مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

خرید انواع میل پرده و چوب پرده

میل پرده

میل پرده

میل پرده یکی از عناصر اساسی دکوراسیون داخلی خانه‌ها و محیط‌های تجاری است. این محصول، علاوه بر افزایش زیبایی محیط، از نظر حفاظتی و حریم خصوصی نیز اهمیت دارند. میل پرده ها معمولا از فلز و یا چوب ساخته میشوند. میل پرده ها انواع مختلفی دارند که طبق سلیقه و یا رنگ پرده میتوانید اشکال مختلفی برای پرده پذیرایی  و یا پرده اتاق خواب انتخاب کنید. میل پرده توسط حلقه هایی که پرده دوخته شده اند وصل و بالای پنجره نصب میشود . این حلقه ها حرکت پرده ها را روی میل پرده راحت تر میکند.

میل پرده

انواع میل پرده

انواع مختلفی از میل پرده وجود دارد که طبق عملکردی که دارند تقسیم میشوند . در ادامه انواع میل پرده برا اساس شکل و نوع نصب آن ها میخوانید.

میل پرده تک  : در این نوع میل پرده یک میل پرده به عرض خود پرده داریم که از طرف یک سمت آن پرده فرو میرود و با کشیدن میل ، پرده به طرف میل باز میشود .

میل پرده دوتایی : در این نوع ، دو میل به عرض پرده داریم که پرده از هر دو قسمت آن فرو میرود و همینطور برای در آوردن پرده از از میله از دو طرف میتوانید پرده را بیرون بکشید.

میل پرده زاویه ای : این مدل حالت زاویه ای در یک قسمت آن دارد که با کشیدن این میل، پرده به سمت داخل گوشه باز می‌شود و با فشردن آن به سمت خارج گوشه می‌بندد.

میل پرده الکترونیکی : این نوع میل پرده بر اساس مکانیزم برق کنترل میشود و باید با استفاده از یک ریموت اقدام به باز و بسته کردن پرده کنید.

و همچنین از لحاظ نصب شدن آن ها دو تفاوت وجود دارد که یکی از آن ها مدل نصب سقفی هستند که به پنجره یک ظاهر بلندتر میدهند و در مدل دیگر نصب دیواری را داریم که به دیوار نصب میشوند و از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه تر هستند.

میل پرده

نکات خرید میل پرده

قبل از خرید میل پرده نیاز دارید تا نکاتی را در مورد میل پرده بدانید که بهترین انتخاب را داشته باشید.

ابعاد و اندازه :  برای شروع نیاز به اندازه گیری عرض پنجره دارید تا مطمئن شوید که میل پرده شما اندازه مناسبی برای ابعاد مورد نیاز شما داشته باشد.

جنس و کیفیت : میل پرده معمولا از پلاستیک مقاوم و یا فلز ساخته میشوند و قبل از خرید مطمئن شوید که جنس مرغوبی داشته باشد.

نوع نصب :  قبل از خرید چک کنید که میل پرده به راحتی نصب شود و دقت کنید که حفره هایی در دیوار یا پنجره وجود داشته باشد.

طرح و رنگ  :  انتخاب رنگی که هارمونی دکوراسیون شما را له هم نزند امری بسیار مهم میباشد به همین دلیل توجه داشته باشید که میل پرده با دکوراسیون داخلی محل نصب هماهنگ باشد.

میل پرده

خرید چوب پرده

برای خرید چوب پرده میتوانید با مراجعه به پرده فروشی مصطفی عامری انواع مختلف چوب پرده را مطابق با سلیقه ی خود انتخاب کنید و همچنین میتوانید در بین چوب پرده های موحود اقدام به مقایسه ی کیفیت و قیمت آن ها کنید.

چوب پرده

نکات مهم خرید چوب پرده

جنس چوب پرده از سرو ، سندان ، بلوط و یا چوب های مصنوعی است . و حالا شما باید بدانید که کدام جنس چوب پرده بیشتر با شرایط محیط داخل خانه و طراحی شما مناسب است. همانطور که میدانید اندازه گیری قبل از خرید الزامیست و شما باید ابعاد دقیق پنجره ی خود را با دقت اندازه گیری کنید و سپس بعد از آن اقدام به خرید چوب پرده کنید. همچنین طرح و رنگ چوب پرده باید با بقیه دکوراسیون همخوانی داشته باشد.

از جنس و کیفیت چوب پرده قبل از خرید اطمینان حاصل کنید  چون قرار است مدت زمان زیادی از آن استفاده شود . قیمت چوب پرده ها متفاوت است و هرکدام طبق طرح و ویژگی های دیگر میتواند قیمت متفاوت تری داشته باشد.

نصب چوب پرده

برای نصب چوب پرده ابتدا نیاز به اندازه گیری دقیق پنجره دارید که این اندازه گیری شامل عرض و ارتفاع میشود. بعد از آن شما نیاز به پیچ رولپلاک و دریل دارید که اقدام به سوراخ کاری کنید که چوب پرده را در محل نصب ، پیچ کنید. توجه داشته باشید که قبل از سوراخ کردن با دریل نسبت به کجی و صافی چوب پرده دقت داشته باشید که به صورت متوازی با پنجره نصب شود.

در صورت نیاز از کسی که مهارت لازم را دارد کمک و یا مشاوره بگیرید زیرا اگر نصب شما به درستی انجام نشود منجر به تراشیدگی یا ناهمواری کارکرد پرده در جای خود میشود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *