مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

نحوه ی نصب پرده ی حمام

نحوه ی نصب پرده ی حمام

 

نحوه ی نصب پرده ی حمام ، در سایت پرده فروشی مصطفی عامری به بررسی و تحلیل آن می پردازیم .

نحوه ی نصب پرده ی حمام

پرده یکی از مهمترین عناصر در تزئین و زیبایی دکوراسیون داخلی منازل به شمار می آید . نقش پرده در زیبایی قسمت های مختلف منزل غیر قابل انکار و چشم پوشی است . یکی از قسمت هایی که پرده نقش مهمی در زیبایی آن ایفا می کند ، حمام است . انتخاب پرده ی حمام تا حد بسیار زیادی بستگی به نظر و سلیقه ی شما دارد . پرده های هلالی ، ساده  و باکسی از رایج ترین مدل های پرده ی حمام می باشند .  در ادامه به معرفی انواع میله ی پرده ی حمام و نحوه ی نصب هر یک از آنها می پردازیم .

نحوه ی نصب پرده ی حمام
نحوه ی نصب پرده ی حمام

بیشتر بدانید:نحوه محاسبه مقدار پارچه مورد نیاز برای پانچ

 

انتخاب میله ی پرده ی حمام

برای نصب پرده ی حمام در ابتدا به میله ی پرده ی حمام نیاز دارید . میله ی پرده یکی از مهمترین امکانات و ابزار موجود در حمام است . با استفاده از میله ی پرده ی حمام به راحتی و بدون کوچکترین زحمتی می توانید پرده ی حمام را در محل دلخواه خود نصب و از آن استفاده کنید . به دلیل رطوبت بالای فضای حمام ، میله ی پرده ی حمام باید قابل شست و شو و ضد زنگ باشد . در غیر اینصورت مجبور به صرف هزینه ی اضافی برای خرید مجدد میله ی پرده خواهید بود .

نوع میله ی پرده ی حمام با یکدیگر متفاوت است . بعضی از میله ها ساده و برخی دیگر تلسکوپی هستند . جنس میله های پرده ی حمام نیز با یکدیگر متفاوت است . بعضی از میله های نصب پرده ، پلاستیکی و برخی دیگر استیل و آلومینیومی هستند . نوع میله تا حد زیادی بستگی به پرده ی حمام شما دارد . میله های پلاستیکی برای پرده های سبک و جنس  آلومینیومی و استیل آن بیشتر مناسب پرده های سنگین است .

پس از خرید میله ی پرده ی حمام ، باید بتوانید به درستی آن را نصب کنید  . نصب صحیح میله ، یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید .کیفیت میله ی پرده از مهمترین نکاتی است که باید درنظر داشته باشید . برای اطمینان از خرید میله ی پرده ی مناسب و با کیفیت ، می توانید با مراجعه به سایت پرده فروشی مصطفی عامری ، با توجه به نوع پرده ، میله ی متناسب با آن را خریداری نمایید .

نحوه ی نصب پرده ی حمام
نحوه ی نصب پرده ی حمام

بیشتر بدانید:پرده فروشی در تهران

مراحل نصب میله ی پرده ی حمام

نحوه ی نصب پرده ی حمام
نحوه ی نصب پرده ی حمام

1-پایه ی نگه دارنده ی میله را در محل مناسب بر روی دیوار قرار داده ،  سپس علامت میزنیم .

باید توجه داشته باشید که محل پایه ها با دقت علامت گذاری شود . علامت گذاری نادرست موجب نامنظم قرار گرفتن پرده بر روی میله می شود .

2-محل های علامت زده شده را به وسیله ی دریل سوراخ می کنیم .

3-درون سوراخ ها را با استفاده از رولپلاک و پیچ های ضد زنگ می پوشانیم .

رولپلاک و پیچ های ضد زنگ دوام بیشتری دارند و به خوبی درون دیوار قرار می گیرند .

4-میله ی پرده ی حمام را بر روی پایه ها قرار داده و پایه ها را به دیوار پیچ می کنیم .

5-پس از نصب میله ی پرده در ارتفاع مناسب ، حلقه و قلاب ها را به میله ی پرده وصل و پرده را از آن ها آویزان می کنیم.

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم ، ارتفاع پرده ی حمام مانند دیگر پرده ی دیگر قسمت های منزل ، باید هم راستا با زمین باشد .

به منظور خرید میله ی پرده ی مناسب می توانید به سایت پرده فروشی مصطفی عامری مراجعه کرده و میله ی پرده ی متناسب با پرده ی خود را خریداری نمایید .

بیشتر بدانید:خرید پرده در مولوی
Rate this post

8 پاسخ

  1. نحوه ی نصب پرده ی حمام خیلی خوب توضیح داده شده چون من واقعا برام سوال بود مرسی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *