مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

قیمت انواع کرکره چوبی

قیمت انواع کرکره چوبی

کرکره چوبی

کرکره چوبی از بهترین گزینه های کنترل نور در مکان هایی مثل اداره ها و منازل مسکونی میباشد. کرکره چوبی نمای بسیار زیبایی دارد و در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید و عرضه میشود که برای ساخت آن ها  از تیغه های چوبی استفاده میشود . ضخامت مناسب تیغه ها باعث شده است که نگرانی ای بابت دیده شدن داخل خانه یا اداره وجود نداشته باشد. و همچنین این تیغه ها مقاومت بالایی دارند . وجود زیبایی و کارایی بسیار بالای این محصول باعث شده است که کرکره چوبی بسیار محبوب باشد و نگاه های زیادی را به سمت خود جذب کند.

انواع پرده کرکره

انواع پرده چوبی

از انواع پرده چوبی میتوان به چند مورد اشاره کرد که آن ها در انواع مختلفی موجود هستند :

پرده چوبی با ریسه های عمودی : این نوع از پرده های چوبی ریسه های دارند که از بالا به پایین افتاده اند و قابل تنظیم هستند.

پرده چوبی با پانل های افقی : در این نوع مدل از پرده های چوبی افقی ساخته شده اند و که مهم ترین مزیت آن ها باز و بسته شدن راحت آن ها است.

پرده چوبی با طراحی متنوع : طرح ها و الگو ها در این مدل پرده ها متفاوت اند که از جمله میتوان به خطوط افقی ، عمودی و یا طرح های هندسی اشاره کرد.

پرده چوبی ترکیبی : در برخی دیگر پرده های چوبی با موادی دیگر ترکیب میشوند. برای مثال ترکیب با پارچه و یا فلز که ظاهری متفاوت را به آن ها میدهد.

قیمت کرکره چوبی در تهران

قیمت کرکره چوبی در تهران بستگی به اندازه، جنس چوب و نوع موتور دارد. با این حال، می‌توان گفت که قیمت یک متر مربع کرکره چوبی در بازار تهران حدود ۱ تا ۳ میلیون تومان است. و همچنین نوع و مدلی که توسط مشتری انتخاب میشود در قیمت آن تاثیر دارد و قیمت کرکره چوبی به دلیل طبیعی بودن از پرده کرکره فلزی قیمت بالاتری دارد . لازم به ذکر است که برای دیدن نمونه‌های مختلف کرکره چوبی و دریافت قیمت دقیق تر، بهتر است با فروشگاه‌های مربوطه همانند مصطفی عامری تماس گرفته و اطلاعات لازم را از آن‌ها دریافت کنید.

کرکره چوبی پذیرایی

کرکره چوبی پذیرایی، یک راه زیبا و کارآمد برای محافظت از پنجره‌ها و درب‌های پذیرایی است. این نوع کرکره‌ها با جنس چوب اشتراک دارند و به شکل عمودی بر روی پنجره قرار می‌گیرند . این نوع کرکره می‌تواند به طراحی داخلی فضای پذیرایی شما کمک کند و آن را تکمیل کند. با توجه به نوع چوب و اندازه پنجره، قیمت کرکره چوبی پذیرایی متغیر است، اما می‌تواند گزینه مناسبی برای آنان باشد که به دنبال یک راه زیبا و کارآمد برای محافظت از پنجره‌های پذیرایی هستند. دلیل اصلی برای انتخاب کرکره چوبی پذیرایی کنترل نور در طول روز و ضخامت مناسب آن ها برای دیده نشدن داخل خانه میباشد.

کرکره چوبی عمودی

کرکره چوبی عمودی، نوعی کرکره است که بر روی پنجره‌ها و درب‌های عمودی نصب می‌شود. این نوع کرکره با جنس چوب ساخته شده است و به صورت عمودی بر روی پنجره قرار می‌گیرد. کرکره چوبی عمودی می‌تواند به دلیل ظاهر زیبا و جذاب خود، طرح داخلی فضا را تکمیل کند و همچنین از نور خورشید و دید پرده‌های داخلی محافظت کند. این نوع کرکره با در نظر گرفتن جنس چوب و نوع موتور، قیمت متغیری دارد، اما در کل می‌تواند یک گزینه مناسب برای محافظت از پنجره‌های عمودی در منازل، دفاتر و ادارات باشد.

کرکره چوبی افقی

کرکره چوبی افقی یک نوع روشنایی و تزئیناتی است که از چوب های مختلف ساخته می‌شود و به عنوان پنجره یا در پشت درهای شیشه‌ای استفاده می‌شود. این کرکره ها معمولاً با دستگاهی به نام کرکره بندی کنترل می‌شوند که می‌توان به آن‌ها فرمان‌های مختلفی داد، مانند باز و بسته کردن یا میزان نوردهی محیط. کرکره چوبی افقی در طراحی داخلی منازل، دفاتر، رستوران‌ها و هتل‌ ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان یکی از وسایل تزئینی جذاب و فانتزی شناخته می‌شود.

 

قیمت انواع کرکره چوبی

در ارتباط با قیمت انواع کرکره چوبی باید بگوییم که کرکره چوبی مناسب در بازار با توجه به نظر مشتری می تواند متفاوت باشد و در واقع کاربردی که مشتری از کرکره چوبی خود دارد نوع و کیفیت آن را و حتی متریال سازنده اش را مشخص می کند. چرا که برخی از افراد کرکره های چوبی را برای جلوگیری از عبور نور و حجاب پنجره های خانه و یا محل کار خود می خواهند که خوب قطعا باید از نمونه های سبک و مناسب برای پنجره استفاده کرد.

کرکره چوبی مناسب برای دکور

اما افرادی هستند که کرکره های چوبی را به عنوان نما برای ساختمان و یا دکور خودو بعضاً برای درب محل کار و یا منازل خود استفاده می کنند که در این صورت باید از کرکره های استفاده کنیم که امنیت بالاتری داشته باشند و کیفیتشان نیز به مراتب بهتر و محکم تر از انواع دیگر باشند تا بتوانند علاوه بر مقاومت و عمر زیاد از ایمنی بالایی نیز برخوردار باشند و به راحتی از بین نرفته و خراب نشوند.

بنابراین با توجه به نیاز مشتری،قیمت انواع کرکره چوبی می تواند متفاوت باشد که قطعاً متریال استفاده شده در این محصول و همچنین دقت و ظرافتی که به هنگام تولید آن به خرج داده شده است می تواند علت اصلی تنوع قیمت در آن باشد.

که معمولا یک کرکره چوبی نسبت به کرکره فلزی قیمت بالایی نیز خواهد داشت که به صورت لحظه ای در بازار به علت آشفتگی هایی که وجود دارد گران تر نیز خواهد شد.

کرکره چوبی مناسب برای دکور

عوامل موثر در قیمت

در واقع برای تعیین قیمت انواع کرکره چوبی چندین فاکتور موثر می باشد که از مهمترین آنها می توانیم به اندازه ای که برای کرکره چوبی خود در نظر داریم اشاره کنیم. طبیعتا هر چه بزرگتر باشد و ارتفاع بیشتری نیز داشته باشد قیمتش بالاتر خواهد رفت. معمولا کوچکترین اندازه کرکره چوبی مناسب را ۲ متر مربع در نظر می گیرند و کمتر از ۲ متر برای فروش تولید نمی شود.

یکی دیگر از مهمترین عناصر موثر در قیمت انواع کرکره چوبی مناسب جنس و کیفیت آن بوده و معمولا به آن پرده چوبی نیز گفته می ‌شود که از تیغه های چوبی افقی تشکیل می ‌شود و با توجه به استحکام چوب های استفاده شده در کرکره و همچنین رنگ و لعاب آن و ظرافت ساخت می تواند قیمت آن بیشتر و بیشتر شود.

مورد دیگری که می‌تواند در قیمت انواع کرکره چوبی موثر باشد ابعاد تیغه هایی است که در کرکره استفاده شده اند. معمولا عرض تیغه های چوبی که در کرکره ها قرار می گیرند ۲۵ و ۵۰ میلی متر می باشد که اندازه استاندارد آمود برق در کارخانه ها از این ابعاد برای ساخت کرکره های چوبی استفاده می شود. اما ابعاد نوع دستی آن می تواند تغییر کند و با توجه به نیاز مشتری ساخته شود.

انواع کرکره چوبی مناسب

کرکره های چوبی در مدل ها و انواع مختلفی ساخته می شود که با توجه به نظر مشتری می توانند متفاوت باشند. برخی از پرده های چوبی و کرکره های چوبی مناسب برای پنجره ها به صورت فاصله دار و نورگیر طراحی می شوند که تحت عنوان پرده زبرا و یا مدل گورخری شناخته می شوند و هم جنبه حجاب دارند و هم نور را وارد خانه می کنند. این مدل از پرده چوبی برای محل کار و مناطقی که دیده شدن داخل آنها زیاد مهم نیست مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

انواع کرکره چوبی مناسب

پرده های عمودی

نمونه دیگری که از پرده ها و کرکره های چوبی می ‌توانیم در پرده فروشی عامری مثال بزنیم پرده های عمودی می باشند که در واقع تیغه های چوب به کار رفته در آنها به صورت عمودی بوده و از چپ به راست و یا بالعکس جمع و یا باز می شوند و در واقع مدل برعکس پرده های کرکره ای معمولی می باشند که می توانند کرکره چوبی مناسب برای پنجره‌ های بزرگ و یا به عنوان پارتیشن و جداساز در محیط خانه و یا کار استفاده شوند. انواع دیگر کرکره های چوبی نیز در پرده فروشی عامری یافت می شوند که برخی از آن ها فواصل بسیار ریزی بین تیغه های چوب درون پرده دارند و برخی دیگر دارای نقش و نگار و یا طراحی های خاص بر روی چوب می باشند که با توجه به نظر و نیاز مشتری تولید و خریداری می شوند. شما می توانید تا برای کرکره چوبی مناسب خانه خود طراحی مد نظر خود را انتخاب کرده و به پرده فروشی عامری سفارش بدهید تا برایتان آماده نماید.

نصب کرکره چوبی مناسب

یکی از مهمترین مواردی که در میزان رضایت مندی مشتری از کرکره چوبی مناسب بسیار تاثیرگذار است، نحوه نصب آن در محیط مورد نظر می باشد که باید خیلی دقیق و با توجه زیاد نصب شود تا جلوه زیبایی به محل کار و یا خانه شما بدهد.

معمولا نصب کرکره چوبی بسیار راحت است و فقط کافی است که نگهدارنده پرده را که فقط به سقف و یا دیوار وصل می شود، به درستی و با اندازه گیری دقیق متصل کنیم و سپس فقط لازم است که از آن استفاده نماییم.

پیچ ها و رول پلاک های نگهدارنده پرده های چوبی مخصوصا از نوع سنگین باید حتما محکم و اصولی نصب شوند تا در هنگام باز و بسته کردن پرده شل نشده و پرده به پایین سقوط نکند.

فروش کرکره چوبی مناسب

برای فروش کرکره چوبی مناسب باید به چند نکته توجه نمایید اولین نکته محاسبه قیمت انواع کرکره چوبی می باشد که معمولا با توجه به عرض و ارتفاع پرده مورد نظر و قیمت هر متر مربع از پرده با توجه به کیفیت و متریال سازنده آن حساب شده و قیمت گذاری انجام می گیرد. برای وارد شدن به این کار توصیه می ‌کنیم که حتما انواع کرکره های چوبی را بشناسید و متریال سازنده آنها را نیز مد نظر قرار دهید. نکته بعدی که در ارتباط با فروش و خرید کرکره چوبی مناسب وجود دارد در ارتباط با نحوه ارسال و گارانتی پس از فروش محصول می باشد که معمولا اگر پرده را به صورت حضوری خریداری کنید و خیلی سریع تر و توسط خود فروشنده به محل ارسال شده و عملیات نصب آن انجام می گیرد. اما در صورت خرید اینترنتی معمولا آماده‌ سازی و ارسال کرکره های چوبی حدود ۱۰ روز به طول می انجامد که مدت زمان نسبتا طولانی می باشد و اغلب تولید کننده ها روزهای تعطیل را کار نمی کنند. و این موضوع سبب طولانی تر شدن مدت انتظار مشتری خواهد شد. البته در ارتباط با این موضوع باید بگوییم که این انتظار در صورت حرفه ای بودن تیم سازنده می تواند به میزان زیادی ثمربخش باشد. چرا که مشتری پرده مد نظر خود را با مشخصات دقیق سفارش داده و نیازی نیست که پرده را به صورت آماده خریداری نماید . این موضوع رضایت مشتری را از خرید پرده مورد نظر افزایش می دهد.

نحوه نصب و اجرا

نحوه نصب و اجرا کرکره چوبی برای نمای ساختمان و یا محل کار شما می تواند با نصب آن در خانه تفاوت داشته باشد که البته به میزان ابعاد پرده وابستگی دارد و در صورتی که پرده مد نظر شما ابعاد بزرگی داشته باشد،نیاز به اجرا و حتی ساخت در محل خواهد داشت که با توجه به نظر سازنده به مشتری پیشنهاد می شود.سوالی که معمولا برای مشتریان کرکره های چوبی به وجود می آید این است که علت جدا بودن هزینه ارسال و نصب و یا حتی اندازه گیری کرکره چوبی مناسب با هزینه مربوط به ساخت و خرید آن در چیست؟برای پاسخ به این سوال باید بگویم که معمولا این کار را برای کمتر شدن خرج و مخارج مربوط به آموزش شیوه اندازه گیری کردن و نصب پرده و همچنین تفاوت هزینه ارسال به شهرستان های مختلف و همینطور هزینه نصب پرده های مختلف در مکان های متفاوت، انجام می دهند تا بتوانند میزان هزینه را دقیقا با توجه به شرایط مشتری حساب بکنند.

نحوه نصب و اجرا

طراحی کرکره چوبی مناسب

برای طراحی کرکره چوبی مناسب باید نکات زیادی را در نظر داشته باشیم که اغلب این نکات ویژگی های پرده کرکره ای ما را شامل می‌شوند. از این ویژگی ها می توانیم به چند نکته اشاره نماییم. اولین ویژگی مهمی که در پرده کرکره چوبی به چشم می آید رنگ بندی آن می باشد که معمولاً افرادی که می‌ خواهند تا از کرکره چوبی استفاده نمایند . طبیعی بودن چوب استفاده شده در پرده برایشان اهمیت بسیار زیادی دارد و به این نکته بسیار توجه می کنند و در نتیجه در طراحی کرکره چوبی مناسب باید حتما به این نکته مهم توجه داشته باشیم.

دوام کرکره چوبی

ویژگی بعدی این پرده ها دوام و عمر آنها است که کرکره چوبی مناسب باید دوام و عمر بالایی داشته باشد که این دوام و عمر نسبت وابسته به نوع کاربرد آن تعیین می شود و برای افزایش دوام این پرده ها روش‌ های زیادی از جمله انتخاب متریال با کیفیت وجود دارد که در طراحی کرکره چوبی مناسب باید به این نکته هم توجه کنیم.

نصب آسان

ویژگی بعدی مهم و مورد توجه برای کرکره چوبی مناسب نصب آسان و راحت کرکره چوبی مناسب است که بسیار مورد توجه افرادی که در این زمینه شاغل هستند قرار می گیرد . در واقع این افراد پرده‌ هایی را به مشتریان پیشنهاد می دهند که علاوه بر کیفیت خوب در ساخت نصب راحتی نیز دارند و خیلی سریع و آسان می شود آنها را در محل مورد نظر نصب کرد.

بیشتر بدانید: دوخت پرده در پاسداران

پرده های برقی

این روزها با توجه به الکترونیکی شدن اغلب لوازم داشتن ریموت کنترل و همینطور برقی بودن پرده ها نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است که برای کرکره های چوبی نیز از این روش استفاده می شود و مدل های گران قیمت تر این کرکره ها به وسیله ریموت کنترل و به صورت برقی کار کرده و باز و بسته می شوند که در خانه های به روز و جدید از این پرده های کرکره ای استفاده می شود و بسیار مورد توجه و استقبال مشتریان قرار گرفته است.

نکته دیگری که باید در طراحی پرده کرکره چوبی مناسب به آن توجه کنیم آسانی در نظافت و نگهداری از فرد می باشد که بسیار موضوع مهمی بوده و باید مورد توجه قرار بگیرد. چرا که معمولا قسمت‌ های بالایی پرده ها از دسترس افراد خارج است و تمیز کردن آنها کار مشکلی می باشد و برای تمیز کردن هرچه راحتتره آن قسمت ها باید متریال پرده به صورتی باشد که با یک چوب گردگیری خاک و یا چربی های آن قسمت ها به راحتی تمیز بشود.

نکته مهم :

نکته مهمی که در ارتباط با کرکره های چوبی وجود دارد این است که برخی از مدل های ساخته شده از این محصول قابلیت شستشو را دارند که به تازگی وارد بازار شده اند. و این قابلیت به خاطر استفاده کردن لایه های غیر قابل نفوذ برای آب بر روی سطح چوب های استفاده شده در کرکره می باشد. که مانع از نفوذ آب به داخل چوب و تخریب آن می شود. این مدل ها قیمت نسبتا بالایی دارند.

انواع قدیمی کرکره های چوبی با رسیدن آب به سطح آنها تخریب می شدند و با باد کردن چوب به طور کامل از بین می رفتند و برای تمیز کردن این پرده ها و کرکره های چوبی فقط از گردگیری و غبارروبی باید استفاده کنیم و در صورت استفاده از آب و یا ماشین بخارشوی این پرده ها تخریب می شوند. در نتیجه برای تمیز کردن آنها باید نهایت دقت و مراقبت را به خرج بدهیم. برای خرید کرکره چوبی مناسب با محل مورد نظر خود، حتما به کیفیت این پرده ها توجه داشته باشید. خرید پرده در پرده فروشی مصطفی عامری.

قیمت انواع کرکره چوبی در پرده فروشی عامری

پرده فروشی مصطفی عامری ، قصد دارد تا از تمامی نکات خرید پرده در تهران و همچنین قیمت انواع کرکره چوبی شما را معطل سازد.

در این مقاله قصد داریم تا در ارتباط با کرکره چوبی مناسب برای شما عزیزان صحبت کنیم و خصوصیات بهترین کرکره چوبی را برای شما شرح بدهیم و بگوییم که کرکره چوبی مناسب باید چه خصوصیاتی را داشته باشد تا بتوانید بهترین نوع آن را برای منزل و یا محل کار خود تهیه و خریداری کنید. در صورتی که می خواهید تا راجع به این مطلب بیشتر بدانید با ما تا پایان متن همراه باشید و نقطه نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Rate this post

4 پاسخ

  1. سلام واقعا ممنون از کارکنان مجموعه مصطفی عامری کر کره های چوبی خیلی خوب بودند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *