مدلهای پرده

خودمون با نمونه پرده میاییم خونتون،

مشاوره رایگان میدیم و اندازه میزنیم

پرده کرکره فلزی طرح چوب

پرده کرکره فلزی طرح چوب

با پرده کرکره فلزی طرح چوب زیبایی را به منزل خود ببخشید

 

پرده‌ کرکره‌ای فلزی با طرح چوب، یک گزینه زیبا برای تزیین داخلی فضاها هستند. این محصولات اغلب از آلومینیوم یا فولاد تولید می‌شوند و ظاهری طبیعی و چوبی را به داخل فضا می‌آورند. این نوع پرده ها که اغلب بسیار پر طرفدار هستند یکی از پرفروش ترین محصولات بازار پرده هستند که نه تنها برای فضا های اداری و رسمی قابل استفاده اند؛ بلکه در اتاق خواب ها : اشپزخانه ها ؛ مکان های تجاری یا هتل ها نیز استفاده می شوند.

این مدل پرده کرکره ای زیبایی بصری بسیاری به فضا می دهند و با استفاده از چوب می توانند فضای گرم و دنجی را برای افراد پدید بیاورند اما در واقع این نوع پرده فقط دارای طرح چوب هستند اما متریال سازنده آن از فلز یا آلومینیوم است.

 

کرکره فلزی طرح چوبی

 

ویژگی‌ و مزایای راجب پرده کرکره فلزی با طرح چوبی

 

پرده های کرکره فلزی با طرح چوب معمولا از نظر ظاهری بسیار پرطرفدارند زیرا از سبک گرم و مردنی استفاده میکنند. همچنین به دلیل مقاومت و استحکام بالایشان بسیاری از مردم را ترغیب به استفاده از این نوع پرده ها کرده اند. همچنین این پرده یا امکان این را دارند که با ریموت و به طور از راه دور باز یا بسته شوند که قابلیت جذابی است. برخی از ویژگی های این نوع پرده ها را در متن پایین میبینیم:

زیبایی و استایل:

طرح چوبی ظاهری گرم و طبیعی به این پرده‌ها می‌ بخشد، که با انواع دکوراسیون داخلی هماهنگی بالایی دارد.

انتخاب طرح‌های چوب متنوع، امکان تطبیق با سلیقه‌ها و استایل‌های مختلف را فراهم می‌کند.

 

مقاومت و دوام:

استفاده از مواد فلزی با کیفیت بالا، مقاومت و دوام بالایی به این پرده می‌بخشد.

مقاومت در برابر تغییرات جوی و شرایط محیطی، این نوع پرده را برای استفاده در انواع فضاها مناسب می‌سازد.

 

کنترل نور و حرارت:

امکان تنظیم نور و حرارت ورودی به فضا با استفاده از کرکره‌های قابل تنظیم.

کنترل دقیق در اندازه‌گیری نور و حرارت، اقتصاد انرژی و افزایش راحتی در فضاها را فراهم می‌کند.

 

آسانی در نگهداری و تمیزی:

سطح فلزی این پرده‌ها ضد گرد و غبار است و تمیزی آن‌ها بسیار آسان است.

نیاز به مراقبت و نگهداری کمتر نسبت به پرده‌های سنتی چوبی.

 

مزایای پرده کرکره فلزی طرح چوب

قیمت پرده کرکره ای فلزی طرح چوب

 

پرده کرکره ای به دلیل محبوبیت بالا مشتریان بسیاری دارد و بازار خرید و فروش این نوع پرده بسیاررونق داشته و قیمت گزاری روی این محصول را به طریقه هاب مختلفی متنوع کرده است. قیمت گزاری روی پرده ها به عوامل بسیاری بستگی دارد از جمله:

 

جنس مواد استفاده‌شده: انتخاب مواد با کیفیت و مقاوم در برابر زمان و شرایط محیطی تأثیر بسزایی در قیمت پرده دارد. معمولاً پرده‌های کرکره فلزی با طرح چوب از آلومینیوم یا فولاد تولید می‌شوند که تفاوت در قیمت نهایی ایجاد می‌کند.

 

اندازه و ابعاد پرده: ابعاد پرده که به متراژ مصرف شده و اندازه نوارها (لامل) بستگی دارد، به عنوان یکی از عوامل اصلی در تعیین قیمت محصول مطرح می‌شود. هرچه ابعاد بیشتر باشند، هزینه تولید و نصب نیز افزایش می‌یابد.

 

طراحی و طرح: استفاده از طراحی‌ها و طرح‌های خاص و متفاوت می‌تواند به افزایش قیمت مناسب بیانجامد. طراحی‌های پیچیده‌تر و زیباتر ممکن است به مواد افزوده شونده و فرآیندهای پیچیده‌تر تولید نیاز داشته باشد.

 

پوشش سطحی: نوع پوشش فلزی و رنگ آمیزی می‌تواند تأثیر مستقیمی بر جذابیت و قیمت پرده داشته باشد. پوشش‌هایی که مقاومت بیشتری در برابر خوردگی، زنگ‌زدگی، و حفظ رنگ دارند، ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.

 

تکنولوژی و قابلیت‌های خاص: برخی از پرده‌های کرکره فلزی دارای قابلیت‌های خاصی هستند مانند کنترل از راه دور، خودکارسازی، حالت‌های مختلف باز و بسته شدن و… که ممکن است قیمت را افزایش دهند.

 

نصب و نگهداری: هزینه نصب و نگهداری نیز به عنوان یکی از هزینه‌های مرتبط با پرده باید در نظر گرفته شود.

 

معایب پرده کرکره فلزی طرح چوب

 

معایب پرده کرکره فلزی طرح چوب

 

پرده کرکره فلزی با طرح چوب، یک گزینه جذاب برای تزیین داخلی فضاها می‌باشد که ترکیبی از زیبایی ظاهر چوب و مزایای فلز را در خود داراست. با این حال، همچون هر محصول دیگری، پرده کرکره فلزی طرح چوب نیز ممکن است معایبی داشته باشد. در زیر به برخی از معایب این نوع پرده اشاره می‌شود.

 

قابلیت انعطاف محدودتر:

پرده کرکره فلزی به دلیل ساختار فلزی خود، انعطاف پذیری کمتری نسبت به پرده‌های با مواد نرم دارد. این ممکن است در برخی از مواقع به محدودیت‌هایی در تنظیم نور و گرما منجر شود.

 

حس حرارت:

فلزات معمولاً به سرعت گرم می‌شوند یا سرد می‌شوند. بنابراین، در مواقعی که دما تغییرات زیادی داشته باشد، حس حرارت این پرده‌ها ممکن است برای افراد مقیم در فضا تاثیرگذار باشد.

 

قابلیت جذب صدا محدود:

مقایسه با سایر مواد صوتی مانند پارچه یا چوب، پرده کرکره فلزی طرح چوب قابلیت کمتری در جذب صدا دارد. این ممکن است در فضاهایی که نیاز به کاهش نویز داخلی دارند، مشکلاتی ایجاد کند.

 

حساسیت به خطوط و خطاها:

در صورتی که در ساخت و نصب این پرده‌ها خطایی رخ دهد یا به طور اتفاقی خط یا خش روی انها بیفتد کاملا قابل مشاهده است و ممکن است زیبایی ظاهری آنها را تحت تاثیر قرار دهد.

 

قیمت نسبت به سایر گزینه‌ها:

پرده کرکره فلزی طرح چوب ممکن است به دلیل مواد و فناوری‌های مورد استفاده در ساخت، قیمت بالاتری نسبت به برخی گزینه‌های دیگر داشته باشد.

 

قیمت پرده کرکره ای فلزی طرح چوب

نکاتی در مورد انتخاب پرده کرکره فلزی طرح چوب

 

اندازه: قبل از خرید پرده، اندازه پنجره خود را به دقت اندازه گیری کنید.

رنگ: رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون شما هماهنگی داشته باشد.

جنس: پرده‌های کرکره فلزی طرح چوب در جنس‌های مختلف مانند آلومینیوم و فولاد موجود هستند. جنس آلومینیوم سبک ‌تر و ارزان‌تر است، اما فولاد بادوام ‌تر است.

نوع تنظیم: پرده‌های کرکره فلزی طرح چوب را می‌توان به صورت دستی یا برقی تنظیم کرد. پرده‌های برقی به شما امکان می‌دهند تا با استفاده از ریموت کنترل یا کلید دیواری، پرده را باز و بسته کنید.

در آخر اینکه پرده کرکره فلزی طرح چوب انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال زیبایی، کارایی و حریم خصوصی هستند و نوع پرده و رنگ ان و طرح های مختلف ان را میتوان با هر دکوراسیونی هماهنگ کرد. البته این مدل پرده با پرده کرکره چوبی کامل فرق دارد.

 

نکاتی در مورد انتخاب پرده کرکره فلزی طرح چوب

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *