مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

پرده فروشی در فرشته

پرده فروشی در فرشته

پرده فروشی در فرشته ، در سایت مصطفی عامری به بررسی و تحلیل آن می پردازیم.

پرده یکی از ابزاری است که نقش آن در صنعت مد و دکوراسیون منزل ، غیر قابل چشم پوشی است . استفاده از پرده ، در صورت هماهنگی با سایر وسایل ، تاثیر بیشتری در زیبایی منزل ایفا می کند . نوع پرده ای که برای خانه در نظر می گیریم از اهمیت ویژه ای برخوردار است . به همین دلیل بهتر است قبل از خرید پرده ، نکاتی را در نظر بگیریم . اولین نکته ای که باید در هنگام خرید پرده به آن توجه کنیم ، رنگ و جنس پارچه پرده است . رنگ و جنس پارچه را باید متناسب با محل نصب پرده انتخاب کنیم . پارچه های مخمل به دلیل ضخامتی که دارند نور کمتری را از خود عبور می هند و مانع از ورود هوای سرد به داخل منزل می شوند . در مقابل پارچه های نازک تر نور بیشتری را از خود عبور می دهند و تناسب بیشتری با محیط های کم نور دارند . استفاده از آستر برای پرده کاملا به خودتان بستگی دارد . اگر می خواهید اتاقتان نور گیر باشد ، بهتر است از آستر استفاده نکنید . اما در صورتیکه تمایل به حفظ دما و تاریکی اتاق دارید ، استفاده از آستر انتخاب خوبی است .

شما می توانید برای انتخاب و خرید پرده در فرشته ،  به یکی از مراکز پرده فروشی در فرشته مرجعه کرده و یا سفارش های خود را به صورت آنلاین در سایت پرده فروشی مصطفی عامری ثبت کنید.

بهتر است بدانید: قیمت تور پرده

انواع پرده

پرده فروشی در فرشته
پرده فروشی در فرشته

پرده ساده

استفاده از پرده های ساده در دکوراسیون منزل نسبت به سایر پرده ها رواج بیشتری دارد . پرده های ساده در رنگ ها و طرح های مختلف موجود است. شما می توانید طرح و رنگ این پرده ها را با توجه به مبلمان و سایر اثاث منزل انتخاب کنید . مزیت پرده های ساده نسبت به سایر پرده ها ، قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن هاست. همچنین این پرده ها فضای کمی اشغال می کنند و قابلیت هماهنگی با هر سبک خانه ای را دارند .

بهتر است بدانید: طراحی اختصاصی پرده

پرده زبرا

با انتخاب این پرده ها می توانید  به راحتی میزان نور محیط را تنظیم کنید . مزیتی که استفاده از این پرده ها به نسبت پرده های ساده دارد ، در میزان جذب گرد و خاک است . این پرده ها به راحتی تمیز می شوند و خاک کمتری به خود می گیرند . پرده های زبرا به آسانی جمع می شوند و فضای کمتری را به خود اختصاص می دهند .

پرده شید

این نوع پرده ها با استفاده از بندی که در کنار آن ها قرار دارد  ، به راحتی باز و بسته می شوند . مکانیزم پرده های شید مشابه پرده های زبرا است با این تفاوت که در پرده های زبرا شما می توانید میزان ورود نور را کنترل کنید . در پرده های شید شما قابلیت تنظیم نور را ندارید و تنها می توانید با باز و بسته کردن پرده ، باعث ورود نور به فضای منزلتان شوید .

بهتر است بدانید: ست کردن پرده و مبل

پرده اتاق خواب

پرده فروشی در فرشته
پرده فروشی در فرشته

استفاده از پرده برای اتاق خواب از اهمیت ویژه ای برخوردار است .  پرده های زبرا و مخمل ، گزینه ی خوبی برای استفاده در محیط اتاق خواب هستند . این پرده ها علاوه بر تنظیم نور اتاق ، جلوی ورود میزان نور زیاد به اتاق خواب را می گیرند .

بهتر است بدانید: موارد لازم برای نصب پرده

پرده آشپزخانه

پرده فروشی در فرشته
پرده فروشی در فرشته

 استفاده از پرده های ساده ، پرده های پلیسه ای و پرده ای شید گزینه خوبی برای استفاده در فضای آشپزخانه است .

پرده پذیرایی

پرده فروشی در فرشته
پرده فروشی در فرشته

پذیرایی یکی از مهمترین بخش های هر خانه به شمار می آید . بیشتر مهمانی ها و مراسمات در پذیرایی خانه برگزار می شود . نوع وسایلی که برای پذیرایی انتخاب می کنیم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. یکی از مهمترین این ابزار ، پرده است . پرده ی پذیرایی نسبت به سایر نقاط منزل باید شکیل تر و از زیبایی بیشتری برخوردار باشد . پرده های کلاسیک  و پرده های مخمل ، گزینه ی ایده آلی برای استفاده در محیط پذیرایی است .

یکی از بهترین مراکز پرده فروشی در فرشته ، پرده فروشی مصطفی عامری می باشد که با بهترین کیفیت و کمترین قیمت نسبت به رقبا اقدام به عرضه پرده مطابق با مدل های روز دنیا می کند .

بهتر است بدانید: شستن پرده سفید

Rate this post

7 پاسخ

  1. من از خرید پرده فروشی در فرشته در سایت مصطفی عامری بسیار راضی بودم.

  2. پرده فروشی در فرشته رفتار حرفه ای داشنتد و با آرامش به تمام سوالات ما پاسخ دادند

  3. پرده فروشی درفرشته عاوه براینکه به منزل من نزدیک بود تنوع اجناس و پرده های آن بسیارخوب و موردپسند بود ممنون از شماو مجموعه ی خوبتون

  4. پرده فروشی در فرشته از تنوع بالایی برخوردار بود و بسیار طرح های جالبی و رنگهای متنوعی را دارا بود ممنون از مجموعه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *