انواع پرده کرکره ای

گالری تصاویر نمونه پرده های کرکره ای

با پرده‌های کرکره ای مصطفی عامری، فضایی بی‌نظیر را به خانه‌تان ببخشید.پرده کرکره‌ای یک نوع پرده است که از جلوه‌های زیبایی و کارایی زیادی برخوردار است. این پرده از یک ورقه‌ی مسطح از جنس فلز یا پلاستیک تشکیل شده است که به وسیله‌ی یک مکانیسم کرکره‌ای بر روی پنجره یا درب نصب می‌شود. با استفاده از مکانیسم کرکره‌ای، این پرده به راحتی می‌تواند بالا و پایین شود، اجازه می‌دهد که میزان نور و حرارتی که وارد اتاق می‌شود، کنترل شود. از مزایای دیگر این پرده می‌توان به جلوگیری از دید مستقیم خورشید، حفظ حریم خصوصی، و نیز ظاهر زیبا و مدرن آن اشاره کرد.

مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

انواع پرده کرکره در پرده فروشی مصطفی عامری

در این نوشته به بررسی انواع پرده کرکره در فروشگاه پرده فروشی مصطفی عامری خواهیم پرداخت. پرده های اداری و مسکونی دارای انواع مختلف می باشد. در سالهای گذشته معمولا از پرده های کرکره ای استقبال ویژه ای برای منازل مسکونی شده است. اما امروزه این نوع پرده ها در ادارات بیشتر استفاده شده و مسئولین خرید بسشتر از این نوع برای پنجره های ادارات استفاده می کنند.پرده هایی که در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و دوخته شده و در پنجره های واحدهای اداری نصب می گردد.

انواع پرده کرکره

انواع پرده اداری تولیدی در پرده فروشی مصطفی عامری

1-پرده کرکره ای چوبی در سایزهای محتلف

2-پرده کرکره ای آلومینیومی در قطرها و طرح های مختلف

3-پرده زبرا در مدل های مختلف

4-پرده های لوردراپه که به پرده های عمودی مشهور هستند

5-پرده های شید و پرده های شیدرول در ابعاد مختلف و متنوع

انواع پرده کرکره ای

1 . پرده کرکره آلومینیومی

یکی از انواع ها پرده های کرکره ای پرده های آلومینیومی است. این نوع پرده ها معمولا برای فضا های اداری مورد استفاده قرار میگیرد. پرده کرکره آلومینیومی طول عمر بالایی به دلیل وجود جنس تیغه های آن ها دارند. پرده کرکره آلومینیومی در دو نوع مات و براق وجود دارند که برای تمیز کردن آن ها کافی است با استفاده از یک دستمال خشک یا نم دار آن ها را تمیز کنید. و همچنین پرده کرکره فلزی در ابعاد ، طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند که میتوانید انتخاب های بیشتری داشته باشید.

2 . پرده کرکره چوبی

پرده کرکره ای چوبی با طول عمرزیاد که از جنس انواع چوب مرغوب می باشد. این پرده ها معمولا از نوع چوب گردو و با افرا و بلوط بوده و در طرح های با چوب طبیعی و مصنوعی ارائه می شوند. پرده های چوبی میتوانند به طور کامل نور محیط را در اختیار خود گرفته و کنترل نمایند. این نوع پرده ها را می توان در محیط های کاملا خصوص از جمله آشپزخانه و حمام استفاده نمود. نظافت این نوع پرده ها نیز می تواند به راحتی با استفاده از پارچه های نرم و تمیز صورت پذیرد. هرچند شستشوی زیار این نوع پرده ها نیز می تواند موججب تخریب آن ها شود.

پرده کرکره ای پارچه ای

پرده کرکره‌ای پارچه‌ای یکی از پرکاربردترین نوع پرده‌هاست که معمولا برای پنجره‌های بزرگ و عریض استفاده می‌شود. این نوع پرده با طراحی مدرن و شیک، از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است و به راحتی قابل تنظیم و کنترل است. در زیر به مزایای پرده کرکره‌ای پارچه‌ای اشاره می‌کنیم:

  1. حفاظت از حریم خصوصی: پرده کرکره‌ای پارچه‌ای با عدم تردید می‌تواند از نفوذ نور و دید داخلی و خارجی به فضای داخلی جلوگیری کند و حفاظت از حریم خصوصی شما را تضمین کند.
  2. کنترل نور: با توجه به قابلیت تنظیم پرده کرکره‌ای پارچه‌ای، می‌توانید میزان نور ورودی به فضای داخلی را کنترل کنید و به راحتی میزان نور مورد نیاز خود را تنظیم کنید.
  3. مقاومت در برابر رطوبت و گرد و غبار: پرده کرکره‌ای پارچه‌ای با داشتن پارچه‌ای مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار، برای فضاهایی که در مناطق مرطوب و گرد و غباری واقع شده‌اند، بسیار مناسب است.
  4. طراحی شیک و مدرن: پرده کرکره‌ای پارچه‌ای با طراحی شیک و مدرن، به فضای داخلی زیبایی و جذابیت می‌بخشد و با دیگر اجزای دکوراسیون فضای داخلی هماهنگی دارد.
  5. سهولت در نصب و استفاده: با توجه به ساختار ساده و کارآمد پرده کرکره‌ای پارچه‌ای، نصب و استفاده از آن بسیار ساده و راحت است.

در نهایت، پرده کرکره‌ای پارچه‌ای با مزایایی که برای شما فراهم می‌کند، یکی از بهترین گزینه‌ها برای پنجره‌های بزرگ و عریض است. با توجه به نیازها و سلیقه شما، می‌توانید پرده کرکره‌ای پارچه‌ای را انتخاب کنید.

 

پرده کرکره ای پارچه ای

پرده کرکره ای جدید

پرده های کرکره ای جدید معمولا از مواد موادی مانند آلومینیوم ، PVC یا فایبرگلاس تولید مشوند و از تکنولوژی های مدرن برای عملکرد بهتر و استحکام بیشتر استفاده میکند. برخی از ویژگی های پرده های کرکره ای جدید عبارت اند از :

  1. کنترل هوشمند : بسیاری از مدل های جدید پرده کرکره ای دارای سیستم های هوشمند هستند که به آن ها میتوان به طور خودکار از راه دور پرده را کنترل کنید.
  2. مقاوم در برابر آب و حرارت : برخی از پرده های کرکره ای جدید مقاوت بیشتری نسبت به آب و حرارت در مکان هایی که شرایط آب و هوایی بدی دارند مورد استفاده قرار میگیرند.
  3. طراحی مدرن و زیبا : پرده های کرکره ای جدید به طراحی های زیبا و مدرن مجهز هستند که استفاده از آن ها باعث زیبایی و شکوه فضای مورد نظر میشود.
  4. کارایی بالا و عمر طولانی : استفاده از مواد با کیفیت و تکنولوژی های پیشرفته ، پرده کرکره ها عمر و کارایی بالاتری دارند.

پرده کرکره ای طرح دار

پرده کرکره ای با طرح های مختلف و جذابی وجود دارند که به دکوراسیون داخلی فضا و زیبایی خاصی میبخشد . این طرح ها ممکن است شامل الگو های گل ، خطوط ، شکل های هندسی و حتی تصاویر و نقش های خاص باشند . قیمت پرده های کرکره ای طرح دار بسته به موادی که در آن استفاده میشود در ساخت ،ابعاد و طرح های خاص آن متفاوت است.

مدل های دیگر پرده کرکره ای

یکی از مهمترین نوع پرده های کرکره ای نوع پریواسی است. این نوع پرده فلزی هم دارای ریموت کنترل بوده و هم قابلیت تنظیم دستی را دارد. پرده کرکره ای پریواسی به صورت کامل محیط پیرامون را تاریک می نماید.

پرده کرکره ای پرفراژ دار

برخی دیگر از پرده های کرکره ای به صورت پرفراژ دار در بازار وجود دارد. این نوع پرده های کرکره ای نور بیشتری را به درون اتاق ساطع کرده و زیبایی خاصی به اتاق می دهند. شاید مهمترین دلیل تفاوت آن با پرده کرکره های معمولی هم می تواند میزان نور نفوذی به درون اتاق ها باشد. این نوع پرده های کرکره ای در ابعاد 16 و 25و 50 میلیمتر موجودمی باشد.

پرده های زبرا

یکی از بهترین نوع پرده های کرکره ای برای خریداران می باشد. پرده های زبرا دارای دولایه بوده و ترکیبی از نوارهای افقی و لایه های پارچه ای است.

این نوع پرده ها دارای ساختاری شبیه به پرده های شید بوده که تنها تفاوت آن تنظیم قابلیت نور در این پرده ها است.

پرده های زبرا نیازی به جمع شدن ندارند و می توانند به راحتی تنظیم نور را صورت دهند. یکی از مهمترین ویژگی های این پرده نمای بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشد. تنوع این نوع پرده و ارائه آن در طرح ها و رنگ های مختلف از ویژگی های دیگر آن ها می باشد. استفاده از مدرن ترین قطعات مکانیکی در این نوع پرده ها باعث جذب طرفداران ویژه این نوع پرده گردیده است.

پرده های شیدرول

این نوع پرده که به عنوان پرده بالا رویا نام برده می شود یکی دیگر از انواع پرده های کرکره ای است. پرده های شیدرول به صورت رو به بالا جمع شده و می تواند زیبایی خاصی به اتاق ها تزریق نماید. سرعت جمع شدن این نوع پرده ها و همچنیین میزان فضای کم اشغال کننده در این نوع پرده ها از مزایای آن محسوب می گردد. پرده های شیدرول را معمولا در اتاق های هتل ها مشاهده می کنید. استفاده از مکانیزم حرکتی فنری و استفاده از زنجیرها برای تنظیم ارتفاع آن از مشخصه های این پرده ها می باشد.

انواع پرده های شیدرول

پرده های شیدرول با توجه به کاربرد آن در مد های ساده و طرخ دار عرضه می گردند. پرده های ساده یه صورت شفاف و در طرح های مختلف موجود می باشد.مدل های طرح دار نیز با پارچه های از نوع pvc به صورت تصاویر طرح دار تولید می گردند. یکی از مهمترین ویژگی های این نوع پرده ها قیمت بسیار مناسب آنهاست و همچنین می توان انواع طرح ها و تصاویر را بر روی آن ها چاپ نمود. نصب سریع و آسان پرده های شیدرول از مزایای آن محسوب گردیده که در زمان کم قابلیت نصب را دارد.

پرده های لوردراپه

این پرده ها قابلیت نصب بر روی انواع پنجره ها را دارند.پرده های لوردراپه که شامل تیغه های عمودی می باشند،بسیار محکم و با دوام بوده و این تیغه ها در کنار هم قرار می گیرند تا به استحکام آن کمک نمایند.پرده های عمودی هیچگونه محدودیتی از بابت عرض پنجره ها ندارند و به سرهم تولید می شوند.این نوع پرده ها به اطراف باز شده و امکان تنظیم نور را دارا می باشند. پرده های لوردراپه در انواع برقی و دستی تولید و به راحتی تنظیم می گردند. یکی دیگر از مزایای این پرده ها،تمیز کرن بسیار آسان آن ها با استفاده از یک دستمال می باشد.

پرده کرکره های رول

در پنجره های بسیار بزرگ این نوع پرده ها کاربردی بوده و بسیار مناسب می باشند. هنگامی که این پرده ها را نصب نموده یک صفحه بسیار زیبا به محیط ارائه می کنیم. این نوع پرده ها امکان چاپ تصاویر را بر روی خود داشته ومحیطی زیبا را به ما تحویل می دهند.

پرده کرکره های سیلور

پرده هایی متناسب برای پارتیشن های اداری پرده های کرکره ای سیلور بوده و معمولا برای پنجره های داخلی استفاده می کردند.این پرده های خنثی در کنار پنجره های مجاور اجازه کمترین دید را می دهند تا مانع دید از آن طرف گردند.

 

پرده کرکره ای طرح دار

 

انواع مختلف کرکره های پرده چه کاربردی دارند

همان طور که گفته شد کرکره ها در انواع مختلفی ساخته می شوند، جنس کرکره ها ممکن است.

از فلزهای مختلفی هم چون آلومینیوم یا چوب، پارچه یا پلاستیک باشد، کرکره ها در مدل های مختلفی به فروش می رسند. که هر کدام از این مدل ها

کرکره مناسب برای فضاهای مختلف و مصارف متنوع هستند که از میان انواع کرکره ها می توان به کرکره های چوبی، کرکره های هوشمند، کرکره های پنلی و مینی کرکره ها اشاره کرد.

برای انتخاب قیمت انواع کرکره در طرح ها و مدل های مختلف می توانید از پرده فروشی عامری در این زمینه کمک بگیرید.

 

کاربرد های پرده کرکره ای

 

قیمت پرده کرکره

قیمت پرده کرکره به عوامل مختلفی مثل جنس مواد به کار رفته در آن ها ، ابعاد کرکره و کیفیت آن ها متفاوت است . برای محاسبه ی قیمت پرده کرکره بهتر است برای شروع اقدام به اندازه گیری دقیق از عرض و ارتفاع پرده کنید و سپس به قیمت نهایی پرده کرکره میرسید.

خرید انواع پرده کرکره در پرده فروشی مصطفی عامری

در این نوشته یه انواع پرده کرکره  پرداختیم تا به وسیله آن بتوانیم دید کافی را در هنگام خرید این نوع پرده ها داشته باشید.

یکی از مراکر خرید پرده در تهران مرکز پرده فروشی مصطفی عامری است که نامی آشنا در عرصه فروش پرده های ساده و کرکره ای با هر نوع طرح و نقشه ای باشد.

با عنیت به اینکه پرده های کرکره مدرنی در بازار در چند رنگ و طرح های افقی و عمودی وجود دارد،این مرکز میتواند نقشی موثر در هنگام خرید را بر عهده گرفته و بهترین پیشنهاد را به شما ارائه دهد.

یکی از خطوط مشی این مرکزپرده فروشی انتخاب بهترین نوع پرده ها در طرح و نقش زیبا و قیمت و کیفیت متناسب با نیاز شماست.

سوابق خرید مشتریان بالقوه ما می تواند به عنوان سندی مهم در تجربه مشتری در عصر مدرن باشد.

پل ارتباطی پرده فروشی مصطفی عامری با شما

راه های تماس با پرده سرا ارزان مصطفی عامری

میتوانید با شماره تماس یکی از بهترین پرده فروشی ها در تهران، پرده فروشی عامری تماس حاصل فرمائید.

اطلاعات تماس

۰۹۳۷۱۲۳۶۰۰۷

۰۹۱۲۷۹۹۳۵۲۳

۰۹۰۳۲۹۶۱۸۱۸

برای مراجعه و بازدید حضوری نیز  می توانید از طریق آدرس ذیل اقدام نمایید:

پونک ، پاساژ بوستان ، طبقه اول ، دکوراسیون مصطفی عامری

سوالات متداول پرده سالن پذیرایی

پیشنهاد می شود در زمان تهیه پرده مناسب برای خانه،به غیر از زیبایی به فضای دکوراسیون خانه و جنس پرده دقت کنید. تا در آخر بهترین انتخابتون رو انجام دهید.

برای مثال اگر منزلتان نور گیر است و می خواهید نور کمتری داشته باشید، از پرده ضخیم استغاده کنید. و اگر برعکس این موضوع بود می توانید از پرده توری استفاده کنید.

با در نظر گرفتن این که پرده ها قسمت های زیادی از بخش عمودی دیوار را در بر می گیرند. اگر پرده سرتاسری و با ارتفاع کامل دیوار تهیه شود و طرح های عمودی در خود داشته باشد. سقف بلند تر به نظر می رسد و رنگ های روشن باعث بزرگ نشان دادن فضا شود.

پیشنهاد می شود هماهنگی بین سبک پرده و همچنین چوب پرده با دکوراسیون خانه وجود داشته باشد. اگر مدل فرش خیلی شلوغ است، از پرده خلوت تر استفاده کنید. در انتخاب رنگ پرده هم تناسب و هارمونی را مورد توجه قرار دهید.

به این مطلب امتیاز دهید:

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post