مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

مشاوره و اندازه گیری در محل

مشاوره و اندازه گیری در محل

مشاوره و اندازه گیری در محل برای انواع پرده یکی از خدماتی است که کاملا حرفه ای و اصولی در پرده فروشی عامری انجام میگیرد بنابراین در هر مکانی که باشید بدون نگرانی در مورد حمل و نقل و محدودیت ها با پرده  فروشی عامری تماس بگیرید.

پرده فروشی مصطفی عامری با اهدافی منحصر به فرد در عرصه خدمات پرده فروشی فعالیت می‌کند. این فروشگاه با ارائه امکانات و خدمات ویژه به مشتریان، سعی در ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر در فرآیند خرید پرده دارد.

یکی از امتیازات ویژه این پرده فروشی، ارائه خدمت مشاوره رایگان توسط کارشناسان باتجربه است. بر اساس این خدمت، مشتریان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به فروشگاه، درخواست کنند تا یک کارشناس با نمونه پرده‌های مختلف به خانه یا محل اقامتشان بیاید. این کارشناس با توجه به نیازها و سلیقه مشتریان، به آنها مشاوره‌های لازم را ارائه می‌دهد. این خدمت به مشتریان امکان می‌دهد تا بهترین انتخاب را براساس فضای مورد استفاده داشته باشند و از جنس، طرح و کیفیت پرده‌های موجود آگاه شوند.

علاوه بر ارائه مشاوره رایگان، پرده فروشی مصطفی عامری امکان اندازه‌گیری در محل را نیز برای مشتریان فراهم می‌کند. در صورت تمایل، یک کارشناس با تجربه به خانه یا محل مورد نظر مشتری می‌رود و اقدام به اندازه‌گیری دقیق فضا می‌نماید. این اقدام از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اندازه‌گیری صحیح پرده‌ها باعث می‌شود تا پرده‌ها به طور کامل بر روی پنجره یا درب مورد نظر نصب شوند و هماهنگی بین ابعاد پرده و فضا به بهترین شکل صورت گیرد.

با انجام اندازه‌گیری در محل و دریافت نظرات مشتریان، پرده فروشی مصطفی عامری می‌تواند پس از طراحی سفارشی نیز اقدام کند. با توجه به طرح و الگوی دلخواه مشتری، پرده‌های منحصر به فرد و با کیفیت تولید و به آنها ارائه می‌شود.

نهایتاً، پرده فروشی مصطفی عامری خدمات نصب و راه‌اندازی نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد. پس از تولید پرده‌های سفارشی و آماده سازی آنها، یک تیم حرفه‌ای باز طرف پرده فروشی مصطفی عامری به محل مشتری می‌رود و پرده‌ها را با دقت نصب می‌کند. این اقدام از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا به مشتریان اجازه می‌دهد تا پس از خرید پرده‌های خود، نگرانی‌های نصب را نداشته باشند. به علاوه، تیم نصب ماهر و با تجربه می‌تواند اطمینان حاصل کند که پرده‌ها به درستی و به شیوه‌ای زیبا و حرفه‌ای نصب شده‌اند.

به این ترتیب، پرده فروشی مصطفی عامری با ارائه خدمات مشاوره رایگان، اندازه‌گیری در محل، طراحی سفارشی، نصب و راه‌اندازی، تمامی نیازهای مشتریان را در فرآیند خرید پرده برطرف می‌کند. این رویکرد منحصر به فرد و کیفیت بالای خدمات، به مشتریان اطمینان می‌دهد که آنها در انتخاب و نصب پرده‌ها، بهترین تجربه را خواهند داشت.

مشاوره و اندازه گیری در محل در مجموعه پرده سرای عامری

مشاوره و اندازه گیری در محل به صورت کاملا حرفه ای و در سریعترین زمان ممکن توسط مجموعه پرده سرای عامری به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع پرده در استان تهران می باشد . همچنین ارسال به سراسر کشور هم بصورت سفارش حضوری و تلفنی میسر می باشد . از مهمترین جنس های پرده می توان به پرده حریر ، پرده مخمل و پرده کتان اشاره نمود

لازم به ذکر است فروش پرده در وب سایت مجموعه عامری به 2 صورت پرده های آماده و یا اندازه گیری و نصب اختصاصی می باشد . همچنین برای مشتریانی که در استان تهران می باشند اندازه گیری و نصب بصورت رایگان انجام می شود.

بیشتر بدانید: نکات خرید پرده

"<yoastmark

مشاوره و اندازه گیری در محل

نکاتی برای اندازه گیری، دوخت و نصب پرده:

برای اندازه گیری، دوخت و نصب پرده می بایست قواعد اندازه­‌گیری انواع پرده ازجمله پنچره پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب و …به خوبی رعایت شود.

اندازه گیری پرده به عوامل مختلفی  بستگی دارد که عبارتند از: نوع پرده، نصب در قاب پنجره، نصب بیرون از قاب پنچره و …

اصولا برای نصب در پذیرایی ، از روش اندازه­‌گیری بیرون از قاب پنچره استفاده می‌کنند.

برای نصب برخی از انوع مدل پرده، از روش اندازه گیری پرده درون قاب پنچره استفاده می‌کنند  که می توان از پرده های لوردراپه، زبرا، کرکره‌ای و … نام برد.. نصب به این روش کمک می‌کند فضا بزرگ‌تر دیده شود و نمایی مدرن به فضا می‌دهد..

بیشتر بدانید: تفاوت پرده شید و زبرا

اندازه گیری در محل
اندازه گیری در محل_

مشاوره و اندازه گیری در محل برای انواع پرده

مشاوره و اندازه گیری در محل برای  انواع پرده های ایرانی و خارجی در کمترین زمان توسط پرده  فروشی عامری انجام می پزیرد.

مشاوره و اندازه گیری در محل برای انواع مدل ها ی پرده از قبیل:

انواع پرده های دستی و برقی

بامبو(حصیری) ، تصویری ، پلی دراپه ، لوردراپه

کرکره ، شید رول ، زبرا

ارائه پرده های ریموت دار

و ….

بیشتر بدانید: پرده چیست

"<yoastmark

مشاوره و اندازه گیری در محل راه حلی برای در امان ماندن از کرونا

در روزهایی که دنیا در گیر ویروس منحوس کرونا است بهترین روش برای تهیه کالا و انواع  لوازم مورد نیاز به صورت مجازی می باشد.

پرده  فروشی عامری  بستری را فراهم نموده است که مشتریان عزیز جهت انواع خدمات مرتبط با پرده از قبیل خرید پرده، مشاوره ، اندازه گیری ، نصب و … نیازی نباشد به بازار پرده فروشی ها مراجعه نمایند و می توانند خرید خود را در منزل از طریق تلفن و یا سایت در کمترین زمان انجام دهند .

انواع خدمات در پرده  فروشی عامری  بدین صورت می باشد :

  • طراحی و مشاوره
  • اندازه گیری
  • مشاهده پارچه در منزل و ثبت سفارش

پرده فروشی عامری

پرده  فروشی عامری که فعالیت خود را از سال 1381 آغاز کرده  با توجه به کیفیت کار توانسته مشتریان بی شماری را جذب نماید و تاکتون موفق به اجرا و نصب 1900 پروژه بسیار با کیفیت با رضایت بسیار بالای مشتریان شده است .  از این رو پرده سرای عامری به عنوان یکی از بهترین پرده فروشی های استان تهران در انواع سایت ها و مجلات معتبر معرفی گردیده است .و همواره با رشد و پیشرفت مطابق با جهت روز دنیا ، همگام با جهان در حال پیشرفت می باشد .

میتوانید با شماره تماس یکی از بهترین پرده فروشی در تهران، پرده فروشی عامری تماس حاصل فرمائید.

اطلاعات تماس

۰۹۳۷۱۲۳۶۰۰۷

۰۹۱۲۷۹۹۳۵۲۳

۰۹۰۳۲۹۶۱۸۱۸

برای مراجعه و بازدید حضوری نیز  می توانید از طریق آدرس ذیل اقدام نمایید:

پونک ، پاساژ بوستان ، طبقه اول ، دکوراسیون مصطفی عامری

Rate this post

13 پاسخ

  1. از دقت و اهمیتی که به جوانب پرده در این سایت پرداخته میشه واقعااا قابل تقدیره

  2. مشاوره و اندازه گیری قبل از دوخت پرده بسیار ضروریه خدمت بسیار ارزنده ای ارائه میکنید

  3. مشاوره و اندازه گیری در محل شما هم سر موقع انجام شده و اهمیتی که داده میشه خیلی خوبه واقعا راضیم

  4. مشاوره و اندازه گیری در محل به موقع انجام شد.ممنون از خدمات خوبتون

  5. مشاوره و اندازه گیری درمحل برای خرید پرده خیلی مهم است و خدمات سایت مصطفی عامری در این مورد عالیه.

  6. مشاوره و اندازه گیری پرده با دقت انجام شد. در مورد انتخاب جنس پرده خیلی خوب مشاوره دادن و من از خرید پرده از مصطفی عامری راضی هستم

  7. مشاوره و اندازه گیری پرده با دقت انجام شد. در مورد انتخاب جنس پرده خیلی خوب مشاوره دادن و من از خرید پرده از مصطفی عامری راضی هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *