مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

فروش لوازم پرده

فروش لوازم پرده

فروش لوازم پرده در سایت پرده فروشی مصطفی عامری به آن می پردازیم.

هنگام خرید یا فروش لوازم پرده و همچنین خود پرده لازم است که اطلاعات کافی در رابطه با این موارد داشته باشیم .

فروش لوازم پرده

در رابطه با فروش لوازم پرده یا خرید آن باید به جنس ، کیفیت و قیمت مناسب آن دقت ویژه ای داشته باشیم . همچین از جایی خرید کنیم که پاسخگوی نیاز مشتری نیز باشند و کیفیت اجناس خود را تضمین کنند . شما میتوانید در صورت نیاز با کارشناسان سایت ما ینی مصطفی عامری در تماس باشید و از مشاوره های ما نیز بهره کافی را ببرید . حال در ادامه نیز نکاتی را در رابطه با خریدپرده  ، خرید پرده در تهران ، برای شما در این مقاله ذکر کردیم .

بیشتر بدانید: قیمت پرده کافی شاپ

خرید پرده

پرده علاوه بر پوشش پنجره و تنظیم نور، یکی از اجزای اصلی دکوراسیون داخلی منزل محسوب می شود. که جلوه بینظیری به فضا می‌ دهد. نکته مهم در انتخاب پرده مناسب برای پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب و اتاق کودک هماهنگی آن با دکوراسیون، اجزا و وسایل دیگری که در منزل وجود دارند است.

نکاتی در رابطه با خرید پرده مناسب

در هر صورت پس از مدتی پرده‌ها در هر فضایی که نصب شوند، کثیف می‌شوند. برای شستشوی پرده مخصوصا اگر پرده‌های منزل شما جنس حساسی دارند، ریسک نکنید و آن را به خدمات شستشوی پرده بسپارید.

لوازم پرده زبرا

لوازم پرده زبرا شامل انواعی از لوازم مورد نیاز برای نصب و استفاده از پرده زبرا است. پرده زبرا یا پرده آهنربایی یک نوع پرده داخلی است که با استفاده از نوارهای افقی از جنس آهنربا، قابلیت تنظیم نور و حفاظت از حریم خصوصی را فراهم می‌کند. برخلاف بسیاری از پرده‌های داخلی، پرده زبرا نیاز به لوازم خاصی برای نصب و استفاده ندارد، با این حال برخی لوازم برای افزایش کارایی و زیبایی پرده زبرا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برخی از لوازم پرده زبرا عبارتند از:

  1. نوار آهنربا: این نوارها از جنس آهنربا بوده و برای تنظیم پرده زبرا به کار می‌روند. این نوارها در اندازه‌های مختلف و با طول‌های متفاوت در بازار عرضه می‌شوند.
  2. سیستم نصب: پرده زبرا با استفاده از یک سیستم نصب ساده و قابل حمل نصب می‌شود. این سیستم شامل پیچ و مهره، کلیپس و چسب مخصوص است.
  3. سهامیز: سهامیزها یا همان کلیپس‌ها برای نگهداشتن نوارهای آهنربای پرده زبرا به کار می‌روند. این کلیپس‌ها در اندازه‌های مختلف و با طرح‌های متنوع و در رنگ‌های متفاوت در بازار عرضه می‌شوند.
  4. قلاب‌های آهنربا: قلاب‌های آهنربای پرده زبرا برای اتصال نوارهای آهنربا به سیم پرده استفاده می‌شوند. این قلاب‌ها نیز در اندازه‌های مختلف و با طرح‌های متفاوت در بازار قابل تهیه هستند.
  5. سیم پرده: پرده زبرا با استفاده از یک سیم پرده که به دو طرف دیوار یا سقف نصب می‌شود، تعلیق می‌شود. این سیم پرده همچنین باید با نوارهای آهنربا به کار برود.
  6. خرگوشی: خرگوشی‌ها یا همان رینگ‌های پرده، برای اتصال پارچه پرده به نوارهای آهنربای پرده زبرا به کار می‌روند. این رینگ‌ها در اندازه‌های مختلف و با طرح‌های متنوع در بازار موجود هستند.
  7. مهره‌های پرده: مهره‌های پرده برای نصب پرده زبرا به دیوار یا سقف استفاده می‌شوند. این مهره‌ها در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف و با مواد متنوعی مانند پلاستیک و فلز در بازار عرضه می‌شوند.
  8. مهره‌های آهنربا: برخی از پرده‌های زبرا دارای مهره‌های آهنربا هدف ایجاد زیبایی و تنظیم بهتر نور، می‌باشند. این مهره‌ها برای نصب نوارهای آهنربای پرده زبرا به کار می‌روند و در بازار به صورت جداگانه عرضه می‌شوند.

بیشتر بدانید: دوخت پرده در نارمک

تناسب پرده با فضای مورد نظر

انتخاب پرده برای پرده پزیرایی ، پرده آشپزخانه و اتاق خواب باید طبق ویژگی‌های فضای مورد نظر انجام شود. پرده‌ای که برای سالن پذیرایی انتخاب می‌کنید، باید جلوه خاص و زیبایی را به فضا بدهد. سایر اجزای دکوراسیون پذیرایی از جمله فرش، مبلمان و تزئینات داخلی مانند کاغذ دیواری را در نظر بگیرید. اگر پارچه مبلمان شما طرح‌دار است، شاید بهتر باشد پرده‌ای ساده انتخاب کنید.

پرده‌های مخمل ، پوشانندگی و ظاهر زیبایی خوبی دارند و دید ساختمان‌های دیگر را نیز محدود می‌کنند. در صورتی که انتخاب شما پرده مخملاست . معمولا برای زیر آن پرده تور یا حریر نازک در نظر رفته می‌شود تا در طول روز بتوان از نور طبیعی برخوردار شد.

معمولا برای پرده آشپزخانه از پرده‌های زبرا کرکره یا پشت دری استفاده می‌شود. پرده‌های زبرا در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی در بازار عرضه میشوند و به راحتی می‌توانید پرده‌ای متناسب با فضای آشپزخانه انتخاب کنید. این پرده‌ها آلودگی و چربی را کمتر به خود میگیرند و شستشوی آن ها نیز راحت است.

اتاق خواب، مکانی دنج و آرام برای استراحت، خواب و تجدید قوا است. اگر به نور زیاد حساس هستید از پارچه‌هایی با رنگ‌های تیره استفاده کنید تا فضا تاریک‌تر شود. برای اتاق کودکان، طرح‌های شاد و یا طرح انیمیشن‌های مورد علاقه کودکان را انتخاب کنید تا برایشان جذابیت داشته باشد.

بیشتر بدانید: دوخت پرده در مولوی

جنس و رنگ پرده

قبل از خریدپرده حتما درباره جنس آن تحقیق کافی را نیز انجام دهید. جنس پرده علاوه بر تاثیری که در جلوه و زیبایی آن دارد؛ زمان شستشوی آن اهمیت زیادی پیدا می‌کند. اگر جنس پرده دارای کیفیت مناسبی نباشد، پس از شستشو ظاهر و جلوه اولیه خود را از دست می‌دهد و شما را مجبور به صرف هزینه مجدد خواهد کرد.

برای انتخاب رنگ پرده سالن پذیرایی حتما به تناسب رنگ آن با دیگر وسایل و اجزای دکوراسیون داخلی منزل دقت کنید. طراحان داخلی توصیه می‌کنند از رنگ‌های خنثی استفاده کنید تا به راحتی با رنگ دیگر وسایل هماهنگ شود.

اگر پارچه مبلمان منزل شما طرح ‌دار است یا از کاغذ دیواری طرح‌دار برای پوشش دیوارها استفاده کرده‌اید، پارچه پرده را‌ ساده انتخاب کنید. طبیعی است پرده طرح‌دار در فضای ساده جلوه بیشتری خواهد داشت.

یکی از کاربردهای مهم پرده، حفظ دمای داخل خانه است. پرده‌های ضخیم مانند پرده مخمل از ورود سرما به داخل منزل جلوگیری می‌کنند و در فصل گرما نیز به حفظ خنکی باد کولر در فضا کمک می‌کنند. ممکن است بخواهید از پرده نازک برای پوشش پنجره اتاق‌ها استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید پرده نازک حتما باید دارای نوار سربی باشد تا اصطلاحا به خوبی، ریزش داشته باشد و نمای زیبایی به محیط ببخشد.

نکته دیگری که درباره پرده‌های نازک اهمیت ویژه ای دارد ، چروک شدن آن است. پرده‌ای انتخاب کنید که پس از شستشو، کمتر چروک شود و نیاز به اتو کردن نداشته باشد. اگر پرده را پس از شستشو به صورت نمناک نصب کنید به میزان زیادی از چروک شدن آن جلوگیری می‎‌کنید.

اگر پنجره شما مدت زیادی در معرض نور خورشید قرار میگیرد ؛ حتما پرده‌ای باکیفیت خریداری کنید تا در اثر تابش نور دچار رنگ‌پریدگی و پوسیدگی نشود.

بیشتر بدانید: سایت فروش پرده

زمان مناسب برای نصب پرده

زمان نصب پرده در خانه چه موقغی است؟ ممکن است به تازگی به خانه جدید خود اسباب کشی کرده باشید و یا خانه خود را رنگ آمیزی کرده باشید و یا بخواهید خانه خود را گردگیری کنید. در این صورت همیشه این را بخاطر داشته باشید که آخرین چیزی که باید به مرتب کردن و نصب کردن آن بپردازید، پرده پنجره هاست. زیرا شستن و تمیز کردن پرده زمان بر و تقریبا پرهزینه است.

پس بهتر است دقت کنید که حتما پرده را در آخرین مرحله از گردگیری خانه آویزان کنید. از طرفی تا رنگ دیوارها به طور کامل خشک نشده، پرده ها را نصب نکنید.

پرده آشپزخانه نیز نباید تا پایین پنجره برسد چرا که معمولا مقدار زیادی چربی را به خود جذب می کند. به ویژه اگر پرده شما در قسمت بالایی یا در کنار هود آشپزخانه نصب شده باشد، حتما باید پرده را بافاصله از قسمت انتهایی پنجره نصب کنید.

بیشتر بدانید: دوخت پرده در پاسداران

Rate this post

22 پاسخ

  1. مقاله عالی بود و و اقعا قیمتاشون هم نسبت به بقیه بهتره ممنون از مصطفی عامری

  2. اگه امکان داره در مورد روش نگهداری در مورد پرده آشپزخانه هم مطلب بذارید.

  3. عرضه لوازم مورد نیاز برای پرده هم یکی از خدمات خوبتون هست، من خودم پون نور آفتاب به ریل و.. می تابه زیاد پیش میاد که در فاصله زمانی کوتاهی فرسوده بشه شکننده شود.

  4. چقدر خوب که سایت شما علاوه بر پرده لوازم پرده هم میفروشه و این عالیه

  5. فروش لوازم پرده با بهترین کیفیت در سایت مصطفی عامری انجام می شود که خیلی عالی است.

  6. درکنار کیفیت خوب پرده باید از لوازم جانبی خوب هم استفاده کنیم تا نمای زیباتر و دوام بالاتری داشته باشه

  7. سلام . خودتون لوازم پرده رو میفروشین؟ برای نصب پرده هم تشریف میارین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *