مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

نصب پرده پانچی

نصب پرده پانچی

نصب پرده پانچی

در این نوشته به توضیح در مورد نصب پرده پانچی توسط پرده فروشی مصطفی عامری می پردازیم. پرده پانچ یکی از بهترین و مدرن ترین نوع پرده هایی برای افراد سخت پسند می باشد. این نوع پرده برای تمامی مکان ها اعم از پذیرائی،اتاق خواب،آشپزخانه و مراکز اداری مناسب است. مهمترین دلیلی که این پرده را مشهور کرده است سوارشدن بر بر روی حلقه ها می باشد. این ساختار موجب زیبایی و در عین حال نصب آسان این نوع پرده گردیده است. پرده پانچ از بهترین و زیباترین پرده های تزئینی است. به همین علت موجب انتخاب این پرده به عنوان راحت ترین نوع پرده شده است.

نصب پرده پانچی

انواع پرده های پانچی

این نوع پرده ها نیز مانند سایر پرده ها دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه به تشریح انواع دسته بندی های آن می پردازیم.

پرده های پانچی ساده

این نوع پرده ها هیچگونه طرح و نقشی را نداشته و به صورت کاملا ساده دوخته می شوند. این دسته از پرده ها بدون رنگ بوده و برای مکان هایی که می خواهید طرحی ساده و بدون دیزاین خاص باشد مناسب است.

پرده های پانچی گل دار

این نوع پرده دارای پارچه هایی طرح دار و گل دار می باشد.معمولا از طرح های طبیعت برای طرح این نوع پرده ها استفاده می شود. زیبایی این نوع پرده به جهت استفاده از گل ها و مناظر طبیعی می تواند جلوه ای خاص به مکان مورد نظر شما بدهد.

پرده های پانچی راه راه

برخی از مدل های پرده پانچی دارای طرح راه راه بوده و بنابر سلیقه مناسب مکان هایی است که دارای فضای کوچکی است. استفاده از طرح راه راه می تواند مکان های کوچک را بزرگ جلوه کند و به فضاسازی اتاق کمک نماید.

پرده های پانچی داماسک

این نوع پرده ها دارای طرح هایی ترکیبی می باشد. به همراه داشتن تصاویر شاخ و برگ ها و وجود طرح های فانتزی  مشخصه اصلی این نوع پرده پانچی می باشد. این نوع پرده ها را برای مکان های لوکس پیشنهاد می دهیم.

طریقه نصب پرده پانچی

نصب پرده پانچی یک فرآیند ساده است که هر کسی می‌تواند آن را به راحتی انجام دهد. در زیر به شرح مراحل نصب پرده پانچی اشاره می‌کنیم:

  1. ابتدا پنجره را با یک پارچه تمیز کنید تا هر گونه گرد و غبار یا روغنی که ممکن است باعث کاهش چسبندگی پرده شود، برداشته شود.
  2. قطعات پرده پانچی را باز کنید و قسمت‌های مختلف را بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که همه قطعات موجود هستند و سالم هستند.
  3. قطعه داربست را به بالای پنجره نصب کنید. در صورتی که پنجره شما دارای قالبی برای داربست نباشد، می‌توانید با استفاده از پیچ و مهره یک قالب ساده برای آن بسازید.
  4. پرده پانچی را از بالا به پایین نصب کنید. ابتدا بخشی از پرده را به داربست بالایی متصل کنید و سپس پرده را به پایین کشیده و به داربست پایینی متصل کنید. پس از اتصال دو طرف پرده به داربست، باید پرده را به طور مرتب به هم بچسبانید تا بیشترین تحمل را داشته باشد.
  5. بعد از اینکه پرده به داربست نصب شد، می‌توانید نوارهای شناور را به آن بچسبانید. این نوارها به همراه پرده حرکت کرده و باعث ایجاد جلوه‌ای زیبا می‌شوند.
  6. در نهایت، پرده را با کمک راهنمایی تنظیم کنید تا به راحتی باز و بسته شود و به زیبایی فضای داخلی کمک کند.

در هنگام نصب پرده پانچی، بهتر است دقت کافی به کار گرفته شود تا پرده به درستی نصب شده و برای شما کارآمد باشد. با انجام این مراحل، می‌توانید به راحتی پرده پانچی را به پنجره خود نصب کنید.

نصب پرده پانچی

علت انتخاب پرده های پانچی چیست؟

با توجه به مواردی که ابتدا بیان شد دلایلی وجود دارد که منجر به انتخاب پرده های پانچی می گردد که به شرح آن می پردازیم.

1-آسان بودن نصب

نصب پرده پانچی با توجه به وجود طرح های ساده و استفاده از حلقه های پانچ بسیار ساده است. این امر موجب شده در هنگامی که ما میخواهیم پرده را جهت شستشو جدا کنیم به راحتی بتوانیم این کار را انجام دهیم. برخلاف سایر مدل ها که نصب ان ها بسیار زمان بر بوده و سختی های خاص خود را دارد،این مدل به روشی کاملا آسان نصب می گردد.

2-کاهش هزینه

دومین رکن که منجر به خرید پرده های پانچی می گردد مقرون به صرفه بودن آن است. پرده های پانچی ظاهر ساده و دارای طحرح های مختلفی هستند و نصب آنها پیچیدگی چندانی ندارد. این نوع پرده ها از لحاظ میزان مصرف پارچه هم نسبت به پرده ای پرچین،پارچه های کمتری مصرف می نمایند. به همین خاطر در هزینه های ناشی از خرید پرده  و دوخت های پیچیده به صرفه می باشد.

3-شستشوی راحت

شستشوی آسان به عنوان یکی از مهمترین معیارها موجب خرید این نوع پرده شده است. این نوع پرده به دلیل سادگی و استفاده کم پارچه و سبکی این امکان را که به راحتی شسته شود را دارد. حمل و شستشوی این نوع پرده به مراتب آسان تر از انواع دیگر پرده ها می باشد. نداشتن چین ها در پارچه این نوع پرده منجر به عدم جذب گرد و غبار شده است.

4-ماندگاری بالا درچاپ طرح ها

با توجه به پیشرفت تکنولوژی های امروزی در صنعت چاپ استفاده از آن به روی پرده ها نیز مرسوم شده است. استفاده از مدل ها و طرح های گوناگون چاپی با بهره گیری از اصل مالندگاری از دیگر علل انتخاب این نوع پرده می باشد.

5-تنوع د رطرح بندی و رنگ بندی

استفاده از ایده های مختلف در دوخت و پیاده سازی طرح ها و رنگ های مختلف منجر به انتخاب بسیاری از سخت پسندان شده است. استفاده از حلقه ها برای نصبی آسان و متریال های متنوع این نوع پرده را زبان زد کرده تا نظر طرفداران بسیاری را به خود جلب نمایند. امروزه با وجود فروش اینترنتی در فروشگاه های پرده فروشی و نمایان شدن طرح ها و رنگ های مختلف امکان انتخاب پرده های پانچی به راحتی میسر است.کافیست فقط زمانی رابرای جستجوی این نوع پرده در پرده فروشی عامری صرف نمایید تا از بهترین محصولات با طرح ها و رنگ های مختلف بهره ببرید.

نصب پرده پانچی

مهمترین رکن در نصب پرده پانچ حلقه های آن بوده که در این بخش به آن می پردازیم.برای پانچ کردن پرده ها از دستگاه مخصوصی استفاده می شود.در هنگام دوخت این نوع پرده ایتدا نوار زانفیکس را روی پرده دوخته تا حالت صاف بودن به خود بگیرد.پس از آن با استفاده از دستگاه مخصوص حلقه ها را بر روی پرده پانچ، تا روی آن فیکس شود.معمولا از یک معیاری برای فاصله گذاری مشخص برای پانچ حلقه استفاده می گردد.میله های پرده انتخابی شما متناسب با میزان ابعاد مکان مور نظر شما در نظرگرفته می شود.این میله ها پس از نصب آن از میان حلقه های پانچی بر روی پرده عبور می کند.چین خورده ها بر روی پرده متناسب با نیاز شما و نمای پرده بر روی پنجره تغییر می کند. پس از انجام عملیات فوق به راحتی پرده قابل نصب است.

نصب پرده پانچی

نتیجه گیری و سخن آخر

پرده یکی از مهمترین ارکان زیباسازی محیط هرخانه ای است.پرده فروشی مصطفی عامری به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید پرده در تهران در طرح ها و نقش های مختلف خدمات فروش،دوخت و نصب را ارائه می دهد.به کاربردن پرده پانچ و نصب آن ها در زیبایی اتاق خواب ها و محیط پذیرائی و هر مکان دیگری موثر است. از بارزترین مزایای صدرالاشاره می توان به دوخت ساده و حمل و نقل اسان و شستشوی راحت آن پرداخت.در این نوشته هدف ما آشنایی با نوع و نصب پرده پانچی به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین انواع پرده های بازار بود که امیدواریم در این راستا بتوانیم نکات قابل توجهی را ارائه کرده باشیم.پرده فروشی مصطفی عامری در این زمینه خدمات مشاوره ای خوبی را ارائه نموده است.بنابر سلیقه شما بهترین دوخت و مناسب ترین قیمت را برای پرده های پانچ ارائه می دهد.زمانی که به پرده فروشی مصطفی عامری مراجعه می نمایید حتما ابعاد دقیق پنجره خود را بازگو کنید تا بهترین و شیک ترین نوع و مدل پرده پانچ به شما ارائه شود.مثلا اگر پرده مخصوص به اتاق خواب را می خواهید با یک نوع متریال و رنگ و طرح و در مورد مکان های دیگر نیز با یک نوع طرح و رنگی مواجه خواهید شد. از اهداف این فروشگاه  ارائه مناسب ترین نوع و طرح به همه عزیزان و کسب رضایت خاطر همه مشتریان می باشد.

 

پل ارتباطی پرده فروشی مصطفی عامری با شما

راه های تماس با پرده سرای ارزان مصطفی عامری

میتوانید با شماره تماس یکی از بهترین پرده فروشی در تهران، پرده فروشی عامری تماس حاصل فرمائید.

اطلاعات تماس

۰۹۳۷۱۲۳۶۰۰۷

۰۹۱۲۷۹۹۳۵۲۳

۰۹۰۳۲۹۶۱۸۱۸

برای مراجعه و بازدید حضوری نیز  می توانید از طریق آدرس ذیل اقدام نمایید:

پونک ، پاساژ بوستان ، طبقه اول ، دکوراسیون مصطفی عامری

 

سوالات متداول:

آیا این نوع پرده در همه پرده فروشی ها موجود است؟

بله اکثر پرده فروشی ها دارای این نوع پرده هستند و پرده فروشی عامری با افتخار نسبت به عرضه این پرده با کیفیت و قیمت مناسب اقدام می کند.

چگونه در اسرع وقت می توانم این پرده را خریداری کنم؟

ما با فراهم کردن شرایط خرید اینترنتی و حضوری نسبت به مشاوره این پرده در خدمت همه مشتریان محترم هستیم و در اسرع وقت با سفارش شما به دست شما می رسانیم.

حداکثر متراژ این پرده ها چقدراست؟

ما با توجه به سفارش مشتری  ابعاداعلامی می توانیم بدون محدودیت متراژ متناسب را پیشنهاد دهیم.

 

Rate this post

8 پاسخ

  1. پرده های پانچی بسیار زیبا بودن نصب این مدل پرده رو برای منزلم انتخاب کردم خیلی راضیم بسیار شیک وزیبا

  2. نصب پرده پانچی توسط سایت مصطفی عامری با قیمت عالی انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *