مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

مدل های پرده سه بعدی

مدل های پرده سه بعدی

مدل های پرده سه بعدی در سایت پرده فروشی مصطفی عامری به تحلیل آن می پردازیم.

مدل های پرده سه بعدی

امروزه از پرده علاوه بر تنظیم شدت نور برای زیبایی محیط داخل خانه نیز استفاده می شود. با پیشرفت علم و تکنولوژی و همچنین پیشرفت صنعت چاپ تحولی بی نظیر در صنعت پرده و دکوراسیون منزل ایجاد شد. امروزه پرده ها و کاغذ دیواری هایی را میبینیم که با طرح های جدید و سه بعدی وارد بازار شده اند و  این طرح ها مورد توجه و استقبال افرادی زیادی قرار گرفته اند. پرده سه بعدی اصطلاحا نوعی پرده است که تصویر چاپ شده بر روی پرده سه بعدی به نظر می رسد. در ادامه دو مدل از پرده های سه بعدی پرطرفدار را معرفی می کنیم.

بهتر است بدانید:پرده فروشی در سعادت آباد

پرده سه بعدی طرح گل

پرده بخش مهمی از دکوراسیون منزل محسوب می شود. یکی از پر طرفدارترین طرح های موجود در حوزه پرده سه بعدی طرح گل است به گونه ای که می توان با استفاده از این طرح کاغذ دیواری و پرده را باهم هماهنگ کرد. چاپ طرح گل بر روی پرده محیطی پر نشاط و آرامش برای منزل ایجاد می کند. از پرده چاپی طرح گل می توان در اتاق خواب، اتاق نشیمن و پذیرایی استفاده کرد. 

بیشتر بدانید:پرده فروشی ارزان

مدل های پرده سه بعدی

پرده زبرا سه بعدی

پرده زبرا سه بعدی در طرح های متنوع و جدید تولید می شوند و می توان برای اتاق کودک، آشپز خانه و پذیرایی و حتی محیط های اداری از این پرده ها استفاده کرد. از بیشترین کاربرد های این مدل پرده می توان به اتاق خواب اشاره نمود. طرح های سه بعدی انیمیشنی بسیار برای کودکان جذاب هستند و برای اتاق کودک از این طرح ها می توان استفاده کرد.

در تمام منازل، پذیرایی بخش مهم خانه محسوب می شود و در اغلب مواقع گرایش به سمت لوکس و مجلل تر شدن آن وجود دارد. با پرده های سه بعدی می توان فضایی خاص و منحصر به فرد ایجاد کرد. مدل های پرده زبرا برای نصب در پذیرایی تنوع بسیار زیادی دارد و در رنگبندی آنها بیشتر از رنگ سفید و طلایی برای بخش پذیرایی استفاده می شود. استفاده از پرده طرح شکل های هندسی و خطوط و منحنی ها با رنگبندی های ذاب فضای این بخش از منزل را بسیار متفاوت خواهد کرد.

آیا از پرده های سه بعدی زبرا برای محیط های کاری می توان استفاده کرد؟

پرده های سه بعدی زبرا در محیط های اداری و کاری کاربرد زیادی دارند که مهم ترین مزیت استفاده از آن برندینگ است. می توان تمام فضای محیط کار را با چاپ طرح لوگو برای برندینگ استفاده کرد. با انجام این کار طرح پرده در ذهن ارباب رجوع ماندگار شده و یکی از مهم ترین گام ها در برندینگ شما محسوب می شود.

مدل های پرده سه بعدی

انتخاب پرده زبرا با طرح های سه بعدی می تواند یک انتخاب عالی باشد زیرا علاوه بر زیبایی چند مزیت مهم به همراه دارد که عبارتند از :

  • امکان چاپ طرح سه بعدی دلخواه بر روی این پرده ها وجود دارد و با دارا بودن تنوع زیاد می توان متناسب با سلیقه و دکوراسیون منزل بهترین گزینه را انتخاب کرد. 
  • ارتفاع پرده زبرا قابل تنظیم است و بر اساس نور مورد نیاز اتاق می توان آن را تنظیم کرد.
  • تنوع طرح و رنگ در پرده های زبرا سه بعدی بسیار زیاد است و حق انتخاب بالایی خواهید داشت.

علاوه بر فضا های اداری برای سالن های زیبایی و فروشگاه های پوشاک نیز می توان از میان مدل های پرده زبرا سه بعدی گزینه های جذابی را انتخاب کرد. بیشتر این پرده ها قابل شستشو هستند و زیبایی و کیفیت را در کنار هم فراهم کرده اند.

بهتر است بدانید:پرده آشپزخانه

Rate this post

23 پاسخ

  1. اطلاعات جالب و کاملی نسبت به موضوع پرده های سه بعدی نوشتین ممنون

  2. با سلام
    مطالب شما در زمینه پرده سه بعدی به من در زمینه انتخاب پرده کمک کرد

    1. مدل های پرده سه بعدی واقعا زیبا و متنوع بودند ممنون از راهنمایی شما

  3. با شناخت مدل های پرده سه بعدی میشه پرده کاملا مناسب تهیه کرد تشکر

  4. مدل های پرده سه بعدی بسیار جذاب و زیبا هستند من برای انتخاب بین آنها واقعا دوست داشتم همه رو بزارم

  5. انواع مدل های پرده سه بعدی رو خیلی خوب تو این مقاله توضیح داده بودین

    ممنونم

  6. مدل پرده سه بعدی متناسب با آشپزخانه و دکور آن مناسب می باشد یا خیر؟

  7. اطلاعات داده شده درزمینه مدل های پرده سه بعدی برام مفید بود .
    با تشکر

  8. من از این مدل های پرده سه بعدی بیشتر تو سالن هایقشنگن زیبایی دیدم بعضی از طرح هاشون خیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *