مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

ریل بیمارستانی و هتلی ، بهترین مدل ها کدام است ؟

ریل بیمارستانی و هتلی ، بهترین مدل ها کدام است ؟

ریل بیمارستانی و هتلی ، بهترین مدل ها کدام است ؟ در سایت مصطفی عامری به بررسی و تحلیل آن می پردازیم .

ریل های  بیمارستانی و هتلی  ،بسیار کاربردی هستند . این ریل ها برای هر فضا و هر نوع سبک دکوراسیونی قابل استفاده می باشند . ریل های بیمارستانی و هتلی ، یکی از ملزومات مهم و اساسی برای پرده های هتلی و بیمارستانی می باشند و فارغ از اندازه و مدلشان برای هر فضایی کارایی دارند .

 

 انواع مدل ریل بیمارستانی و هتلی

ریل بیمارستانی و هتلی استیل

ریل استیل بیمارستانی و هتلی از نمونه میله های پرده های گرد محسوب می شوند . این مدل ریل ها برای نصب پرده های پانچ بسیار مناسب است . اندازه ی  این ریل ها معمولا تا 6 متر می باشد . جنس این مدل از ریل های بیمارستانی و هتلی از  استیل درجه ی یک و براق می باشد . ریل استیل بیمارستانی و هتلی بر خلاف ریل هلندی کاملا گرد است .  از معایب این نوع ریل ها می توان به گرد بودن آن ها اشاره کرد . گرد بودن این ریل ها مانع از حرکت کامل پرده از یک سمت به سمت دیگر می شود .

بهتر است بدانید:پرده بیمارستانی

ریل بیمارستانی و هتلی ، بهترین مدل ها کدام است ؟
ریل بیمارستانی و هتلی ، بهترین مدل ها کدام است ؟

 

ریل هلندی

این ریل ها از منعطف ترین ریل های بیمارستانی محسوب می شوند  . می توان از ریل های هلندی در هر فضایی با هر ویژگی ای استفاده کرد . جنس ریل های هلندی از آلومینیوم است . فلز آلومینیوم بسیار محکم است و به همین دلیل برای پرده  های سنگین بسیار مناسب است . این ریل ها هماهنگی زیادی با فضاهای مرتفع ، پنجره های منحنی و  فضاهای ال و یو شکل دارند .

ریل های هلندی برای پرده هایی که با قلاب به چوب پرده وصل می شوند ، بسیار مناسب هستند . از این ریل ها می توان جهت نصب در پنجره های منحنی ، دور تخت بیمار ، مکان های مرتفع و اتاق های درمانی استفاده کرد .

از معایب این نوع ریل ها می توان به قیمت بسیار بالای آن اشاره کرد .

بهتر است بدانید: پرده هتلی

 

ریل بیمارستانی و هتلی

ریل مدل تیر آهنی

ریل بیمارستانی مدل تیر آهنی از انعطاف بسیار زیادی برخوردار است . این ریل ها به راحتی به حالت های مختلف تغییر شکل می هند . جنس این مدل از ریل های بیمارستانی از پی وی سی می باشد . در داخل این ریل ها از صفحات فلزی استفاده شده است . فلزی بودن قسمت داخلی ریل های تیرآهنی ، باعث استحکام بیشتر این ریل ها در برابر شکستگی و خم شدن می شود . استحکام زیاد ریل های تیر آهنی آن ها را به گزینه ای مناسب برای نصب پرده های سنگین مبدل کرده است . از ریل های تیرآهنی می توان در فضاهای منحنی استفاده کرد .

این ریل ها برای پرده های پلیسه دار که با قلاب به چوب پرده متصل می شوند ، بسیار مناسب هستند . ابعاد ریل های تیر آهنی معمولا تا حدود 25 متر می باشد و دارای ساختاری منعطف و منحنی شکل می باشند .

از مزایای این نوع ریل ها می توان به قیمت بسیار مناسب آن ها در مقابل کارایی فوق العاده شان اشاره کرد .

بیشتر بدانید:پرده اتاق خواب

 

ریل بیمارستانی و هتلی

ریل های یو پی وی سی

ریل های یو پی وی سی ، نسبت به سه مدل گفته شده از کیفیت متوسط و قیمت پایین تری برخوردارند . این مدل ریل ها  با دستگاه تزریق پلاستیک ساخته می شوند . ریل های یو پی وی سی برای پرده های پلیسه و اتومات که دوخت متوسطی دارند ، استفاده می شوند و دارای دو مدل ساده و اتومات هستند . جابه جایی ریل های یوپی وی سی  معمولا به صورت دستی و اتومات انجام می شود .  این مدل ریل ها تا 6 متر طول دارند و قابلیت استفاده بر روی پنجره های منحنی را دارند .

این نوع ریل ها به دلیل شکل ظاهریشان در متراژ پایین ، قابلیت منحنی شدن زیاد ندارند .

 

 

ریل بیمارستانی و هتلی

شما عزیزان می توانی در سایت پرده فروشی مصطفی عامری با مشاوران ما در ارتباط باشید تا نتیجه دلخواه برسید.

بهتر است بدانید:پرده چاپی

Rate this post

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *