مزایا و معایب پارچه پرده ای دانتل

گالری تصاویر نمونه پرده های دانتل

با پرده‌های دانتل مصطفی عامری، فضایی بی‌نظیر را به خانه‌تان ببخشید. از طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تا کیفیت برتر، هر پرده‌ای انتخابی هوشمندانه برای زیبایی و شیوه در دکوراسیون اتاق پذیرایی شماست. با ما همراه شوید و از گالری تصاویر نمونه کارهای ما بهره‌مند شوید. انتخابی متفاوت برای فضایی خوشایند و زیبا در خانه‌تان!

مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

چگونگی انتخاب پرده توری

قبل از خرید پرده توری باید همان ابتدا تایین کنید که در چه محیطی می خواهید از آن استفاده کنید. بر خلاف باورعموم مردم پرده های توری هیچ موقع از مد نمی افتند و همیشه مد روز باقی می مانند؛ اما قبل از خرید و استفاده از آن باید از معایب و مزایا این نوع پرده و نحوه هماهنگی آن با دکوراسیون خانه اطلاعات کافی داشته باشید.

 

پرده دانتل

پرده های توری را معمولا از ترکیب مواد مختلف می سازند. ترکیبات آن ها معمولا شامل پلی استر و پنبه است که موجب دوام و کیفیت خوب پرده میشود.

پرده دانتل

یکی از مدل های پرده های توری، پارچه پرده ای دانتل است. این مدل مقداری با مدل های معمولی متفاوت است. این پرده از نخ های ابریشم تولید می شود و باعث مستحکم شدن آن میشود. این مدل به علت داشتن بافت درشت و مواد به کار رفته در آن، دید بسیار خوبی از محیط بیرون را ممکن میکند؛ البته همین بافت درشت نیز موجب معایبی هم می شود. مثلا این پرده به خاطر بافت خود ممکن است در جاهای مختلف و به اشیاء اطراف خود، گیر کند. این مدل نیز به خودی خود انواع مختلفی دارد و ممکن است از الیاف مصنوعی یا طبیعی درست شده باشد.

 

قیمت پارچه پرده ای دانتل

قیمت پارچه پرده ای دانتل به بسیاری از عوامل مرتبط با پارچه، مانند نوع پارچه، کیفیت، اندازه و طرح آن بستگی دارد. همچنین، بازار محل فروش و فصل خرید نیز می‌تواند بر روی قیمت تأثیرگذار باشد.

همچنین توجه داشته باشید که هزینه دوخت پرده نیز از قیمت پارچه تأثیرگذار است. در صورتی که می‌خواهید پرده‌ای با ابعاد ویژه داشته باشید، هزینه دوخت آن نیز افزایش خواهد یافت.

انواع مختلف پارچه پرده ای دانتل

پارچه پرده ای دانتل مدل های گوناگونی دارد. برخی از معروف ترین مدل های آن را در ادامه معرفی میکنیم:

 ساده

این مدل هماهنگی بیشتری را با اکثر خانه ها و دکوراسیون ها دارد. پرده ساده جلوه زیبا و بسیار شیکی دارد و یک رشته کوتاه نیز در بالای میله خود دارد که با استفاده از آن می توان پرده را در لبه بالایی چین دار کرد.

پانل

پرده پانل سفید یکی از بهترین گزینه ها برای اکثر خانه ها است. این مدل یعنی مدل پانل همان چیزی است که سلیقه شما آن را میپسندد.  مدل های پانل پرده های توری آماده ای هستند که فقط نیاز است آن ها را به میله پرده خانه خود متصل کنید. مدل این پرده با استاندارد های روز در قسمت پایین خود به صورت لبه دار در آمده است.

پنجره

این مدل از پارچه پرده ای دانتل مخصوص پنجره ها طراحی شده است. پنجره ها یکی از گزینه های مناسب برای اضافه کردن پرده های کوتاه تر هستند. می توان پرده های پنجره را به راحتی گره زد تا ظاهری زیبا تر داشته باشند. پرده های توری قدیمی هیچ کدام ظاهر خوبی نداشتند و مناسب نبودند؛ اما این مدل های جدید و مد روز بسیار زیبا اند و استفاده از آن ها برای پنجره می تواند یک انتخاب بسیار عالی باشد.

بادکنکی

این مدل یکی از گزینه های مناسب خرید است.  پرده های بادکنی روی میله ای مخصوص نصب میشوند و سپس به سبک بادکنکی دوخته می شوند؛ به همین خاطر بعد از دوخت پرده ها می توانید آن ها را به سادگی تنها با یک نخ بالا بکشید. این پرده ها وقتی به هم وصل می شوند حالتی زیبا به خود می گیرند.

 

پرده دانتل

 

مزایا و معایب پارچه پرده ای دانتل

پرده هایی که از پارچه پرده ای دانتل تولید می شوند، مزایایی دارند. برخی از مهم ترین مزایای پرده های دانتل عبارت هستند از:

مزایا

قیمت مناسب

قیمت مناسب یکی از مهم ترین مزایای این دست از پرده ها است. این مدل ها قیمت پایین تری نسبت به مدل های سنتی را دارا میباشند و تقریبا در هر پرده سراسس می توانید آن ها را پیدا کنید. این مدل در اکثر فروشگاه های آنلاین نیز موجود میباشد و می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

سایز مناسب

پرده هایی که از پارچه پرده ای دانتل تولید می شوند معمولا به آسانی نصب می شوند. این مدل ها به علت ماهیت خاصی که دارند با هر پنجره یا مکانی هم اندازه می شوند و لازم نیست نگرانی از این بابت داشته باشید.

زیبایی

این دسته از پرده ها شاید اگر به تنهایی مورد استفاده قرار بگیرند، کمی خشک و بی روح به نظر برسند؛ ولی اگر از مدل های چند لایه در آن استفاده کنید می توانید جذابیت خاصی به آن و اتاق خود ببخشید .

 

معایب

عایق بودن ضعیف

این دسته از پرده ها به علت این که پارچه های ضعیفی دارند به راحتی سرما و گرما را منتقل می کنند و می توانند محیط را بیش از حد گرم یا سرد کنند.

امنیت کمتر در حریم خصوصی

این پرده ها به علت شفاف بودن امنیت کمتری نسبت به دیگر پرده ها دارند. این مورد شاید برای آشپزخانه یا اتاق نشیمن مهم به نظر نیاید؛ اما قطعا در مکان هایی مانند حمام یا اتاق خواب مشکل ایجاد میکند و حداقل باید دو لایه از آن را استفاده کرد تا نتیجه بهتری گرفت.

عبور نور

نور از این دسته از پرده ها به راحتی عبور میکند. شاید این مورد به خودی خود مشکلی نداشته باشد؛ اما هنگامی که قصد داشته باشید تلویزیون تماشا کنید یا از کامپیوتر استفاده کنید احتمالا متوجه مشکل خواهید شد و شرایط را کمی برایتان دشوار می کند.

سوالات متداول پرده دانتل

پیشنهاد می شود در زمان تهیه پرده مناسب برای  خانه،به غیر از زیبایی به فضای دکوراسیون خانه و جنس پرده دقت کنید. تا در آخر بهترین انتخابتون رو انجام دهید.

برای مثال اگر منزلتان نور گیر است و می خواهید نور کمتری داشته باشید، از پرده ضخیم استغاده کنید. و اگر برعکس این موضوع بود می توانید از پرده توری استفاده کنید.

با در نظر گرفتن این که پرده ها قسمت های زیادی از بخش عمودی دیوار را در بر می گیرند. اگر پرده سرتاسری و با ارتفاع کامل دیوار تهیه شود و طرح های عمودی در خود داشته باشد. سقف بلند تر به نظر می رسد و رنگ های روشن باعث بزرگ نشان دادن فضا شود.

پیشنهاد می شود هماهنگی بین سبک پرده  و همچنین چوب پرده با دکوراسیون خانه وجود داشته باشد. اگر مدل فرش خیلی شلوغ است، از پرده خلوت تر استفاده کنید. در انتخاب رنگ پرده هم تناسب و هارمونی را مورد توجه قرار دهید.

به این مطلب امتیاز دهید:

26 پاسخ

  1. همیشه این سوال در ذهن میاد ک چه پرده ای بخریم تا هم ماندگار بشه و هم قدیمی نباشه، اطلاعاتی که در مورد پرده دانتل گذاشتید عالی و قابل استفاده بود برام.

  2. مقاله مزایا و معایب پارچه پرده ای دانتل بسیار کامل و کاربردی بود.

  3. اطلاعات خوبی در مورد مزایا و معایب پارچه پرده ای دانتل به دست آوردم

  4. در پرده فروشی مصطفی شما با مزایا و معایب پارچه پرده ای دانتل آشنا می شوید.

  5. برای آشنایی با مزایا و معایب پارچه پرده ای دانتل به پرده فروشی مصطفی عامری مراجعه کنید.

  6. پارچه پرده دانتل از نظر زیبایی بسیار زیبا می باشند ولی با توجه به معایبی که در مقاله شما به آن اشاره شده به علت عبور نور در خرید آن من را دو دل کرده است

  7. نکات مهمی رو در مورد پرده دانتل در سایت پرده فروشی عامری ذکر کردن

  8. در سایت پرده فروشی مصطفی عامری با مزایا و معایب پارچه پرده ای دانتل آشنا بشوید.

  9. من تا امروز اینا رو نمیدونستم در مورد پرده دانتل. چه سایت خوبی دارین

  10. بستگی داره در کدوم نقطه از کشور باشیم تا از مزایا و معایب پارچه پرده ای دانتل بتونیم استفاده درست ببریم. تو کویر باشی و پرده دانتل بزنی هلاااااااک شدی از گرما ولی تو شمال باشی عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post