مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

پرده فروشی آنلاین

پرده فروشی آنلاین

پرده فروشی مصطفی عامری به عنوان بزرگترین تولیدکننده پرده استان تهران شناخته میشود.

راهنمای کامل خرید پرده و پارچه آن از پرده فروشی آنلاین

آیا تا به حال برای خرید پرده به پرده فروشی آنلاین سر زده‌اید؟ یا اصلا می‌دانستید که می‌توان انواع پرده را از طریق نت پیدا کرده و سفارش داد. اگر این موضوع برایتان جذاب است، پیشنهاد می‌کنم این مطلب را تا انتها دنبال کنید. به شما قول می‌دهیم با خواندن این مقاله بعد از این خرید اینترنتی پرده را به رفتن به بازار ترجیح دهید.

بیشتر بدانید: کاتینگ پرده

چرا خرید از پرده فروشی آنلاین بهتر از حضوری است؟

خرید اینترنتی موضوع جدیدی نیست. با وجود گوشی‌های هوشمند کم کم وقت آن رسیده که همه مشاغل سنتی، شعبه آنلاین خود را هم افتتاح کنند. این کار علاوه‌ بر فروش بیشتری برای خودشان، کار مشتریان و خریداران را راحت می‌کنند. می‌پرسید چطور؟

مثلاً فرض کنید تغییر دکوراسیون منزل داده یا خانه جدیدی خریداری یا اجاره کرده‌اید. یا این‌ که نامزد کرده و در حال خرید جهیزیه هستید. برای تمامی این موارد نیاز است که پرده بخرید. در حالت معمول و البته سخت‌، به سراغ تک ‌تک پرده‌ فروشیهای شهر رفته و به دنبال پرده دلخواه خود می‌گردید.

اما راه ساده‌تری هم هست. کافی است وارد گوگل شده و کلمه پرده فروشی آنلاین را جستجو کنید. نتیجه مشخص است. انبوهی از فروشگاه اینترنتی پرده در مقابل چشمان شما ظاهر می‌شود. اکنون می‌توانید همه سایت‌ها را یکی ‌یکی بررسی کرده و پرده‌ای زیبا و شکیل را انتخاب کنید. این انتخاب با توجه به دلایل زیر بسیار بهتر و هوشمندانه‌تر از حالت حضوری است.

 

پرده فروشی آنلاین

دلایل برتری خرید اینترنتی پرده از خرید حضوری

تنوع فراوان

یکی از مهمترین دلیل برتری خرید آنلاین پرده، تنوع بسیار زیاد مدل‌ها در فروشگاه‌های آنلاین پرده است. به خصوص برای خریدارانی که در شهرها و مناطق کم امکانات زندگی می‌کنند، اهمیت بیشتری دارد. چرا که معمولا تنوع پرده در آنجا کمتر است.

بیشتر بدانید: شست و شوی پرده زبرا

مقایسه و بررسی

دلیل دیگر، امکان مقایسه انواع مدل‌های پرده با یکدیگر است. امروزه پرده فقط برای پوشش و جلوگیری از ورود نور نیست. بلکه یکی از المان‌های اصلی در دکوراسیون داخلی محل زندگی و کار محسوب می‌شود. بنابراین شما در یک پرده فروشی آنلاین می‌توانید انواع پرده‌ها را نظر جنس، رنگ، کارایی، قیمت و غیره شناخته و بهترین مدل پرده را خرید کنید.

کسب اطلاعات کامل درباره انواع پرده

در اکثر سایت‌های پرده فروشی‌ بخشی با عنوان مقالات یا وبلاگ وجود دارد که شما در آنجا می‌توانید کلی اطلاعات و دانستنی‌ها درباره انواع پرده‌ها به دست آورید. معمولا مطالبی نظیر نحوه شستشوی انواع پرده، چگونگی اندازه‌گیری پرده، معرفی انواع مدل پرده، بهترین نوع پرده برای اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه، محل کار و غیره در بلاگ‌ها وجود دارد.

 

بدون نیاز به خروج از منزل

دلیل مهم دیگر خرید اینترنتی پرده، راحتی شما است. زیرا نیازی به گشت و گذار طولانی و رفت‌ و آمد در این مواقع فقط کافی است در منزل یا هر جایی دیگر نشسته و به تنهایی یا همراه با دوستان و خانواده انواع پردها را ببینید و خرید کنید. با این کار نه تنها در وقت شما صرفه‌ جویی می‌شود بلکه مشکلاتی نظیر ترافیک و هزینه رفت‌ و آمد نیز نخواهید داشت.

بیشتر بدانید: بهترین مدل ریل پرده

مشاهده بهتر انواع پرده

در یک مغازه پرده ‌فروشی معمولا اکثر پرده‌ها به صورت تصویر در قالب آلبوم به شما نشان داده می‌شود که جزئیات کمی درباره هر یک نوشته شده است. اما در پرده فروشی آنلاین این طور نیست. اغلب برای هر مدل پرده تصاویر متعددی از زوایای گوناگون با رنگ‌های مختلف وجود دارد. همچنین در کنار هر یک اطلاعات دقیقی در مورد جنس، قیمت، محل مناسب برای استفاده و دیگر جزئیات نوشته شده است.

راهنمای جامع خرید اینترنتی پرده

حالا که فهمیدیم خرید پرده از پرده فروشی آنلاین بهتر است، شاید با خود بپرسید الان باید چکار کنم؟ برای خرید آنلاین پرده پیشنهاد ما به شما طی کردن مراحل زیر است:

 مرحله اول: انتخاب مدل پرده

در اولین قدم برای خرید پرده باید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای این کار ابتدا باید تعیین کنید که برای کجا پرده می‌خواهید! سپس با توجه به نوع، رنگ و سبک دکوراسیون از میان انواع مدل پرده حریر، مخمل، چاپی، زبرا، کرکره‌ای و غیره مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.

بیشتر بدانید: نصب میله پرده حمام

مرحله دوم: انتخاب فروشگاه اینترنتی پرده

این مرحله اصلی‌ترین قسمت از خرید اینترنتی هر محصولی از جمله پرده است. در این مرحله بسیار دقت کرده تا دچار مشکلات بعدی نشوید. با توجه به این که تعداد فروشگاههای اینترنتی پرده روز به روز در حال افزایش است، انتخاب یکی از آنها کار آسانی نیست. اما شما می‌توانید بر اساس معیارهایی که در ادامه به عنوان ویژگی‌های یک فروشگاه آنلاین معتبر، بهترین را انتخاب کنید.

11 ویژگی یک پرده فروشی آنلاین معتبر و عالی

  1. پشتیبانی
  2. مشاوره اعتبار
  3. داشتن آدرس دفتر ثابت و حضوری
  4. سابقه
  5. ضمانت
  6. تحویل به موقع
  7. قیمت‌های منصفانه
  8. تنوع بالا
  9. خوش خلقی
  10. کیفیت بالای پارچه و دیگر ملزومات پرده
  11. خیاطان حرفه‌ای

مرحله سوم: اندازه گیری پرده

پس از این که با کمک مشاوران پرده فروشی، مدل مورد نظر خود را انتخاب کردید، حالا نوبت به اندازه گیری پرده است. دقت در این مرحله هم در کیفیت و خروجی کار اهمیت زیادی دارد. در میان مدلهای پرده، انواعی هست که در متراژ ثابت به فروش می‌رسند. مثلاً پرده مخمل سایز140 × 280

براین نوع پردهها نیازی به اندازه گیری پنجره نیست. اما برخی دیگر این طور نبوده و باید برای ما طبق مدل درخواستی دوخته شود. در این موارد لازم است که خودتان محل نصب پرده را اندازه بزنید.

بیشتر بدانید: قیمت پرده های مناسب فصل تابستان

مرحله چهارم: ملزومات پرده

مسئله مهم دیگر در سفارش اینترنتی پرده، خرید لوازم پرده متناسب با مدل انتخابی است. در برخی از سایتهای پرده فروش آنلاین، امکان ملزومات آن هم هست.

پرده فروشی آنلاین

مهم‌ترین ملزومات پرده

  • چوب پرده
  • ریل (میل) پرده
  • گیره پرده
  • میل نما
  • یراق پرده
  • کتیبه پرده
  • و …

مرحله چهارم: ثبت درخواست

در این مرحله مطابق با ثبت سفارش فروشگاه انتخابی، اقدام به سفارش اینترنتی پرده می‌کنید. سپس پس از صدور فاکتور و واریز وجه، منتظر ارسال پرده خود می‌شوید.

بیشتر بدانید: انواع جنس پرده

Rate this post

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *