مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

پرده پانچ اتاق خواب

پرده پانچ اتاق خواب

انواع پرده های پانچ اتاق خواب

پرده پانچ اتاق خواب یکی از گزینه های تغییر دکوراسیون و زیبایی اتاق خواب ها میباشد . پرده پانچ  یکی از انواع پرده میباشد که ساده میباشند و با استفاده از حلقه در بالا آویزان میشوند . طرح پرده پانچ به شکلی است که در بالای آن سوراخ هایی با اندازه تعیین شده از یکدیگر زده میشود تا در آخر یک میله پرده از آن رد شود. معمولا برای اتاق خواب ها پرده پانچ طرح دار استفاده میشود که جزو پر طرفدار ترین پرده ها برای اتاف خواب ها میباشند. 

مدل پرده پانچ اتاق خواب

پرده پانچ دارای انواع مدل های مختلف میباشد که هر کدام در طرح ها و رنگ های مختلف طبق سلیقه ی انتخاب شما در دسترس میباشند. در ادامه با عکس ها و نمونه های مختلف به ادامه مطلب میپردازیم.

پرده پانچ اتاق خواب

پرده پانچ اتاق خواب

پرده پانچ اتاق خواب

پرده پانچ اتاق خواب

ویژگی های پرده پانچ اتاق خواب

پرده اتاق خواب می بایست دارای چند ویزگی خاص باشد که در ادامه با این ویژگی ها اشنا میشوید.

1-    کنترل نور اتاق خواب

پرده اتاق خواب به دلیل اینکه باید فضایی باشد که در آن نور کمتر نفوذ کند به همین علت باید از پرده ی استفاده شده برای اتاق خواب ضخامت لازمه را داشته باشد. پرده اتاق خواب پانچ میتواند در ساعاتی از روز که نور شدیدتری وارد اتاق میشود به راحتی آن را کنترل کند تا فضای اتاق خواب شما نور بهتری برای استراحت داشته باشد.

2-    پوشش پنجره ها برای حفظ حریم خصوصی

حفظ حریم خصوصی یکی از اصلی ترین دلایلی است که ما از پزده ها استفاده میکنیم به همین علت این موضوع برای اتاق خواب ها بیشتر مورد توجه قرار میگیرد. پوشش مناسب اتاق خواب و حفظ حریم خصوصی از ویژگی های خوب آن میباشد.

3-    طرح و رنگ پرده

تنوع رنگ در همه چیز هایی که برای دکوراسیون خانه استفاده میشود بسیار مهم است . معمولا در انتخاب پرده باید به بقیه دکوراسیون توجه داشته باشید که هارمونی رنگی اتاق خواب شما به هم نخورد و بتوانید بهترین رنگی که به ترکیب زیبایی اتاق خواب شما کمک میکند استفاده کنید. پرده های اتاق خواب معمولا ساده و یا با طرح های چاپی مثل عکس طبیعت و مناظر مختلف میباشد که به زیبایی اتاق خواب را چند برابر میکند.

پرده پانچ اتاق خواب

پرده پانچ اتاق خواب

پرده پانچ اتاق خواب

پرده پانچ اتاق خواب

طریقه اندازه گیری پرده پانچ اتاق خواب

قبل از خرید پرده پانچی اندازه ی مورد نظر خود برای عرض و ارتفاع پنجره داشته باشید. برای متر گرفتن عرض از یک طرف قاب پنجره تا جایی که پنجره تمام میشود اندازه گیری کنید. و همچنبن برای اندازه گیری ارتفاع باید متر را از سقف بگیرید تا 20 سانتی متر پایین تر از کف زمین اقدام به اندازه گیری کنید. به خاطر داشته باشید که پرده های پانچ برای زیبایی بیشتر هنگام نصب شدن باید مقداری چین داشته باشند. برای مثال فرض کنید عرض پنجره شما 150 سانتی متر باشد برای اینکه پرده مقداری چین داشته باشد 15 سانتی متر به هر طرف اضافه میکنیم که در مجموع اندازه ی پزده ما به 180 سانتی متر میرسد.

قیمت پرده پانچ اتاق خواب

قیمت پرده پانچ به عموانل مختلفی مثل اندازه که طبیعتا هر چه اندازه آن بزرگتر باشد قیمت آن بیشتر میشود و همچنین به جنس آن هم بستگی دارد که هر اگر جنس پرده پنبه ای باشد ارزان تر پرده با جنس ابریشمی خواهد بود. و مورد دیگر که باید در قیمت پرده در نظر گرفت طرح و کیفیت آن است که پرده پانچ هایی که ساده و بدون چاپ و طرح باشند قیمت کمتری دارند و هر چه کیفیت آن ها بالاتر باشد قیمت بیشتری نسبت به سایر پرده ها دارند. شما میتوانید با شماره هایی که در سایت قرار گرفته اند با ما تماس بگیرید و از قیمت دقیق پرده پانچی مطلع شوید.

سخن آخر

انتخاب پرده مناسب برای اتاق خواب میتواند تاثیر زیادی در آرمش و زیبایی دکوراسیون داسته باشد . پرده پانچ یک انتخاب محبوب برای اتاق خواب ها محسوب میشود که دلیل آن سادگی ، کارایی و تنوع است . همچنین شما میتوانید برای فراهم کردن یک فضای دنج تر برای اتاق خواب پرده پانچ را با پرده های حریر یا والان ترکیب کنید و برای تنظیم ارتفاع هم میتوانید از نوار پرده استفاده کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *