی برای سبک روستایی باشد. یا پرده زبرا، پرده پانچ، پرده رومن و حریر ساده بهترین انتخاب برای سبک امروزی و مدرن هستند.

2. سبک پرده سنتی

دسته دیگر از پرده‌ها که به پرده‌های سلطنتی یا کلاسیک مشهور هستند، از پارچه‌های ابریشمی و گران قیمت که اغلب پر نقش هستند دوخته می‌شوند. در بیشتر این نوع پردهها از والان‌، قاب یا کتیبه نیز‌ استفاده می‌شود.

معمولاً از این نوع پرده‌ها برای سالن پذیرایی مناسب بوده و برای سبک‌های سنتی و با تم قدیمی کاربرد دارند. مثلاً اگر مبلمان شما از نوع سلطنتی است یا قالی دستبافت دارید، باید یکی از این انواع پرده‌ کلاسیک را خریداری کنید.

بیشتر بدانید: دوخت پرده در صادقیه

پرده فروشی در ولنجک

نکات بسیار مهم در هنگام خرید انواع سبک پرده از پرده فروشی در ولنجک

اولین این که هنگام انتخاب پرده برای هر سبکی، به محل نصب آن دقت کنید. به طور مثال با این که پرده کرکره ای یا رومن برای سبک مدرن هستند، اما استفاده از آنها برای پرده سالن پذیرایی اصلا جالب نیستند.

دوم این که موقع انتخاب جنس پرده را نیز در نظر داشته باشید. پرده‌های حریر گلدار و ساده با این که بسیار زیبا بوده و تقریباً برای بیشتر سبک‌ها مناسب هستند، اما عایق خوبی نیستند. بنابراین اگر قصد استفاده از آن را دارید باید با پرده‌هایی ضخیم‌تر مثل پرده کتان یا پرده مخمل ست شوند.

نکته سوم، به خاطر داشته باشید پرده ساده با رنگ‌های اصلی و سفید هیچ وقت از مُد نخواهند افتاد. بنابراین سعی کنید مدل و رنگی را انتخاب کنید که هم زود از آن خسته نشده و هم بتوانید تا مدت زیادی از آن استفاده کنید. به خصوص اگر مستأجر هستید مدل پرده‌ای باشد که بتوان آن را به راحتی جا به جا کرد و برای هر پنجره‌ایی مناسب باشد.

بیشتر بدانید: خرید پرده پونک

در آخر هم پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع دقیق از مدل پرده متناسب با چیدمان شما به سایت پرده فروشی مصطفی عامری در ولنجک سری بزنید.

Rate this post

7 پاسخ

  1. مدل های پرده های معرفی شده شما در نمایندگی ولنجک از نظر زیبایی و مدل بی نظیر بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *