قیمت انواع پرده اتاق کودک

گالری تصاویر نمونه پرده های اتاق کودک

با پرده‌های اتاق کودک مصطفی عامری، فضایی بی‌نظیر را به اتاق خواب کودک خود ببخشید. از طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تا کیفیت برتر، هر پرده‌ای انتخابی هوشمندانه برای زیبایی و شیوه در دکوراسیون اتاق فرزند شماست. با ما همراه شوید و از گالری تصاویر نمونه کارهای ما بهره‌مند شوید. انتخابی متفاوت برای فضایی خوشایند و زیبا!

مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

پرده برای اتاق کودک

برای ما بزرگ ترها پرده های اتاق تنها عناصری برای تنظیم میزان نور ورودی به اتاق و جلوه بخشیدن به دکوراسیون فضا هستند، اما برای کودکان به منزله ی مرز بین قلمروی آنها و دنیای بیرونی عمل می کنند. کودکان نسبت به بزرگسالان حساسیت های خاص خود را دارند و نمی توان تاثیراتی که عناصر مختلف دکوراسیون می توانند بر آنها داشته باشند، را نادیده گرفت. از این رو قبل از انتخاب پرده باید عواملی ازجمله سن و جنسیت کودک، ابعاد فضا و رنگ و طرح پرده متناسب با پالت رنگی اتاق مورد توجه قرار گیرند

 

پرده اتاق کودک

پرده زبرا اتاق کودک

پرده‌ زبرا انتخابی عالی برای اتاق خواب کودکان هستند. آنها بادوام، شیک هستند و می‌توانند به کنترل میزان نوری که وارد اتاق می‌شود کمک کنند. پرده های زبرا اتاق کودک همچنین بسیار شیک و بادوام هستند و برای کنترل نور گزینه ی خوبی به حساب می آیند. و اما نکته ای که قابل اهمیت است باید با توجه به سن کودک خودتان اقدام به انتخاب پرده کنید . اگر سن فرزند شما کم است بهتر است پرده هایی با طرح های ساده و ملایم تر از لحاظ رنگی انتخاب کنید و برای کودکان بزرگتر میتوانید پرده هایی با رنگ ها و طرح های شلوغ تر انتخاب کنید. وهمچنین به میزان نوری که میخواهید وارد اتاق شود هم دقت لازم را داشته باشید. 

امنیت کودک مهم ترین نکته در خرید پرده اتاق خواب

اگر کودک شما به تازگی تمرین راه رفتن را شروع کرده،

پس از یکایک عناصر دکوراسیون برای بلندشدن و حفظ تعادلش کمک خواهد گرفت.

 

پرده اتاق کودک

این یعنی انتخاب پرده هایی بلند برای اتاق او انتخاب مناسبی نخواهند بود.

اگر کودکی در این سن دارید، از انواع پرده کرکره ای با طرح ها و

رنگ هایی جذاب و فانتزی برای پنجره های اتاقش استفاده کنید.

این کرکره ها در کنار امن بودن و تنوع طرح و رنگ بالا، تنظیم نور خوبی نیز دارند.

پردهها را برای کودکانی در سنین بالاتر انتخاب کنید تا هم جلوه ی پیچیده تری به دکوراسیون اتاق خواب شان ببخشید و

هم فضایی مناسب برای پنهان شدن در زمان بازی کردن در اختیارشان قرار دهید.

بهترین گزینه قیمت انواع پرده اتاق کودک و تمامی بایدها و نباید های انتخاب پرده  را از پرده فروشی عامری بخواهید.

پرده اتاق کودک

کنترل نور ورودی برای حفظ آرامش خواب کودک 

خواب کافی از عوامل مهم در رشد کودکان محسوب می شود و

تنظیم میزان نور طبیعی ورودی به اتاق خواب کودک می تواند تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت خواب آنها بگذارد.

پس از انواع پرده هایی استفاده کنید که بتوانند بطور کامل جلوی ورود ناخواسته ی نور خورشید را به درون اتاق بگیرند و درنتیجه فضایی راحت برای خواب کودک فراهم کنند.

مناسب ترین جنس پرده برای اتاق خواب کودک

جنس پرده بر بافت و استایلی که به فضا می بخشد، میزان کنترل نور،

ماندگاری و نحوه ی شستشوی آن تاثیر می گذارد و به همین دلیل برای بسیاری در اولویت توجه قرار دارد.

  • پرده های پلی استری : این پرده ها از رایج ترین انواع پرده های مورد استفاده هستند و به دلیل ماندگاری بالا، قیمت مناسب و تنوع بالا در طرح و رنگ طرفداران زیادی دارند. اما برای اتاق کودک بهتر است از رنگ های تیره ی آن استفاده کنید، چرا که تمیز کردن لکه ها از روی آنها کار چندان راحتی نخواهد بود.

پرده اتاق کودک

 

  • پرده های کتان : پرده های کتان با جلوه ی لوکس و منحصربه فرد خود، گزینه ی بسیار خوبی برای اتاق نشیمن محسوب می شوند اما به دلیل قدرت تنظیم نور پایین گزینه ی مناسبی برای اتاق خواب کودک نیستند.
  • پرده های پنبه ای : پرده های پنبه ای با بافتی محکم جلوه ای زیبابه اتاق می بخشند، تنظیم نور خوبی دارند و مراقبت و شستشوی آنها نیز راحت است و همه ی این ویژگی ها از آنها گزینه ای مناسب برای اتاق خواب کودکان می سازند.

پرده های مخملی : پرده های مخملی با ضخامتی که دارند مانع قوی ای دربرابر هوای سرد، نور خورشید و حتی صدای بیرون خواهد بود. در مورد جلوه ی شیکی که به اتاق خواب می بخشند هم که جای بحث نیست اما برای استفاده از آنها به سبک دکوراسیون و پالت رنگی آن نیز دقت کنید تا انسجام آن آسیب نبیند.

یکی از مشکلات افراد در خرید پرده ، نداشتن اطلاعات کافی در انتخاب پرده برای هریک از قسمت های منزل می باشد. پرده فروشی مصطفی عامری ، راهنمایی های لازم در خصوص نکات مهم در پرده و قیمت انواع پرده اتاق کودک را انجام می دهد.

اندازه و ابعاد پرده اتاق خواب کودک

همانطور که در پیشتر به آن اشاره کردیم برای حفظ امنیت کودکان در سنین پایین تر ،

خرید کرکره یا پرده هایی که تنها تا لبه ی پنجره یا کمی پایین تر می رسند، توصیه می شود.

پرده اتاق کودک

اما برای کودکان در سنین بالاتر می توانید از پرده هایی که تا کف اتاق می رسند، استفاده کنید.

این پرده ها جلوه ای منسجم و مدرن به اتاق خواب کودک شما خواهند بخشید. خرید پرده در پرده فروشی مصطفی عامری.

چرا قیمت انواع پرده اتاق کودک ، حائز اهمیت است ؟ کمتر پرده فروشی در تهران به هنگام خرید ، شما را از نکات خرید پرده مطلع می سازد. پرده فروشی عامری شما را در انتخاب پرده برای منزلتان یاری می دهد.

سوالات متداول پرده اتاق خواب کودک

پیشنهاد می شود در زمان تهیه پرده مناسب برای اتاق خواب کودک،به غیر از زیبایی به فضای دکوراسیون خانه و جنس پرده دقت کنید. تا در آخر بهترین انتخابتون رو انجام دهید.

برای مثال اگر اتاق خواب فرزند شما نور گیر است و می خواهید نور کمتری داشته باشید، از پرده ضخیم استغاده کنید. و اگر برعکس این موضوع بود می توانید از پرده توری استفاده کنید.

با در نظر گرفتن این که پرده ها قسمت های زیادی از بخش عمودی دیوار را در بر می گیرند. اگر پرده سرتاسری و با ارتفاع کامل دیوار تهیه شود و طرح های عمودی در خود داشته باشد. سقف بلند تر به نظر می رسد و رنگ های روشن باعث بزرگ نشان دادن فضا شود.

پیشنهاد می شود هماهنگی بین سبک پرده اتاق خواب و همچنین چوب پرده با دکوراسیون خانه وجود داشته باشد. اگر مدل فرش خیلی شلوغ است، از پرده خلوت تر استفاده کنید. در انتخاب رنگ پرده اتاق خواب هم تناسب و هارمونی را مورد توجه قرار دهید.

به این مطلب امتیاز دهید:

5 پاسخ

  1. سلام واقعا پرده های متنوعی داشتن و قیمت خیلی خوب نسبت به جاهای دیگه ما که از خریدمون از فروشگاه مصطفی عامری خیلی راضی بودیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post