مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

نحوه محاسبه قیمت پرده

نحوه محاسبه قیمت پرده

نحوه محاسبه قیمت پرده در سایت پرده فروشی مصطفی عامری به تحلیل آن می پردازیم.

نحوه محاسبه قیمت پرده

پرده ها انواع مختلفی دارند و نحوه محاسبه قیمت آنها باهم متفاوت می باشد. در این مقاله ما به شما کمک می کنیم تا با نحوه محاسبه قیمت پرده بیشتر آشنا شوید.

برای انجام این کار در ابتدا طول و عرض پنجره خود را اندازه گیری کنید. برای اینکه اندازه گیری پنجره با کمترین ضریب خطا انجام شود می توانید از متر فلزی استفاده کنید و دقیق ترین اندازه را بگیرید. از آنجا که پرده ها انواع مختلفی دارند نحوه اندازه گیری و محاسبه هرکدام را به تفکیک برای شما توضیح می دهیم.

پرده های مکانیکی

پرده های مکانیکی شامل زبرا، پلیسه، لوردراپه، کرکره ای و.. می باشند. برای محاسبه این مدل پرده ها ارتفاع و عرض پنجره را اندازه بگیرید و ضرب در هم کنید،سپس در قیمت گفته شده ضرب کنید در واقع روش محاسبه قیمت این مدل پرده ها به متر مربع می باشد.

بیشتر بدانید:پرده لاکچری

 

نحوه محاسبه قیمت پرده

پرده های پارچه ای

در نصب پرده های پارچه ای ابتدا زیر پرده یا همان آستری که لایه اول پرده می باشد اندازه گیری و دوخته می شود. برای محاسبه پرده آستری عرض پنجره به اضافه 30 سانتی متر ضرب در قیمت پارچه می کنیم. به عنوان مثال برای پنجره ای با عرض دو متر باید دو متر و سی سانت محاسبه کرد. برای تعیین قیمت لایه دوم یا زمینه اصلی اگر مدل دوخت پرده ساده دوزی یا پلیسه باشد متراژ پارچه مصرفی به این صورت است که عرض پنجره ضرب در دو و نیم تا سه برابر می شود، سپس ضرب در مبلغ پارچه می شود. متراژ لایه دوم بستگی به تعداد چین آن دارد طوری که اگر بخواهید پرده پر چین باشد باید سه برابر عرض و اگر می خواهید کم چین باشد دو نیم برابر عرض پنجره باید حساب شود.

بهتر است بدانید:نحوه شست و شوی پرده ی زبرا در خانه

 

نحوه محاسبه قیمت پرده

پرده زبرا

 پرده زبرا انواع مختلفی دارد و بر اساس جنس پارچه قیمت آن تعیین می شود. پارچه های این پرده دارای انواع ساده،بدون طرح، چاپی، ساده طرح دار و مدل گل دوزی شده است. در واقع هنگام محاسبه هزینه نهایی قیمت قاب و سایر لوازم حساب نمی شود.

نحوه محاسبه قیمت پرده

تعیین قیمت یک پرده به عوامل مختلفی مانند جنس پارچه، مدل پرده، هزینه حمل و نقل ، اندازه پنجره و… بستگی دارد.

بیشتر بدانید:آموزش اندازه گیری ابعاد پنجره

Rate this post

11 پاسخ

  1. من نمیدونستم چطور نحوه محاسبه قیمت پرده انجام بدم مرسی از مطالب مفیدتون

  2. نحوه محاسبه قیمت پرده به چه شکلی است؟ چه چیزی رو ی قیمت پرده تاثیر میزاره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *