پرده فروشی در پاسداران

گالری تصاویر پرده فروشی در پاسداران

با پرده‌های پذیرایی مصطفی عامری در پاسداران، فضایی بی‌نظیر را به خانه‌تان ببخشید. از طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تا کیفیت برتر، هر پرده‌ای انتخابی هوشمندانه برای زیبایی و شیوه در دکوراسیون اتاق پذیرایی شماست. با ما همراه شوید و از گالری تصاویر نمونه کارهای ما بهره‌مند شوید. انتخابی متفاوت برای فضایی خوشایند و زیبا در خانه‌تان!

مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

خرید پرده در پاسداران

پرده یکی از مهمترین عناصر مد در منزل به شمار می آید. یکی از استفاده هایی که امروزه از پرده در فضای منزل می شود، نقش عمده ی آن در زیبایی و در دکوراسیون خانه است. پرده یکی از وسایل بسیار مهمی است که در صورت انتخاب درست آن، تاثیر بسیار زیاد در زیبایی منزل ایفا می کند. امروزه تنوع پرده ها نسبت به گذشته بیشتر است. پرده ها در طرح ها و رنگ های متفاوتی  تولید و عرضه می شوند. اینکه کدام رنگ و طرح را انتخاب کنید تا حد بسیار زیادی بستگی به دکوراسیون منزل، چیدمان و رنگ بندی سایر وسایل منزل دارد. در صورت انتخاب درست پرده ها،تاثیر به سزایی در بزرگ نمایی و یا کوچک نمایی فضای منزل، دارند. چنانچه فضای منزلتان کوچک است، می توانید با بزرگ تر در نظر گرفتن پرده، فضا را بزرگتر از آن چه که هست نشان دهید.

شما می توانید برای خریدپرده در پاسداران به صورت آنلاین از سایت پرده فروشی مصطفی عامری دیدن کرده و یا به صورت حضوری به مرکز پرده فروشی در پاسداران مراجعه کنید.

ما رایگان بهتون مشاوره تخصصی میدیم

انواع پرده در پرده فروشی پاسداران

پرده فروشی در پاسداران
پرده فروشی در پاسداران

پرده ها انواع متفاوتی دارند و با اسم ها و نام های گوناگون تولید و به فروش می رسند . در ادامه به معرفی انواع پرده ها و کاربردهایشان می پردازیم .

پرده های پلیسه دار

این پرده ها بیشتر طراحی رسمی و سنتی دارند . پرده های پلیسه دار محبوبیت زیادی در بین مردم دارند . جنس این پرده ا نسبت به انواع دیگر دارای ضخامت بیشری است و از پارچه های سنگین تری نسبت به پرده های دیگر در تولید آن ها استفاده می شود .

بیشتر بدانید: مدل پرده لاکچری

پرده های پانچ

این نوع از پرده ها نسبت به پرده های پلیسه دار حالت مدرن تری دارند. در این پرده ها از حلقه هایی به عنوان آویز پانل استفاده می شود . یکی از استفاده های مفید این حلقه ها ، کمک به راحت باز و بسته شدن پرده ها می باشد . این پرده ها گزینه ی بسیار خوبی برای استفاده در فضای اتاق خواب می باشند .

پرده های زبرا

طراحی این پرده ها به این شکل باعث کنترل میزان روشنایی اتاق می شود . به این صورت که با استفاده ز بندهایی که دراطراف آن تعبیه شده است ، میتوانید میزان نور اتاق را بسته به سلیقه خودتان کم و زیاد کنید .

از این پرده ها می توان در مکان های مختلف منزل استفاده کرد . اما به علت ساختارشان تطابق چندانی با فضای پذیرایی ندارند .

پرده های شید رول

این پرده ها از پارچه های تقریبا ضخیم تولید می شوند. این نوع از پرده ها، تا حد بسیار زیادی می توانند جلوی نور وارد شده به فضای اتاق را بگیرند .

بیشتر بدانید: پرده هلال

پرده اتاق خواب

پرده فروشی در پاسداران
پرده فروشی در پاسداران

پرده هایی با پارچه های ضخیم مثل پرده های کتان و مخمل  جلوی عبور نور به داخل خانه را می گیرند . و پرده های شید رول و زبرا نیز به خوبی میزان ورود نور به خانه را کنترل می کنند . این پرده ها، گزینه بسیار خوبی برای استفاده در اتاق خواب می باشند .

بیشتر بدانید: پرده ساده اداری

پرده پذیرایی

پرده فروشی در پاسداران
پرده فروشی در پاسداران

پذیرایی قسمت بسیار مهمی از فضای منزل را به خود اختصاص می دهد . بسیار اهمیت دارد که در انتخاب پرده برای پذیرایی به هماهنگی آن با رنگ دیگر وسایل و نوع چیدمان سایر وسایل توجه کنیم . پرده ای که برای پذیرایی انتخاب می کنیم باید بتواند زیبایی فضا را تحت تاثیر قرار دهد و جلوه ی خاصی به فضای آن ببخشد . از این رو انتخاب پرده های کلاسیک ، پرده های مخمل و یا پرده های والان دار ، گزینه بسیار خوبی برای استفاده در محیط پذیرایی منزل به شمار می رود.

بیشتر بدانید: پرده شید رول

پرده آشپزخانه

پرده فروشی در پاسداران

آشپزخانه ، پر انرژیی ترین و زنده ترین بخش هر خانه است . از این رو باید در انتخاب پرده برای این قسمت از منزل ، بیشتر از رنگ های شاد و زنده استفاده کنیم استفاده از پرده های پلیسه دار  و پرده های پر چین با رنگ ها و طرح های شاد روحی تازه ای به این فضا می بخشد همچنین استفاده از پرده های شید و زبرا بسیار با فضای این قسمت از منزل همخوانی زیادی دارد .

شما می توانید برای انتخاب و خریدپرده در پاسداران  به یکی از مراکز پرده فروشی در پاسداران مرجعه کنید. همچنین می توانید سفارش های خود را به صورت آنلاین در سایت پرده فروشی مصطفی عامری ثبت کنید.

بیشتر بدانید: مدل پرده کریستال

سوالات متداول پرده سالن پذیرایی

پیشنهاد می شود در زمان تهیه پرده مناسب برای پذیرایی خانه،به غیر از زیبایی به فضای دکوراسیون خانه و جنس پرده پذیرایی دقت کنید. تا در آخر بهترین انتخابتون رو انجام دهید.

برای مثال اگر منزلتان نور گیر است و می خواهید نور کمتری داشته باشید، از پرده ضخیم استغاده کنید. و اگر برعکس این موضوع بود می توانید از پرده توری استفاده کنید.

با در نظر گرفتن این که پرده ها قسمت های زیادی از بخش عمودی دیوار را در بر می گیرند. اگر پرده سرتاسری و با ارتفاع کامل دیوار تهیه شود و طرح های عمودی در خود داشته باشد. سقف بلند تر به نظر می رسد و رنگ های روشن باعث بزرگ نشان دادن فضا شود.

پیشنهاد می شود هماهنگی بین سبک پرده پذیرایی و همچنین چوب پرده با دکوراسیون خانه وجود داشته باشد. اگر مدل فرش خیلی شلوغ است، از پرده خلوت تر استفاده کنید. در انتخاب رنگ پرده پذیرایی هم تناسب و هارمونی را مورد توجه قرار دهید.

به این مطلب امتیاز دهید:

13 پاسخ

  1. هفته پیش برای تهیه پرده به پرده فروشی در پاسداران رفتم محصولات خیلی خوبی داشتن.

  2. امروز برای خرید پرده به پرده فروشی در پاسداران مراجعه کردم و خیلی عالی بودند

  3. من برای منزل جدیدم به پرده فروشی در پاسداران سر زدم و چون تنوع های زیادی داشتن دیگه جایی نرفتم و از همونجا خریدمو انجام دادم و راضی هم هستم

  4. بابت خرید ازپرده فروشی درنیاوران بسیار راضی بودم وبرای خریدهای بعدی هم انتخاب من همین پرده فروشی میباشد.

  5. قیمت پرده فروشی در پاسداران نسبت به کیفیت وظرافت کارشون واقعا عالی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2/5 - (1 امتیاز)