مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

خرید پرده در شمال تهران

خرید پرده در شمال تهران

خرید پرده در شمال تهران به یکی از دغدغه های عزیزان ساکن در این منطقه تبدیل شده است زیرا با توجه به تنوع در کیفیت و مدل های مختلفی که وجود دارد، انتخاب یک پرده ی مناسب با کیفیت و قیمت اصولی به زمان زیادی نیاز دارد. پرده فروشی عامری با دوخت و نصب انواع پرده در خدمت شهروندان عزیز ساکن در این منطقه می باشد.

خرید پرده در شمال تهران
خرید پرده در شمال تهران

برای خرید پرده در شمال تهران کافیست از متخصصین دکوراسیون داخلی  پرده فروشی عامری  کمک بخواهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین ها را در اختیار شما قرار دهند. مجموعه پرده سرای عامری تولید کننده انواع پرده در استان تهران می باشد البته این امر محدود به خدمات در داخل تهران نشده و ارسال به سراسر کشور هم بصورت سفارش حضوری و هم تلفنی فراهم می باشد.

بیشتر بدانید: فروش پرده

خرید پرده در شمال تهران

پرده از وسایل ضروری برای منزل و محیط کار است  و مدل و طرح آن در طراحی دکوراسیون داخلی هر خانه ای نقش مهمی ایفا می کند. از این رو انواع مدل های مختلف و مدرن از پرده، تولید و ارائه می شوند و می توان با درنظرگرفتن دکوراسیون منزل طرح مناسبی را انتخاب نمایید.

در هنگام انتخاب پرده بهتر است به سبک دکوراسیون منزل توجه کنید تا مناسب ترین انتخاب را برای مکان های مختلف داشته باشید. با انتخاب یک پرده ی درست و اصولی می توان تصویری مناسب داشت و یک اتاق ساده را به مکانی بی نظیر تبدیل نمود.

بیشتر بدانید: خرید تور پرده

خرید پرده در شمال تهران
خرید پرده در شمال تهران

چه پرده ای مناسب است؟

 رنگ، جنس و طرح پرده همیشه مهم بوده است. زیرا هر کدام از این ویژگی هاست که منجر می شود پرده خاصیت منحصر به فردی به اتاق یا محل کار شما دهد.

از این رو نیاز است قبل از خرید، درمورد رنگ و طرح پارچه پرده خوب تحقیق کنید. شکل پرده به عوامل مختلفی بستگی داردکه ی توان از سبک خانه، پنجره و سبک مبلمان نام برد به عبارت دیگر نوع پرده ای که انتخاب می کنید به سلیقه و دکوراتیو محل مورد نظر مرتبط می باشد. ایجاد هارمونی بین پرده و سایر وسایل دکوراتیو و المان ها مهم است. توجه به نوع پنجره و سایز اتاق نیز مهم است و باید در نظر گرفته شود.

 پرده فروشی عامری   آماده ارائه هرگونه مشاوره و راهنمایی در مورد خرید پرده در شمال تهران است بنابراین برای طراحی مناسب دکوراسیون منزل  می توانید با ما در تماس باشید.

بیشتر بدانید: انواع مدل های پرده

خرید پرده در شمال تهران
خرید پرده در شمال تهران

طراحی و دوخت اختصاصی

طراحی ، دوخت و نصب اختصاصی  انواع پرده به صورت کاملا حرفه ای و در سریعترین زمان ممکن را از مجموعه پرده سرای عامری بخواهید. این مجموعه بزرگترین تولید کننده انواع پرده در استان تهران می باشد . همچنین ارسال به سراسر کشور هم بصورت سفارش حضوری و تلفنی میسر می باشد . از مهمترین جنس های پرده می توان به پرده حریر ، پرده مخمل و پرده کتان اشاره نمود

لازم به ذکر است فروش پرده در وب سایت مجموعه عامری به 2 صورت پرده های آماده و یا اندازه گیری و نصب اختصاصی می باشد . همچنین برای مشتریانی که در استان تهران می باشند اندازه گیری و نصب بصورت رایگان انجام می شود

بیشتر بدانید: خرید پرده مخمل

 

پرده  فروشی عامری

پرده  فروشی عامری که فعالیت خود را از سال 1381 آغاز کرده  با توجه به کیفیت کار توانسته مشتریان بی شماری را جذب نماید و تاکتون موفق به اجرا و نصب 1900 پروژه بسیار با کیفیت با رضایت بسیار بالای مشتریان شده است .  از این رو پرده سرای عامری به عنوان یکی از بهترین پرده فروشی های استان تهران در انواع سایت ها و مجلات معتبر معرفی گردیده است .و همواره با رشد و پیشرفت مطابق با جهت روز دنیا ، همگام با جهان در حال پیشرفت می باشد .

میتوانید با شماره تماس یکی از بهترین پرده فروشی در تهران، پرده فروشی عامری تماس حاصل فرمائید.

اطلاعات تماس

۰۹۳۷۱۲۳۶۰۰۷

۰۹۱۲۷۹۹۳۵۲۳

۰۹۰۳۲۹۶۱۸۱۸

برای مراجعه و بازدید حضوری نیز  می توانید از طریق آدرس ذیل اقدام نمایید:

پونک ، پاساژ بوستان ، طبقه اول ، دکوراسیون مصطفی عامری

 

Rate this post

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *