مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

خرید پرده در نارمک

خرید پرده در نارمک

خرید پرده در نارمک در سایت پرده فروشی مصطفی عامری

قابل توجه است که پرده فروشی مصطفی عامری یکی از بهترین پرده فروشی های استان تهران می باشد . می خواهیم در این مقاله با خرید پرده در نارمک از مجموعه پرده سرای مصطفی عامری با شما همراه باشیم .

حتما برای شما پیش آمده که برای تزئین و دکوراسیون منزلتان به سراغ پرده ها بروید و از خود بپرسید که پرده خوب و با کیفیت و قیمت مناسب را از کجا باید خرید ؟ همه ما به دنبال بهترین ها می باشیم .

نکات مهمی که قبل از خرید پرده در نارمک باید به آنها توجه کنید:

 

1- در خرید پرده به دکوراسیون منزلتان توجه کنید

خرید پرده

پرده ها کامل کننده دکوراسیون منزل شما هستند . شما باید در خرید پرده مناسب به سبک منزلتان توجه کنید .مثلا اگر سبک خانه تان مدرن است ، از پرده مدرن استفاده کنید . اگر مبل شما دارای طرح است پرده را ساده برگزینید و در مقابل اگر مبل شما ساده و یک رنگ است بهتر است از پرده طرح دار استفاده کنید .

2- همیشه به تناسب و رنگ و طرح پرده توجه کنید

اگر شما تصمیم به استفاده کردن از پرده های کناری (دکور) بر روی پرده اصلی را دارید بهتر است تناسب و   هماهنگی را در انتخاب پارچه رعایت کنید . برای مثال : پرده حریر را به رنگ روشن انتخاب کنید و دکور را پارچه ضخیم و رنگ طرح دار یا شاد استفاده کنید .این حالت جلوه زیبا را ایجاد می کند .

3 – میل پرده مناسب را برای پرده انتخاب کنید

پرده بدون میل پرده اصلا جلوه خوبی ندارد !

در انتخاب میل پرده تلاش کنید میل پرده ای انتخاب کنید که کمی بلندتر از پرده باشد .

با این کار فضا بزرگتر و عریض تر نشان داده می شود و چون در این حالت میل پرده در معرض دید است بهتر است سعی کنید میل پرده ای زیبا و لوکس را متناسب با دیزاین خانه تان را  هماهنگی داشته باشد ، خریداری کنید .

بهتر است بدانید:پرده فروشی مصطفی عامری

4 – به ارتفاع مناسب پرده توجه کنید

هنگام نصب پرده باید به ارتفاع پرده و استانداردهای آن توجه ویژه بکنید .

آویزان کردن پرده در زیر سقف باعث می شود که پنجره ها بلندتر به چشم بیایند و اگر پرده را از لبه پنجره بگیرید فضا کوتاهتر نشان داده می شود .

در هنگام اندازه گرفتن پرده بهتر ست به چیدمان منزلتان توجه کنید تا محیط آن را به کمک ارتفاع پرده ، جذاب تر نشان دهید .

معمولا ارتفاع پرده ها از 160 تا 360 می باشد .پرده ها نباید بالاتر از سطح زمین باشند .

بهتر است بدانید: انواع پرده

5 – از آستر پرده استفاده کنید

معمولا از آستر برای زیباتر نشان دادن پرده استفاده می شود . دلایل دیگری هم برای استفاده از آستری وجود دارد که مهمترین آنها عبارتند از :

  • بعضی از پنجره ها از فرم مناسب و زیبایی برخوردار نیستند و به همین دلیل برای دیده نشدن آنها از آستری می توانیم بهره ببریم .
  • برای اینکه گرد و غبار روی پرده اصلی ننشیند و باعث آسیب به آن نشود .در واقع شما با آستر می توانید عمر پرده اصلی را طولانی تر کنید .
  • نور و روشنایی داخل منزل را با آستری میتوانید تنظیم کنید و همچنین از آسیب رساندن نور خورشید و تغییر رنگ پرده هم جلوگیری کنید .
  • با استفاده از آستر می توانید از هدر رفت انرژی جلوکیری کنید .
  • برای جلوگیری از دید داخل منزل از آستری میتوانید اسفاده کنید.

اگر پرده ای آستر نداشته باشد ، در شب که محیط بیرون تاریک است ، روی پرده سایه می افتد و در صبح که محیط بیرون روشن است و نور از پنجره می تابد پرده زیبایی خود را نشان نمی دهد و جلوه زیبایی ندارد .

بهتر است بدانید: قیمت پرده مخمل

6 – به جای والان از پرده های کناری (دکور) استفاده کنید

اگر پنجره شما دارای سقف کاذب یا قابی است که از قبل برای پنجره ساخته شده است به گونه ای که پرده ها در زیر آن قرار می گیرند دیگر نیازی به استفاده از والان نیست و شما می توانید از پرده های کناری که به دکور معروف هستند استفاده کرده و زیبایی خاصی را برای پنجره تان خلق کنید .

7 – پرده ها را با عرض مناسب تهیه کنید

عرض پارچه باید به اندازه ای باشد که وقتی بسته است به اندازه کافی پرچین به چشم بیاید . بهتر است عرض پرده را 3 متر زیادتر از عرض پنجره در نظر بگیرید . چون در این حالت پنجره و پرده زیبایی خاصی را برای محیط خانه تان یجاد می کند .

8 – در انتخاب پارچه پرده به جنس و بافت پرده توجه کنید

یکی از مهمترین چیزهایی که در خرید پرده باید به آن توجه کنید ، جنس و بافت پارچه می باشد .هر پارچه ظاهر متفاوتی را در محیط ایجاد می کند .باید سعی کنید پارچه پرده را مناسب با محیط خود ، انتخاب کنید تا بهترین دیزاین را داشته باشید .به عنوان نمونه : اگر در منطقه سردسیر زندگی می کنید از پرده های ضخیم مانند مخمل استفاده کنید تا محیط را گرم تر نشان دهد . و اگر در منطقه گرمسیر زندگی می کنید از پرده های نازکتر و لطیف استفاه کنید.

9 – رنگ مناسب برای پرده تان استفاده کنید

برای اینکه دیزاین خوبی را برای منزلتان داشته باشید باید به رنگ لوازمتان و تناسب آن با پرده تان توجه ویژه کنید .سعی شود از رنگ های خنثی که با هر وسیله ای راحت ست می شوند استفاده کنید .

اگر خانه تان کوچک است از پرده روشن استفاده کنید .

بهتر است بدانید:قیمت تور پرده

برای خرید پرده در نارمک ، این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید با خیال راحت و بدون دغدغه ، پرده منزل خود را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب ازپرده فروشی مجموعه مصطفی عامری تهیه کنید .

Rate this post

16 پاسخ

  1. از خدمات نصب و مشاوره خیلی راضی بودم ممنون که کمک کردید پرده مناسب انتخاب کنم🙏

  2. در مقاله خرید پرده در نارمک به نکات مهم و ظریفی جهت خرید پرده اشاره شده است

  3. خرید پرده در نارمک در این مقاله اطلاعات خوبی در اختیار من گذاشت ممنون از سایت خوب مصطفی عامری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *