مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

پنل پرده پانچ

پنل پرده پانچ

پنل پرده پانچ

پنل پرده پانچ یا همان پارچه ی پرده از قسمت های اصلی یک پرده محسوب میشود که برای پوشاندن پنجره یا درب استفاده میشود و از وسایل مهمی است که برای دکوراسیون داخلی تقاضای زیادی دارد. این پنل ها از پارچه های مختلفی ساخته میشوند که میتواند از جنس های مختلفی مثل پنبه ، پلی استر ، مخلوطی و یا حتی مواد دیگر باشند . پنل پرده پانچ در انواع رنگ ها و مدل های مختلف بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی فضا انتخاب میشود. به عنوان مثال پنل ها یا به صورت یک نواحت و ساده هستند و یا شامل الگو های گل دار ، راه راه و … میباشند.

پنل پرده پانچ

پنل آماده پرده

پنل آماده پرده پنل هایی هستند که از قبل ساخته میشوند و به صورت آماده برای نصب استفاده میشوند . این پنل ها یک قطعه پارچه بزرگ هستند که بر اساس نیاز شما میتواند ابعاد مختلفی داشته باشد . مهم ترین ویژگی پنل های آماده سادگی آن ها و راحتی در نصب پرده پانچی است. به دلیل اندازه گیری دقیق و دوخته شدن آن ها قبل از نصب باعث میشود در زمان صرفه جویی شود و همچنین اندازه ی آن مطابق با ابعاد درب یا پنجره باشد.

پنل های آماده پرده در بازار انواع مختلفی دارد که از لحاظ طرح ، رنگ و جنس موجود هستند . بنابراین شما میتوانید بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون خانه ی خود سفارش پنل آماده ی را پرده برای خانه خود داشته باشید.

پرده و دکوراسیون داخلی

ابتدا بهتر است بدانیم پرده در خانه چه اهمیتی دارد و چه نقشی در دکوراسیون داخلی خانه دارد. هنگام انتخاب پرده، پارامترهایی مانند رنگ، طرح و محل نصب پرده بسیار مهم است. در واقع پرده ها دارای طیف وسیعی از طرح ها هستند که از هر کدام می توان برای سبک خاصی از دکوراسیون (مدرن، کلاسیک، هنری، اتاق کودک) استفاده کرد. تنوع زیادی در انتخاب جنس و رنگ پرده وجود دارد اما در انتخاب طرح پرده ممکن است محدودیت هایی داشته باشیم و هر طرحی که می خواهیم در دسترس نباشد. برای مثال به سختی می توان پرده در طرح های با طرح های شعر به خط نستعلیق یافت. این مسئله باعث شد که شکل جدیدی از پرده طراحی و تولید و به بازار عرضه شود. پرده ها محدودیت های رنگ و طرح را کاملا رها کرده اند و به عنصر جدیدی از دکوراسیون منزل تبدیل شده اند. پرده های چاپ پانچ به دلیل محدودیت های طرح و رنگ پرده های قدیمی وارد بازار شدند و از پرده های تزئینی بسیار زیبایی محسوب می شوند.

پنل پرده پانچی

مهم ترین ویژگی های پرده پانچی

این پرده ها از زمانی که وارد بازار شده اند توانست فروش بسیار خوبی در بازار داشته باشد. پیشرفت چشمگیر در صنعت چاپ باعث شده است که کیفیت این پرده ها روز به روز بیشتر شود. پرده پانچی طراحی بسیار ساده ای دارد و به دلیل همین سادگی بیشتر طرح های چاپی روی آن ها دیده می شود. این پرده ها یکی از گزینه های اصلی برای خانه هایی با دکوراسیون مدرن می باشند. تنوع طرح ها در این دسته پرده ها امکان قرار دادن آنها را در هر فضایی فراهم می کند. البته این تنوع و گوناگونی انتخاب را برای خریداران سخت می کند و می تواند کمی گیج کننده باشد. این پرده ها را می توان در اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق کودک، آشپزخانه و … نصب کرد و با توجه به طرح و نوع پرده ها قابل تفکیک است. دکوراسیون مدرن با این پرده ها هماهنگی بیشتری دارد، اما این بدان معنا نیست که سایر دکوراسیون ها با این پرده ها ناسازگار هستند.

قیمت پنل پرده پانچ

قمیت پنل پرده پانچ به عوامل زیادی از جمله جنس پارچه ، اندازه و طرح های آن بستگی دارد. پنل های پرده در اندازه های مختلف موجود هستند که شما میتوانید با دانستن نحوه محاسبه مقدار پارچه مورد نیاز برای پانچ قیمت تقریبی خود را محاسبه کنید . اما به طور معمول اندازه های بزرگتر به طور طبیعی گران تر از پنل های کوچکتر هستند. و همچنین پنل های پرده با طرح های پیچیده و رنگ های خاص ممکن است گران تر از پنل های ساده باشند. مورد دیگری که میتواند در قیمت پنل پرده پانچ تاثیر گذار باشد برند آن ها است ، که همانطور که میدانید برند های معروف تفاوت قیمت محسوسی نسبت به برند های کمتر شناخته شده دارند.

نکاتی برای خرید پنل پرده پانچ:

  • قبل از خرید، اندازه پنجره خود را اندازه گیری کنید.
  • به جنس پارچه، طرح و رنگ پنل پرده توجه کنید.
  • بودجه خود را در نظر بگیرید.
  • از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

پنل پرده پانچ

جمع بندی

با توجه به موارد گفته شده در مورد پنل پرده پانچ پیشنهاد می کنیم با مراجعه به خرید انواع نوار پرده پانچ و یا پنل های پانچی از طریق سایت مصطفی عامری اقدام بفرمایید. سایت مصطفی عامری همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات نظر مشتریان را جلب کند. از شما متشکریم که در این مقاله با ما همراه بودید.

Rate this post

3 پاسخ

  1. تنوع طرح این پرده ها واقعا عالیه، ممنون از مصطفی عامری به خاطر مطالب کاربردیشون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *