مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

پرده ساده و شیک پذیرایی

پرده ساده و شیک پذیرایی

برای زیبا تر شدن محیط پذیرایی و همچنین داشتن هارمونی بین بقیه وسایل خانه، پرده پذیرایی نقش بسیار مهمی دارد. مدل های پرده پذیرایی دارای گوناگونی فراوانی هستند، اما اگر شما هم جرو آن دسته از افراد خوش سلیقه هستید به احتمال زیاد سراغ یک پرده ساده و شیک پذیرایی میروید که ما در این مقاله به شما برای یک انتخاب درست و آشنایی با تنوع پرده های ساده و شیک کمک میکینم. پس با ما همراه باشید 😉

ویژگی پرده های ساده و شیک پذیرایی

سادگی: یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب ما برای پرده ساده همین سادگی آن هاست که این پرده بدون نقش و نگار های شلوغ و پیچیده حالت مینمیال دارند که فضای خانه را دلنشین میکنند.

رنگ‌های خنثی: در پرده های ساده شما هیچوقت رنگ هایی که به سختی با بقیه دکواراسیون هماهنگ میشوند پیدا نمیکنید. این پرده ها رنگ های خنثی دارند مثل سفید، کرم، شیری، بژ و خاکستری قابل دسترس میباشند.

مدل‌های متنوع: پرده‌های ساده و شیک پذیرایی در مدل‌های متنوعی مانند پرده‌ پانچ ساده ، پرده‌های ریلی، پرده‌های زبرا و پرده‌های شید عرضه می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود، مدل مناسب را انتخاب کنید.

پرده ساده و شیک پذیرایی

قیمت پرده ساده و شیک پذیرایی

قیمت پرده پذیرایی جدید به عوامل مختلفی بستگی دارد که این موارد بستگی به جنس ، مدل و یا اندازه ی آن بستگی دارد. معمولا جنس هایی مثل مخمل ، ابریشم و یا حریر از بقیه گران تر هستند و همچنین اگر اندازه ی بزرگتری برای پرده در نظر داشته باشید قیمت آن بالاتر میرود و علاوه بر اندازه نیز اگر سراغ یک برند معروف بروید باید هزینه ی بیشتری را برای پرده پرداخت کنید.

پرده ساده و شیک پذیرایی

پرده پانچ ساده و شیک پذیرایی

پرده های پانچ ساده و شیک از محبوب ترین و راحت ترین پرده ها برای نصب هستند.این پرده ها دارای سادگی و ظرافت بی نظیری هستند و به خانه ی شما یک ظاهر مینیمال میبخشند. پرده های پانچ بسیار راحت نصب میشوند و در هنگام شستشو به راحتی میتوانید آن را از چوب پرده بیاورید و بشویید.این پزده ها علاوه بر پذیرایی برای پرده اتاق خواب نیز گزبنه محبوبی محسوب میشوند.

پرده پانچ ساده و شیک پذیرایی

پرده کرکره ای ساده و شیک پذیرایی

یکی از گزینه های جذابی که میتوانید سراغ آن بروید پرده کرکره ای ساده و شیک پذیرایی میباشد. پرده کرکره ای طرفدار های زیادی دارد و برای کسانی است که میخواهند یک تنوع جذاب برای پذیرایی خود داشته باشند. این پرده ها کنترل نور خوبی دارند و علاوه بر زیبایی محیط، یک فضای کم نور و آرام را ایجاد میکنند.

پرده کرکره ای ساده و شیک پذیرایی

بهترین رنگ پرده ساده و شیک پذیرایی

انتخاب بهترین رنگ پرده ساده و شیک برای پذیرایی به عوامل مختلفی بستگی دارد، در اینجا چند نمونه از بهترین رنگ‌های پرده ساده و شیک برای پذیرایی آورده شده است:

  • سفید: رنگ سفید رنگی خنثی و کلاسیک است که به راحتی با هر سبک دکوراسیونی ست می‌شود. این رنگ فضا را روشن‌تر و دلبازتر نشان می‌دهد.
  • کرم: رنگ کرم رنگی گرم و صمیمی است که به فضای پذیرایی شما آرامش می‌بخشد. این رنگ به خوبی با رنگ‌های چوبی و قهوه‌ای ست می‌شود.
  • شیری: رنگ شیری رنگی روشن و لطیف است که به فضای پذیرایی شما ظرافت و زیبایی می‌بخشد. این رنگ به خوبی با رنگ‌های آبی و سبز ست می‌شود.
  • خاکستری: رنگ خاکستری رنگی خنثی و مدرن است که به فضای پذیرایی شما جلوه‌ای شیک و امروزی می‌بخشد. این رنگ به خوبی با رنگ‌های زرد و بنفش ست می‌شود.

پرده کرکره ای ساده و شیک پذیرایی

سخن پایانی

در نهایت به یاد داشته باشید که این شما هستید که طبق سلیقه ی خود و دکوراسیون خانه باید یک انتخاب مناسب داشته باشید. پرده ساده و شیک پذیرایی میتواند یک انتخاب خوب برای شما باشد و همچنین رنگ های خنثی باعث آرامش محیط خانه میشود.در پرده فروشی مصطفی عامری با مشاوره رایگان در منزل و با توجه به انتخاب شما در رنگ، بهترین پرده با متریال عالی برای شما آماده میشود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *