مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

خرید پرده در قلهک

خرید پرده در قلهک

مصطفی عامری  به شما در خرید پرده در قلهک و انتخاب پرده متناسب کمک میکند.

خرید پرده در قلهک

شما میتوانید با خرید پرده در قلهک به صورت حضوری نیز از خرید خود اطمینان پیدا کنید.

پرده ها یکی از نقاط مورد توجه برای هر اتاق پذیرایی و اتاق خواب است.  شما برای انتخاب هزاران گزینه پیش پای خود خواهید داشت.

برای این انتخاب مهم باید نکات مهم و کاربردی را بدانید و به درستی از آنها استفاده کنید.

در این امر لزومی به پرداخت هزینه های زیادی هم ندارید زیرا در صنعت دکوراسیون خرید پرده جزو کم هزینه ترین محصولات محسوب می شود .

پیداکردن پرده ای مناسب که هم ظاهری زیبا داشته باشد و هم بتواند به نیاز ها و سلیقه های مختلف را دربرداشته باشد.

چندان کار راحتی نیست .و در کنار خواندن مقاله های زیاد. به تامل و تفکر هم نیاز دارد .

در  مقاله خرید پرده در قلهک قصد داریم. به برخی از  سوالات ، نکات و ابهاماتی که در  زمینه خرید پرده ممکن است .برای شما پیش بیاد پاسخ داده شود.تا شما با خیال راحت محصول مورد نظر خود را انتخاب و در محل مورد نظر خود نصب کنید :

1- ارزیابی و پیدا کردن نیازهای اولیه خود

اگر از طرح و نقش پرده خانه خود خسته شده اید، لازم نیست. که دوباره اقدام به خرید پرده بکنید. برای اینکه حالت متفاوت و زیبایی به پرده خانه خود بدهید، می توانید روی پرده هایی که قابلیت دارند. انواع طرح های گلدوزی یا سکه و دکمه دوزی انجام بدهید.  آنها را از یکنواختی نجات دهید. و خودتان را نیز در فضایی متفاوت و زیبا قرار دهید.

جنس پرده خانه شما رسمی بودن یا خودمانی و راحت بودن شما را نشان می دهد. البته جنس پرده رابطه مستقیمی با هزینه و بودجه شما نیز دارد اما نکته اساسی این است که مهمترین مسئله در زیبایی پرده نوع چیدمان و تناسب آن در خانه شماست و نه مقدار هزینه ای که برای خرید آن پرداخته اید.

شما می توانید باانتخابی درست ، پرده ای زیبا و رویارویی برای خانه خود انتخاب کنید بدون اینکه متحمل هزینه اضافی شده باشید. مشهورترین پارچه هایی که برای پرده ها استفاده می شود، از جنس حریر نازک، تور، ساتنیا مخمل های ضخیم است. بسته به فصل استفاده ومکان پنجره، نوع و جنس پارچه متفاوت است. هیچگاه لازم نیست که پارچه های مخمل را برای آشپزخانه استفاده کنید زیرا تنها انها را هدر داده اید.

2- حس و سبک مورد نظر شما

در حالی که ممکن است شما به طراحی پرده توجهی نداشته باشید اما خیلی مهم است که طرح آن با دکور اتاق شما هماهنگی داشته باشد.این به این معنی نیست که شما مدل آن را خیلی محتاطانه انتخاب کنید اما حواستان باشد مدل آن با فضای اتاق مغایرت نداشته باشد و توجه داشته باشید که رنگ آن با رنگ دیگر اجزای اتاق همنشینی داشته باشد.

3- نوع پنجره های شما

پس از آن که اندازۀ طول و عرض پنجره را با دقت بررسی کردید، نوبت به در نظر گرفتن نوع پنجرۀ منزل شما می‌رسد. در راهنمای خرید بهترین پرده ساده، توجه به نوع پنجره دارای اهمیت بسیاری است. پنجره‌ها ممکن است انواع مختلف داشته باشند. به عنوان مثال به بالا یا پایین، عمودی و یا افقی باز شوند. به همین دلیل باید توجه دشته باشید که پردۀ مورد نظر شما مانع از باز شدن پنجره‌ها نشود.

اگر شما در یک خانۀ قدیمی زندگی می‌کنید، ممکن است پنجره‌ها فرسوده شده باشند. تعویض پنجره‌های از شکل افتاده ممکن است بسیار زمان بر و پر هزینه باشد، به همین دلیل بهتر است از چوب پرده‌های عریض استفاده کنید و پرده‌هایی بزرگ تر از اندازه پنجره‌ها انتخاب کنید. این کار به شما این امکان را می‌دهد تا بدون پرداخت هزینۀ اضافی، نقص‌های پنجره‌ها را بپوشانید.

4- انتخاب جنس و متریال مناسب

پرده‌ با پارچۀ ضخیم

برای اینکه تا حد زیادی مانع از تابش نور خورشید به منزل شوید، بهتر است از پرده‌هایی با پارچۀ ضخیم استفاده کنید. پارچه‌های ضخیم مثل پارچه‌های مخملی، جیر، مخمل نخی، پشمی و مخمل کبریتی برای زمستان‌ها بسیار مناسب هستند. این پارچه‌ها علاوه بر جلوگیری از تابش نور مستقیم آفتاب، یک عایق جهت جلوگیری از سرما و افزایش کارایی انرژی‌های گرمایشی در زمستان‌ها محسوب می‌شوند.

اگر شما نیز با ورود نور و صدا در هنگام خوابیدن. دچار مشکل می‌شوید، بهتر است از پرده‌های مشکی که از پلی استر سنگین ساخته شده‌ اند. و عایق خوبی در برابر نور و صدا هستند، استفاده کنید. حتی می‌توانید در ماه‌های سرد سال برای جلوگیری از سرما، پرده‌‌ای با پارچۀ ضخیم را به پردۀ نازک اضافه کنید تا به گرم تر شدن منزل، کمک کند. هرگز از پرده‌های ضخیم برای اتاق‌های کوچک استفاده نکنید. این کار باعث می‌شود اتاق شما کوچک تر به نظر برسد.

پرده‌ها با پارچۀ نازک

اگر یکی از پنچره‌های منزل شما رو به حیاط خلوت و یا رو به محیطی که سایه دارد، باز می‌شود، بهتر است از پرده‌هایی با پارچۀ نازک استفاده کنید. این نوع پارچه‌ها مثل تور و حریر مناسب پنجره‌هایی هستند که معمولاً در فصول خنک سال، باز گذاشته می‌شوند. حریر و تور از تهویه هوا به منزل جلوگیری نمی‌کند و همچنین پارچه‌های حریر مانع از ورود گرد و غبار به اتاق می‌شوند. علاوه بر آن بهتر است از پارچه‌های نازک و نیمه شفاف برای اتاق‌های کوچک استفاده کنید. پرده‌های حریر به طور معمول بدون کم کردن روشنایی، باعث حفظ حریم اتاق نیز می‌شوند.

5 ماندگاری و قابلیت شستشو

به طور کلی در راهنمای خرید. بهترین پرده ساده آمده. که پرده‌ها.در طول زمان و با در معرض قرار گرفتن. تابش آفتاب، دچار پوسیدگی می‌شوند. برخی از پرده‌ها کیفیت بالاتری دارند و در برابر تابش مستقیم نور خورشید، مقاوم تر هستند. جنس پرده در ماندگاری آن تأثیر بسیار زیادی دارد. برخی از پارچه‌ها پس از شستشو، دچار تغییر در فرم می‌شوند. همچنین بعضی از پارچه‌ها در معرض چربی و دوده، زودتر کثیف می‌شوند و نیاز به شستشو دارند.

 توجه به روانشناسی رنگ ها زمان انتخاب پرده

مشاوره رنگ شناسی در مقاله خرید پرده در قلهک .به گفته درمانگران. رنگ ها تاثیر روانی عمیقی بر ذهن انسان دارند. به عنوان مثال بعضی رنگ ها می توانند فشار خون شما را افزایش دهند و حتی بر چشم های شما تاثیر بگذارند. در حالی که تعدادی دیگر اثر آرام بخش دارند و می توانند سطح انرژی افراد داخل محیط را افزایش دهند.

مثلا استفاده از پرده های خاکستری در اتاق خواب شما می‌توانند پس از یک روز طولانی و پر استرس، احساس ضعفتان را چند برابر کند و باعث ایجاد احساساتی مانند کسالت و خستگی شود. در مقابل پرده های آبی و بنفش می توانند به شما احساس آرامش و راحتی بیشتری بدهند.

انتخاب رنگ نقش کلیدی در تعیین خلق و خوی شما دارد. در ادامه این مطلب راهنمای خرید پرده، با توجه به روانشناسی رنگ ها پیشنهاداتی دادیم که به شما کمک می کند بهترین رنگ (ها) را برای پارچه های پرده خود انتخاب کنید.

بیشتر بدانید: فروش پرده

قرمز

رنگ قرمز اغلب. با عشق، اشتیاق. و عاشقانه مرتبط است. همچنین این رنگ گرما. را ساطع می کند، تاثیر عاطفی. زیادی بر شما دارد. و برای استفاده در اتاق نشیمن و اتاق خواب ایده آل است.

پارچه های سفارشی و آماده با رنگ قرمز پر جنب و جوش می توانند.زندگی و انرژی را به یک اتاق کسل کننده بیاورند.

آبی

آبی رنگی تسکین دهنده بوده. و برای کاهش فشار خون و سطح استرس. موثر شناخته. شده. است . این رنگ اغلب با راحتی همراه است و آن را برای اتاق خواب و حمام ایده آل می کند. هنگامی که در اتاق خواب پرده های آبی استفاده می شوند، حس آرامش و خواب آلودگی را القا می کنند.

در حالی که فضاها با رنگ آبی روشن برای استراحت مناسب هستند، آبی های پاستلی می توانند کمی سرد و ناخوشایند به نظر برسند، به خصوص اگر اتاق کوچکی دارید. بنابراین آبی های گرم و روشن جلوه جذاب تری دارند و می توانند خلق و خوی شما را فورا بالا ببرند.

سبز

پرده های سبز برای اتاق خواب مناسب هستند. زیرا رنگ سبز حس آرامش را تراوش می کند، باعث خواب خوب می شود و اتاق را بزرگ تر نشان می دهد.

همچنین این رنگ اثر تسکین دهنده ای روی چشمان ما دارد و برای فضاهایی که روی استراحت و تندرستی تمرکز دارند، مناسب است.

رنگ سبز برای دفتر کار خانگی شما نیز مناسب بوده، زیرا نشان دهنده رشد و شکوفایی است و به کاهش اضطراب ناشی از کار کمک می کند.

نارنجی

رنگ نارنجی احساس راحتی و مثبت اندیشی را تقویت کرده و پذیرش تغییرات را آسان تر می کند. پرده های نارنجی برای ناهار خوری و اتاق نشیمن، جایی که خانواده و دوستان برای صرف غذا و گفتگو جمع می شوند، عالی هستند.

فضاهای دارای چنین رنگی یک محیط اجتماعی سالم ایجاد می کنند و باعث جوانسازی ذهن و بدن می شوند. رنگ نارنجی همچنین می تواند حس اشتها را تحریک کرده و به هضم غذا کمک کند. همه این عوامل این رنگ را به انتخاب خوبی برای پارچه پرده های آشپزخانه تبدیل می کند.

بیشتر بدانید: انواع مدل های پرده

زرد

رنگ زرد مانند رنگ نارنجی حس مثبت، دوستی، شایستگی و شادی را تقویت می کند. آشپزخانه ها و اتاق های مهمان فضاهای مناسبی برای آویزان کردن پرده های زرد هستند، زیرا فورا حال و هوای شما را مثبت می کنند و به شما احساس انرژی بیشتری می دهند.

اگر می خواهید از رنگ زرد در اتاق خواب خود استفاده کنید، به سراغ رنگ زرد لیمویی یا هر طیف ملایم دیگری از زرد بروید.

رنگ صورتی

رنگ صورتی خاصیت آرامش بخشی دارد و اغلب با عشق، مهربانی و شفقت همراه است. در واقع رنگ صورتی به هدایت انرژی های عاطفی ما کمک می کند و احساسات خشم و رنجش را کاهش می دهد.

از آن جایی که رنگ صورتی روی روابط شخصی تاثیر مثبت دارد، پرده های صورتی برای اتاق خواب شما نیز انتخاب عالی هستند.

پارچه های صورتی روشن برای اتاق مطالعه و همچنین برای اتاق بچه ها ایده آل محسوب می شوند، چون احساس عشق، همدلی و بازیگوشی را تقویت می کنند.

بهتر است بدانید: خرید پرده مخمل

رنگ بنفش

بنفش رنگی غنی و دراماتیک است که اغلب با تزریق حس سلطنت، اشتیاق، تجمل و هیجان همراه می شود. همچنین رنگ بنفش خلاقیت را تحریک کرده، به ایجاد یک محیط کاری دلپذیر کمک می کند و یک انتخابی عالی برای پرده اتاق های مطالعه و دفاتر خانگی است.

در حالی که پرده های بنفش تیره اتاق نشیمن را پر جنب و جوش جلوه می دهند، بنفش های روشن تر مانند رنگ یاسی و اسطوخودوسی اثر آرام بخشی بر اتاق خواب شما دارند.

سفید

رنگ سفید نشان دهنده خلوص، آرامش، معصومیت، وقار و شادی است. رنگ سفید به شما مثبت اندیشی، احساس شادی و رضایت می بخشد. پرده های سفید برای ایجاد فضایی آرام در اتاق خواب شما عالی هستند.

رنگ قهوه ای

رنگ قهوه ای حس قدرت و اطمینان را القا می کند. این رنگ اغلب با حس امنیت، پیچیدگی و انعطاف پذیری همراه است.

با این حال هنگام استفاده از پرده های قهوه ای برای اتاق، مطمئن شوید که دکوراسیون داخلی روشنی دارید تا فضا خسته کننده و تاریک به نظر نرسد.

اگر شماهم نیز به دنبال مرکز خرید پرده در قلهک هستید مصطفی عامری بهترین هارو باب نیاز شما بهتان معرفی میکند.

بهتر است بخوانید: خرید تور پرده

Rate this post

14 پاسخ

  1. من اطلاعاتی در مورد تناسب نوع پرده و پنجره نداشتم و برام‌جالب بود.

  2. خرید پرده در قلهک می تواند یک خرید خوب برای مشتری ها باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *